Vierailija

Varsinkin kun on itse varattu?

Kommentit (10)

Ei johdu sinusta tai sinun tekemisistäsi. Mies kuvittelee, että voi hiihtää kahta latua yhtäaikaa.

Kannattaa itse lähteä suhteesta ennen kuin on liian myöhäistä.

t. samassa tilanteessa ollut

Lainaus:

Johtuuko se siitä että se on itse pettäjä? Vai onko se vaan omistushaluinen sika

Itsekin olen ollut tällaisessa suhteessa ja mies (varattu) oli tosi mustasukkainen aina jos olin baarissa ja myös miespuolisista työkavereistani. Minulla sen sijaan ei ollut oikeutta olla mustasukkainen tai yleensäkään en olisi saanut loukkaantua mistään. Omien sanojensa mukaan hän ei voinut tilanteelleen mitään, mutta minä kuulemma voin, eli hän sai mielestään rauhassa pitää kahta naista koska oli ilman omaa syytään joutunut moiseen tilanteeseen, mutta minulla ei ollut oikeutta tapailla ketään muita edes kaveritasolla. Aivan älytöntä. Onneksi tajusin lopulta hankkiutua eroon tästä suhteesta ja samaa suosittelen muillekin, joilla on vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tähän on sanottava kyllä suorat sanat näin normaalina ja itsetunto kohdallaan olevana miehenä. EI TIETENKÄÄN. Tuollainen käytös ei ole normaalia edes parisuhteessa elävällekään. TOTTAKAI sinulla voi olla omia kavereita ja omia menoja.

Ja sitten on vielä kyllä todettava myös ap:lle seuraavaa. Nyt kannattaa katsoa peiliin ja miettiä onko sinulla itselläsi omanarvontuontoa ollenkaan. Mieshän käyttää sinua pöytärättinä ja suomeksi sanottuna spermaviemärinä, johon on "kiva" tyhjentää pussinsa silloin kun hänelle sopii. Muun ajan sinun tulee istua kiltisti kotona odottamassa häntä. Hei haloo nainen!!!! Täysin käsittämätöntä toimintaa. Herää ja elä omaa elämääsi. Ihmettelen näitä juttuja lukiessani, miten kukaan voi olla noin TYHMÄ, että suostuu moiseen!!

Hänen mielekseen minun pitäisi vain istua kotona odottamassa, että hänellä olisi aikaa minulle. Jos lähden bilettämään, on kuin myrskyn merkki ja luulee minun etsivän uutta rakastajaa

kuin hänen odottamisensa. Olen ollut muutama vuosi sitten samankuuloisessa suhteessa... Pidä vaan omasta elämästäsi kiinni, ja mikä vielä parempaa, jos kerran mies on varattu, niin anna olla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat