Vierailija

si joka päivä pyöräilen/kävelen. syön paljon salaattia ja hedelmiä, mutta kylläkin joka päivä suklaata ja karkkia :( (sokeririippuvuus?) Eli voiko tuo karkinsyönti vaan sitten aiheuttaa tämän, etten laihdu vaan mieluumminkin lihoan? vuodessa olen nyt 2kg lihonnut... eli onkohan niin, että liikunta on vaikuttanut sen verran, etten ole lihonnut enempää? vai onko tuo 2kg lihaksia? epätoivoista! päivässä syön ehkä vajaan pussillisen verran karkkia, muuten syön siis suht terveellisesti (no kesällä jäätelöä). kertokaa nyt ihmiset mielipiteitänne kun olen epätoivoinen! niin, ja olen painoindeksillä lievässä ylipainossa, taitaa olla indeksi n. 26

Kommentit (7)

Minä nimittäin veikkaan, että se 2kg on lihaksia tuolla liikuntamäärällä. Itse myös kun liikuin aktiivisesti, sain kyllä syödä joka päivä karkkia, eikä se näkynyt.

Vaakaa tosin en silloin omistanut, vasta nyt kun odotan 2. lasta, piti ostaa... :/

Pelkään, miltä näytän tämän jälkeen, mutta onpahan sitten tavoitetta ainakin! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Katsopa huvikses mitä se päivässä syöty karkkiannos sisältää energiaa, eiköhän selitys löydy sieltä. Siinä ei auta jos syö muuten terveellisesti, jos pistelee 1000 kaloria suklaapatukoina. Kaveri ihmetteli taannoin, miten vaan lihoo ja lihoo, vaikka syö kasviksia ja ruisleipää ja broileria, eihän niissä ole paljoa kaloreita. Selittyi sitten jugurttihedelmien syömisellä, tai kahdella Tobleronella teeveen ääressä, tai litralla jäätelöä leffaa katsoessa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat