Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikä voi olla jos menkat vaan jättää tulematta? Raskaus oli hyvin mahdollinen, olen tosi pettynyt.

Kommentit (10)

Olin vain niin varma =(

Oksennan ja selkää pakottaa, huimaa ja ruoka ei maistu. Tismalleen samanlaiset oireet kuin edellisessäkin raskaudessa. Raskautta yritettiin joten olisi täysin mahdollista.

Edellisessä raskaudessa sain jo kp 28/28 positiivisen tuloksen. Alan epäillä jo testin luotettavuuttakin, rfsu:n testi kyseessä.

Hemmetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itselläni oli aikanaan hyvin pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Kun aloin odottaa esikoista niin ekassa ultrassa siirtyi la 2vk taaksepäin. :)

Minä tein viime perjantaina kp 34/28 testin joka näytti negatiivista. Täydet raskausoireet on päällä myös ja kierto on ollut hyvin säännöllinen 28 jo monta vuotta. Ehkäisyä tosin oli käytössä (kondomi), joten meillä ei kyllä yritetty. Kuukautisia ei kuitenkaan kuulunut. Minulla on takana kaksi raskautta viiden ja seitsemän vuoden takaa. Eilen kp 38/28 tein uuden testin ja se oli positiivinen... Tee vain muutaman päivän päästä uusi testi. On todellakin mahdollista että ovulaatio on tullut myöhemmin ja hedelmöittyminen ollut myöhemmin jolloin raskaushormonia on ollut vielä niin vähän ettei testi näytä. Tsemppiä!

Kahden edellisen kokemuksen perusteella oireetkin on samanlaisia. (=rinnat) Minulla kyllä todella epäsäännölliset ym. kuukautiset. Olen myös aivan puulla päähän lyöty sillä olisin voinut vaikka vannoa.

Synnytin viime syksynä ja menkat ovat olleet säännölliset synnytyksen jälkeen, nämä olisivät olleet 8 menkat jo.

Samat raskausoireet on kuin esikoista odottaessa, alaselkään pakottaa ja hieman etovaa oloa koko ajan. Siksipä olin niin varma raskaudesta ja jätin testin teon niin myöhään.

Olo on kuin puulla olisi päähän lyöty. Olin vain niin varma. Koskaan ei ole kuukautiskierto ollut sekaisin, viime raskaudessa menkat jäi kanssa heti pois ja testikin näytti positiivisen tuloksen heti.

ap.

ja olet raskaana, mutta se ei vielä näy testissä. Toisaalta yhtä hyvin voi olla, että kierto on muuten vain pitkä, etkä ole raskaana ja menkat alkaa kohta. Etpä oikeastaan voi muuta kuin odotella kärsivällisesti ja testata vaikkapa vajaan viikon päästä... Kärsivällisyyttä!

Vaikka eihän se edes hyvällä tahdolla tule muuttumaan positiiviseksi jos ei sitä ole ollakseen.

Harmi vain, olisi ollut elämäni ensimmäinen luomuraskaus, Esikoinen saatiin hoidoilla.

Pakko kai se on vain odotella vaikka ei millään malttaisi.

Kiitos lohdutuksen ja tsemppauksen sanoista teille kaikille.

Terveisin ap.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat