Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Sivut

Kommentit (17)

Taitaa tosiaan olla taas hiljaisempi aika menossa tämän palstailun suhteen, kun on näin lyhkäisiä pinoja. Vaan täytetääs omalta osalta sitten tätä! :)

[b]Heppa[/b]: kohtahan säkin saat piinailla oikein toden teolla! Ootko suunnitellut, koska testaat?

[b]Oona[/b]: oudon oireetonta sulla! Oiskohan se oireettomuus sitten oire jostain mukavasta?! Toivotaan parasta edelleen! :) Mulla on kanssa joissain kierroissa tissit kipeytyneet vaan lievästi just ennen tätsää, kun yleensä selvästi monta päivää ennen. Silloinkin lämmöt on kuitenkin kohonneet, joten oletan ovuloineeni. Mistähän tuo koko kipeytyminen muuten johtuu?! Ai niin, pillereitäkin syödessä mun tissit kipeytyi, joten oviksen kanssa sillä ei sitten pitäisi olla tekemistä!

[b]Naksu[/b]: hitsin jännät paikat! Koska testaat? *bd*

[b]Moolille[/b] hali!

[b]Titi[/b]: no johan on jännät paikat sullakin! Peukut on täällä pystyssä plussan puolesta! *bd*

[b]Nella[/b]: ainakin sulla aika kuluu nopsaan uuden työn parissa, joten mieshän on kotona taas ennen kuin huomaatkaan! :) Multa on muuten mennyt ohi, että mihin sä päädyit sen yrityksen suhteen? Jatkuuko, kun mies kotiutuu?

Vilkutukset vielä muillekin tänään paikallaolleille eli [b]Greetakselle, Anitalle, Nincalle ja Nuutille[/b]!

No niin, taidanpa tosiaan ottaa salillisen punkkua (vaikkei vielä voi tekosyynä käyttää kiinnittymistä ;) ) ja laittaa kynttilät palamaan ja nautiskella yksin olosta! :)

Mukavaa iltaa kaikille Enskari-kamuille!

Killa

Kylläpä vaan voi ihmisellä on p**ka fiilis. Tuntuu, että kaikki asiat menee enemmän tai vähemmän päin mäntyä. Onneksi on sentään viikonloppu edessä ja paljon aikaa olla miekkosen hellittävänä. Onneks se sentään ymmärtää mun pahaa mieltä, tai niin se ainakin väittää.

Nuutti: Onkohan tuossa kuumuusjutussa oikeasti perää. Ymmärrän toki sen, jos päivittäin kököttää saunassa ja lilluu " kiehuvassa" vedessä tuntitolkulla, niin kaipa se johonkin voi vaikuttaa -ainakin ihon kuivumiseen. Mutta kuten Killa sanoi, niin eiköhän suomalaiset olis jo aikojen saatossa hävinneet kartalta, mikäli näin olis. Hyviä vinkkejä on tosin tullut. Mitenköhän tuo meidän ukkoparka suhtautuis, jos ehdottais lisävarusteita seuraavalle saunapäivälle. Kutsuis varmaan valkotakkiset paikalle. ;)

Titi-uu: Vilkutuksia suklaan syönnin väliin! Ja jaksamista väsymyksen keskelle. Yritä ottaa iisisti, mutta älä kokonaan paikalta liukene, ethän.

Live: Toivottavasti löydät iki-ihania hääjuttuja, vaikkapa sen tiaran. Mulla on mielessä paljon sellaisia juttuja, joita omissa häissä ei ollut ja jotka haluaisin vielä toteuttaa. Ehdotinkin miehelle häiden uusintaa, ihan vaan juhlien takia. Ei innostunut, laski ilmeisesti juhlien budjetin päässään ja kieltäytyi virnistäen. Tuntee ilmeisesti vaimonsa rahankäyttötavat liian hyvin.

Apilalle tunnelmallista viikonloppua. Kynttilät ja villasukat ovat ihan ykkösjuttu näin syksyllä.

Killa: Kiva, että kävit. Ilmeisen kiireistä aikaa on sielläkin... Rauhallista oviksen odottelua ja tsemppiä kasvavien mahojen keskelle. Palailethan taas, kun kiireiltäsi ehdit.

Naksu: Mihinkäs olet nyt kadonnut? Joko päiviä alkaa olla tarpeeksi kasassa?

Heppa: Oma enskarytmi on todellakin erilainen kuin kesällä. Silloin oli aikaa istuskella koneella pitkin päivää, mutta nyt pääsen rauhassa lukemaan viestejänne vasta työpäivän jälkeen. En ehdi enkä oikein kyllä viitsikään opehuoneen koneilla liiemmälti vauvailla. En halua aiheuttaa mitään juoruilun aihetta. Enkä kaipaa yhtään enempää arvioivia katseita vatsan seudulle. Niitä tulee tarpeeksi jo nyt, kun sattuu olemaan sopivan ikäinen naisihminen. Toivon teille hyvää grilli-ilmaa, ettei mene ihan lihasopaksi koko touhu. Ja paljon mukavaa yhteistä aikaa tietenkin!

Mukavaa viikonloppua, greetas!

Oon@n puolesta kyllä jo vähän jännittää, bdbd. Varsinkin kun omassa olossa ei ole mitään jännitettävää :(. Työntäyteistä viikonloppua! Nautiskelet vapaapäivistä sitten myöhemmin, eikös vaan.

Anitah: Vilkutuksia viikonloppuun!

Nincalle ja Moolille onnellista masun kasvatusta!

ON: Ensiksi kiitos kaikille lohduttavista sanoista. Eipä sitä mahdollisen raskauden hehkutusta tänään kovin paljoa enää tullut, muuta kuin se, että " viikolopun jälkeen voin sitten kertoa sulle varman vastauksen" , ja suuren suuri pepsodent-hymy päälle. Vastauksena oli sellainen hammaslääkärin kauhistelema rölli peikko -virnistys. En toki trkoita pahaa enkä haluaisi olla ilkeä, mutta tosiasia on se, että en kestä kuunnella. Ehkäpä rohkenen sen hänelle vielä sanoakin. Se vaan kestää oman aikansa, ennen kuin osaa aidosti iloita toisen onnesta. Tämän olen huomannut viimeisen vuoden aikana, useammin kuin kerran. Ja jottei valitus ihan kokonaan loppuisi, tilitän nyt vielä lisää. Koska tämä kaverini raskaus on nyt sitten ehkä alkanut, on hän päättänyt perua yhteisen matkamme, joka on jo ensi viikolla. Tai hän siis päättää asiasta vasta kun vastaus on varma. Ja lähtö on sitten jo keskiviikkona. Tämä on etukäteen sovittu työmatka, joka suuntautuu lähinaapuriin ulkomaille. On sitten ihan superkiva lähteä sinne yksin (toki samalle reissulle lähtee muutamia muitakin, muttei kovin hyviä tuttuja). Varsinkin kun olemme yhdessä suunnitelleet ja lupautuneet pitämään siellä eräänlaisia esitelmiä. Eipä tässä paljon vaihtoehtoja ole. Lähden sitten yksin, osana vähän vierasta seuruetta, haahuilemaan ulkomaille neljäksi päiväksi. Ymmärrystä ei nyt vaan oikein heru. Taidan olla ikävä ihminen. Lopetan tähän, ettei tule liikaa haukuttua ketään. Yleensä olen ihan miellyttävä ihminen, uskokaa pois. Nyt vaan keittää vähän yli.

Palaillaan. Mukavaa viikonloppua! Taidan lähteä sateeseen lenkille, jos vaikka vähän helpottais.

-dese- kp5 (aina yhtä tuskainen alkuvaihe menossa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä aina tuun tänne ¿heti¿ aamusta norkoilemaan, mut en sit viitti yksikseni alkaa mitää höpisee :) Täällä sataa aivan ihanasti, just sellai sopivan syksynen ilma, ah.. Varpaita vaan palelee, pitänee kaivaa villasukat kaapista, siin on vaan se että kun mä saan villasukat jalkaani käytän niitä koko talven 24/7 (kyllä mä ne välillä vaihan ja pesen, älkää huolestuko:)), kaverit aina keväällä nauraa kun en millään haluis luopuu niistä.

Deselle kunnon jaksuhalit multa, kuulostaa tosi inhottavalta toi tilanne. :/ Mun mielestä pitäis aina olla ees vähän diplomaattinen, riippumatta tilanteesta. Vaikkei se kaveri pahaa varmaan tarkottanukkaan niin varmaan silti tosi kurjalta tuntuu, voin vaan kuvitella..

Titi, toi on kyllä jännä ku alkaa ihan yhtäkkii himottaa joku ruoka. :) Mulla menee toi ihan päinvastoin, tekee mieli suolasta, suklaata pystyn just ja just yhen palan syömää, sit tulee huono olo. Mä mussutanki sit pari pussillista sipsejä viikossa, se siitä terveellisestä ruokavaliosta. :P

Live, oi mä oon niin kade sulle ku pääset kaikkii hää-juttuja kattelee! :) Mä oon vaa netistä salaa katellu millasen hää-puvun haluun, voi ku pääsis jo oikeesti valkkaamaa.. *haaveilee*

Killa, sullapas pyörii paljon masunkasvattajia ympärillä, mut eikös se sanonta menny niin että seura tekee kaltasekseen, toivotaan että se pitää tässä tapauksessa paikkasa ;)

Meriheppa, pitää toivoo että siellä ei sada samalla lailla kun täällä, mä yritän pitää ton sateen täällä itelläni kun tykkään siitä niin saatte grillailla siellä rauhassa. :)

Oonalle paljon plussapölyjä, toivotaan että sä oot sitten seuraava kuka nykäsee plussan! :)

Tuli tosta seiska-jutusta mieleen että eikös seiskalla ollu sellanen telkkari-mainos missä vesa-matti loiri oli jossain kampaajalla, ja sitten se intti että seiska on ihan roskalehti eikä ikinä lue sitä, ja sitten sillä oliki sanomalehen välissä seiska kanssa. Mä käyn ania porukoilla lukee sen, ku siitä saa aina hyvät naurut ja kun sen on lukenu tuntuu että itellään menee NIIIIN hyvin ku kaikki julkkikset surkuttelee ku elämä menee päin honkia. ;)

Missäs meiän kaikki piinailijat on? Eikös niitä aika monta tainnu olla, tai sitten oli tulevia piinailijoita. Pääsis jänittämään jonkun toisen puolesta kun omalla rintamalla on vielä niin hiljasta. :)

Pitäispäs lähteä siivoomaan mutta ei yhtään huvittais. Pitää juoda lisää kahvia jos siitä sais puhtia. :)

Rauhallista ja plussapölyistä perjantaita kaikille enskattarille!

Työntäyteistä elämää täälläkin! :) Tosin ihanaa sellaista! Uudessa työssä riittää tekemistä ja oppimista. Työajat on vielä vähän epäviralliset ja muuttuilevat sikin sokin, kunnes saadaan yritys kunnolla pyörähtämään käyntiin. Teen nyt alkuun lyhyitä päiviä mutta kuusi päiväistä viikkoa.

Dese: Lähetän sulle hymyjä oikein paljon ja monta :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)! Siis ilahduhan enskaystävä siellä kurjuuden keskellä!;) Vitsit, että harmillinen kamu sulla siellä töissä! Sanot vaan sille, ettei raskaus elämistä estä ja että on velvollisuudet hoidettava siitä huolimatta! Toivottavasti saat uusia kamuja reissulla, joskus vieraassa porukassa on kivaakin matkustaa, jos ei muuten niin jututat kuskia tai kapteenia;)

Killa: uuh, miten paljon vauvamasuja sulla on siellä katseltavana! On muuten pakko olla niin, että naiset synnyttävät nyt enemmän kuin muutamaan vuoteen, sillä ei minustakaan ennen ihan näin paljon yhdellä kauppareissulla masuja nähnyt kuin nykyisin. Plussatuulia sinulle! Ja jaksuja, kun mies reissaa!

Naksu: ei me anneta enskapinoilun hiipua, ainakin minä roikun täällä vielä kauan¿ Sinähän jo pakkailetkin kamoja moolin kyytiin!

Nuutti: En minäkään usko tuohon kylpy ja sauna juttuun! Kaiketi tuollaiset lyhyet lämpöjaksot eivät ole haitallisia simpoille. Enempi polemiikkia on esim. istumatyön ja liikunnan vähenemisen vaikutuksista simppoihin, kun suomalaisten miesten simppojen laatu ja määrä on heikentynyt muutamassa kymmenessä vuodessa melkoisesti.

Titi: Meillä on täällä sulle peukut pystyssä että plussaat! Voimia piinailla vaikka taustalla!

Ninca: Ihana sattuma tuo plussauutisen kertominen!

Piinailijoille peukkuja ja plussia kaikille tasapuolisesti!

nellamaija

Kiitoksia kaikille onnittelijoille. Kovasti yrittää jalkoja vielä maassa pitää, ettei vain tulis pettymystä..

Joten vielä pyörin teidän joukossa. Juu, joku tais mainita siitä, että flunssa voi olla oire. Oireeksi sen kyllä arvelinkin, tosin kävin kyllä kyläilemässä paikassa, jossa oli kuumeista flunssaa.

Mies oli ihanasaadessaan tietää plussauksesta. Oli pitkän päivän ollut messuilla tiistaina ja meni päivän päätteeksi vielä paloharkkoihin tullen vasta kymmenen jälkeen. Puhelimestaan on akku finito, joten en siten voinut viestittää, mut oikeastaan oli ihana kertoa se nenätysten.

Mut siis, kotiin tullessaan ensin antoi halauksen ja sen jälkeen laittoi käden masun päälle, kysyen samalla: " jokos siellä on asukki?" (Itsekkään ei tiedä mikä sai niin kysymään, kun aikaisemmin ei ole kysymystä esittänyt, enkä hänelle ole kierron vaihesta puhellut) Kysymykseen oli helppo vastata, ett ON. Joutui kyllä toistamaan kysymyksen itselleen..Ja erittäin iloinen oli vastauksesta :-)

Peppi: Juu kätilöksi opiskelun aloitin. Mun pitäis kanssa valmistuu jo parin vuoden sisään, kun olen jo sh koulutukseltani. Mut voi olla, ett valmistuminen siirtyy..

Pahoittelut tädin vieraaksi saaneille..

Ei taaskaan pinoa?! Ei kai enskojen pinoilu ala vedellä viimeisiään? Ei saa!

Eipä sen kummempia yksinpuheluita siis, kaikille hauskaa viikonloppua ja voimia kuumeiluun! ;)

Edelleen naksu kaipailee kuulumisia moolilta... :(

Täällä yksi ahdistunut kuumeilija, eikä noi Desen työkaverin kommentit muakaan piristä. Aika erikoinen tyyppi...

Koitan tässä vähän puuhastella ja tuun sitten kommentoimaan paremmin, katotaan jos vaikka korkkais vinkkupullon kaveriksi, kun mies edelleen reissussa... :)

[color=red]" Huomenta" ! Heräilin tuossa juuri. Nt kutsuu suihku että saan silmät auki!

[b]Dese[/b] siellä vilkutteli *vilkuttaa vimmatusti takaisin*

Siis, MIKÄ IHME SITÄ SUN TYÖKAVERIA ESTÄÄ SINNE REISSUUN LÄHTEMÄSTÄ?!?!? RASKAUSKO?!?!? Voi hellanlettas minäkin alan hermostua tuommoseen täällä päässä! Noiden sun juttujen perusteella olisin kyllä varmaan itse jo ihan kunnolla " avautunut" tuolle työkaverille... Koeta kestää rakas enskakamu![/color]

[color=red]Tulin taas pikaiseen katsomaan teidän kuulumiset koulupäivän päätteeksi, nyt on taas pakko mennä nukkumaan, kuolen tähän väsymykseen. Voi kun tää nyt olis " siihen" liittyvä oire... No en ala rakentaa pilvilinnoja. Hmm... Pitäskö tehdäkin niin että taustailen täällä nyt vaan siihen asti kun jompikumpi, eli täti tai plussa, tulee! Tädin pitäisi oviksen mukaan saapua huomenna tai viimeistään sunnuntaina. Mutta vaikka se ei tulisikaan niin en aio testata kun vasta sit ens viikonloppuna. Saas nähdä kuin käy...[/color]

Perjantaita mennään ja satelee oikein olan takaa. Toisaalta ihan mukava, että välillä on syksyisempää.

Kyllähän ne nämä arkiset kiireet verottavat tätä surffailua...:) Ei minullakaan oikein mitään assiaa ole, kunhan tulin piipahtaan ja toivottelemaan hyvät viikonloput!

*greetas*

[color=FF3030] Ensiksi isot onnittelut plussanneille, L.U.N.A, Lyylis ja Ninca! Kasa vauvaliimaa matkaan! [/color]

[color=#0000CD] Kyllä on tosi vikkelä täti ollut viimeaikoina . Ensi kuussa taitaa sitten olla melkoinen PLUSSAVIIKKO citymarketin tyylin tulossa, kun kaikki tietenkin ens kerralla pissaa 2 viivaa tikkuun!!! bd bd bd bd bd

JESSIS: Kiva, että lääkärikäynti sujui hyvin! Toivottavasti miehen simpat on superhiippareita ja pääsette pian hoidoissa eteenpäin!

MOOLI: Mites maha? Oireet? Eikö vieläkään mitään, vai menikö ne multa ohi?? Niin ja tervetuloa Helsingin puolelle kun asunnon löydätte! Piti muuten jo aiemmin kiittää kommentista, kun mieheni kanssa saatiin asiat kuntoon. Tuntui mukavalta . Ja voin sanoa itsekin, että noin yleisesti olen asiasta onnellinen, vaikka kyllä miehet on välillä NIIN hönttejä (ainakin mun!).

MERIHEPPA: Toivottavasti jalkojen nosto tuottaa toivotun tuloksen!! Hyviä punkuttelupäiviä!

NAKSULII: Minä en sinua tänne jätä, mutta hitto kun työt pitää kiireisenä! Pitäisköhän pomolta kysyä jos sais assarin, että ehtis paremmin palstailemaan?? Vieläkö meinaat huomenna testata?? bd bd bd bd

DESE: Onnea gynikselle! Toivottavasti pääsette pian tutkimuksiin ja vielä enemmän toivon, että ne tuottaisivat Plussa-tuloksen pian!

ON: Tättärä ei vielä ole tänne löytänyt, mutta eiköhän se kohta jo kolkuttele ovella. Mitään oireita ei ole mihinkään suuntaan edelleenkään. Ainoa mitä ihmettelin, että tissit ei kipeytyneet samalla tavalla oviksen jälkeen kun normaalisti. Jäiköhän ovis väliin tässä kierrossa kokonaan¿? No, muutaman päivän päästähän tiedetään ainakin se, että löytyikö niitä supersimppoja! Testaan vasta maanantaina, jos enää aihetta on. Maanantai olis 29/25-28. Nyt siis 26 menossa. Ja kuten jo aiemmin kirjoitin, en ole lainkaan yllättynyt tästä kierron pituudesta, koska joka toinen on yleensä 25-26 ja toinen 27-28, ja nyt siis pidemmän vuoro.

Oon muuten miettinyt noita gynen tarkistuksia. Mun pitäis mennä vuositarkastukseen niistä mun superkystista (uusille tiedoksi, että niitä oli pari reilun nyrkin kokoista toissa keväänä). Vois samalla vähän kysellä josko muuten pelit ja vehkeet on kunnossa¿ Sitä miestä en edelleenkään saa mukaani, mutta jos nyt omalta osalta sais tarkistettua.. Ehkäpä ens viikolla soittelen aikaa.

KILLAlle vielä vilkutukset ja kaikille muillekin oikein hyvää viikonloppua! Nauttikaa munkin puolesta - mä raadan töitä aamusta iltaan koko vkl:n!

Oon@ [/color]

Hei enskat!

Tänään on semmoinen onnellisuuspäivä ollut :) Hääale oli aikamoinen. Pukua en löytänyt - enkä olisi vielä uskaltanut ostaakaan (toiveita kun elätän kovasti ;). Mutta ostaa paukautin hunnun! Ja aika hulppean pitkän vielä. Siis puku teetetään nyt sitten huntuun sopivaksi ;)

Sitten intouduin vielä Sokoksen lastenosastolle ja ostin kummitytölle ihanan rannehelistimen :) Ihanaa kun on nyt ihan oikea, hyvä tekosyy mennä hipelöimään niitä ihania vauvajuttuja.

:):):):):) Laitan nyt siis omat hymyt kiertämään kaikille, jotka tarvitsevat positiivista energiaa.

Toivottavasti tuo positiivinen energiani tartuu myös tonne hedelmöityspuolelle... Ja toivottavasti se ovulaation pentele olisi tänä viikonloppuna, niin voisi olla tässäkin kuussa mahiksi. Pitäkäähän peukkuja tännekin suunnalle!

Toivottavasti edessä on rentouttava viikonloppu kaikille enskoille!

Live

Kieltamatta on ollut aika hiljasta talla viikolla. Ehka se on vaan syysvasymysta ensikoilla.

Dese: Uskon hyvin, etta keittaa vahan yli noi sun kaverin jutut. Vaikka se plussais, niin mika sita estaa matkustelemasta. Saa tanne purnata, ei meita haittaa yhtaan.

Saunakeskustelusta siis: Munkin mielesta se oli kieltamatta vahan omituista juttua. Laakari mulle siita mainitsi ja sit loysin artikkelin viela netista. Tuli vaan mieleen, etta onks Suomessakin moisia ohjeistuksia liikkeella. Kuten jo aiemmin mainitsin...ylihysteerista porukkaa taalla;)

Oona: bdbdbdbdbdb...eihan siihen tarvita kuin yksi supersimppa!

Kaikille vlopun piinailijoille plussasadetysta, oviksen bongailijoille vahvoja viivoja ja tadin kimpussa taisteleville extra energiaa!!!!

termis!

Nuutti

Live: upeeta, että siellä ollaan positiivisella mielellä ja häähuumassa! Olisipa ihanaa nähdä ostoksesi livenä ;) Ja moni on muuten plussannutkin hyväntuulisessa ja toiveikkaassa kierrossa bdbdbd!

Killa: Ei ihme, jos mun jutuista joku menee ohi;) Pidän välillä terapeuttista yksinpuhelua täällä palstalla, eikä siitä taida Freudkaan ottaa selvää!!

Kyllä meillä yritys jatkuu, kun mies kotiutuu. Tämä työn alku ja ¿kiltin tytön asenne¿ vetivät mietteliääksi, mutta olen tullut siihen lopputulokseen, että minulla on oma elämä ja lupa elää sitä, olipa työelämän tilanne mikä vain.

Kiitos vaan enskattaret, kun olette tukeneet minua täällä pitkin kesää ja syksyä mietteissäni!

Hyvää yötä ja viikonloppua!

Ja hyvä ettet Killa koko salillista ottanut!;)

nellamaija

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat