Vierailija

sellaset pitäs kai kahden lapsen äitinä hommata. millaisia suosittelette? vai saako sadesäällä lusmuta sisällä? :-)

Kommentit (6)

Ja sille koiranulkoiluttajalle: Minä käyn koirien kanssa säässä kuin säässä. Jos tulee vettä niin teen pikaisen lenkin ja laitan tuulitakin päälle. Pitää vettä viitisen minuuttia.

Sontsa kyllä. En taatusti lähde ulos sateella, jos ei ole pakko. Enkä usko, että lapsenikaan haluaa sateessa touhuta ulkona.

Nykyisin on kyllä ihan kivoja ja hauskoja sadetakkeja ja kumisaappaita, voisin kyllä harkita hankkivani. Mut silti en lähtisi ulos sateella, jos ei ole pakko. Välillä tietty on pakko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla on sadeviitta ja kumisaappaat, mutta tytär lainasi molempia, kun lähti kouluun - ei kuulemma halua omia, mutta lainailee minulta tarvitessaan. Ajattelin hetkeksi kuitenkin lähteä ulos paksupohjaisilla kävelykengillä ja miehen hupparilla, jotta lapset jaksaisivat koko päivän.

Minä lapsen äitinä ja koiran omistajana ei myöskään ole sadevaatteita, ei edes kumisaappaita. En omista :-)

Ostin kerran kumisaappaat, mutta niissä jalat hikoilivat niin paljon että oli ihan sama kastuiko kengät ulkoa vai sisältä.

Kyllä lasten kanssa SAA lusmuilla sisällä sadepäivillä. Se on vaan tämä suomalainen ulkoilukulttuuri joka pakottaa että ulos on mentävä, satoi tai paistoi. Olen aina inhonut sadetta, ja en näe miksi minun pitäisi käkkiä siellä ulkona vaikka siellä sataa. Voihan sitä sisälläkin tehdä vaikka mitä, kun on sadepäivä, tai vaikka olisikin kaunis ilma.

En ole koskaan ymmärtänyt tätä asennetta että pitäisi lähteä ulos koska siellä on kaunis ilma. Jos mulla on mielessä joku muu asia jota haluan tehdä sisällä, en ymmärrä miksi minun pitäisi sitten lähteä väkisin ulos, vaan sen takia että on kaunis ilma.

Eli ihan reippaasti vaan, jää sisälle puuhaamaan, sadepäiviniä, ja miksi ei aurinkoisenakin päivänä, ei se maailma siihen kaadu :-)

Meillä ei koira kestäisi pissaamatta, enkä itse viitsisi pestä lattioita jatkuvasti. Eli ulos on mentävä oli sitten hyvä eli huono keli.

Vierailija:

Lainaus:

Minä lapsen äitinä ja koiran omistajana ei myöskään ole sadevaatteita, ei edes kumisaappaita. En omista :-)

Ostin kerran kumisaappaat, mutta niissä jalat hikoilivat niin paljon että oli ihan sama kastuiko kengät ulkoa vai sisältä.

Kyllä lasten kanssa SAA lusmuilla sisällä sadepäivillä. Se on vaan tämä suomalainen ulkoilukulttuuri joka pakottaa että ulos on mentävä, satoi tai paistoi. Olen aina inhonut sadetta, ja en näe miksi minun pitäisi käkkiä siellä ulkona vaikka siellä sataa. Voihan sitä sisälläkin tehdä vaikka mitä, kun on sadepäivä, tai vaikka olisikin kaunis ilma.

En ole koskaan ymmärtänyt tätä asennetta että pitäisi lähteä ulos koska siellä on kaunis ilma. Jos mulla on mielessä joku muu asia jota haluan tehdä sisällä, en ymmärrä miksi minun pitäisi sitten lähteä väkisin ulos, vaan sen takia että on kaunis ilma.

Eli ihan reippaasti vaan, jää sisälle puuhaamaan, sadepäiviniä, ja miksi ei aurinkoisenakin päivänä, ei se maailma siihen kaadu :-)

Vierailija:

Lainaus:

Meillä ei koira kestäisi pissaamatta, enkä itse viitsisi pestä lattioita jatkuvasti. Eli ulos on mentävä oli sitten hyvä eli huono keli.

Kyllä, sen koiran vien kylläkin. Mutta sadepäivinä saa kyllä tyytyä hieman lyhyempään lenkkiin. Ja menen kyllä ilman erityistä sadetakki, joku tuulitakki tai syksymmällä huonompi talvitakki saa kelvata.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat