Seuraa 

Haluaisin vinkkejä 2-vuotta täyttävän kummitytön lahjaan.. Leluja on, vaatteitakin,mutta jotakin omaperäistä haluaisin ostaa! Itsellä kaksi lasta (02 ja 04), mutten silti keksi mitään..Toisaalta saisi olla hyödyllistä taas toisaalta jotakin sellaista mitä itse ei tule ostettua..

Kiitos etukäteen, kaikki ehdotukset käy! :)

Kommentit (5)

Itsekin tuota parempaa talvitakkia ajattelin,koska sitä ei itse (useinkaan) saa irti kunnon puvun lisäksi.. Ja se korurasia on kans aivan ihana idea! Ajattelin myös lippuja Ti-ti-Nallen konserttiin, koska se kiertää näin syksyllä ja neiti on aika fani!:)

Kiitos paljon, enköhän minä jotain sopivaa keksi..

Jokin vähän ylellinen lahjahan voisi olla mukava. Sellainen jota vanhemmat eivät ensimmäisenä itse lapselle ostaisi. Esim joku suloinen tuoli tai keinutuoli. Tai soiva korurasia ja sinne jokin koru sisälle. Tai näin talven alla kaunis talvitakki parempaan menoon. Ne käytännölliset ja välttämättömät toppahaalarit maksaa jo sen verran, että harva vanhempi ostaa toista " söpöstelytakkia" tytölleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En tiedä miten " erikoinen" tämä mielestäsi on (kirjahan on aika yleinen lahja sinänsä) mutta tänä vuonna on Nalle Puh:n 80-vuotisjuhla ja meidän tyttö sai kummitädiltään 80-vuotisjuhlakirjan lahjaksi. Sisältää siis ihan alkuperäisiä Nalle Puh -tarinoita alkuperäisin kuvituksin.

Entäs jotkut lastenhuoneen sisustusjutut, taulut, tekstiilit tms?

-minskuliina

esim " lahjakortti" vaikkapa SeaLifeen (jos asut pääkaupunkiseudulla). lastenkonserttiin tms JONNE ITSE VIET LAPSEN. Pääasia ettei lupaus jää vain haaveeksi vaan lahjassa on selkeä, mahdollisimman pian (mieluiten " huomenna" ) päivämäärä ja kohde ja esim lupaus yhdestä jätskistä paikan päällä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat