Vierailija

Olen alannut pitään karkkipäivää - enne söin joka päivä, nyt kerran viikossa pienen osan siitä mitä ennen yhtenä päivänä. Salaatin ja kasvisten määrää olen lisäänyt ja ruisleipää. Syön säännöllisesti, en napostele enää. Käytän rasvattomia maitotuotteita. Liikun pyörällä ja vaunujen kanssa ja telkan eessä teen jumppaa.

Miten kauan menee, että alan laihtua? Pitääkö karkkipäviästäkin luopua?

Kommentit (17)

Jos tietenkin mättää aivan hirveästi, voi seuraavana päivänä olla turvotusta jne.



Ilmeisesti syöt liikaa (tai liian vähän) niinä muina päivinä. Niillä rasvattomillakin tuotteilla lihoo, jos niitä syö liikaa.

Ei kaikkien tarvii karpata, on niitä muitakin laihtumiskeinoja. Sanoisin kuitenkin et leivän syöntiä kannattaa ratkistaa, tuleeko liikaa. Karkkipäivästä ei tartte luopua.



Sekin on mahdollista et syöt liian vähän jolloin elimistös toimii säästöliekillä. Veden juonti myös auttaa laihtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Rasvan sijasta niissä käytetään sokeria.



Nyt kaikki viljatuotteet veks, tai vaihdat ne täysjyviin, kunnon voi kehiin ja lihaa ja kasviksia. Sokeri pois niin alkaa tapahtua! Huomaat eron jo kahden viikon sisään!

Vaaka nyt vaan yleisesti ottaen on ihan syvältä ja paino voi päivänkin sisällä heitellä miten sattuu. Rupea ottamaan mittoja pari kertaa kuussa, niin näet todellisen edistymisesi. Jos kuitenkin haluat uskoa vaakaan, ryhdy kalorilaskuri. fi -sivulla seuraamaan syömisiäsi. Se on selkeä ja helppo ja toimii väistämättä, joskin antaa useimmille liian pieniä energiamääriä.

mutta entäs ne leivänpäälliset?

Ja terveellinenkin ruoka lihottaa, jos sitä syö liikaa. Lautasmalli on hyvä ohjenuora. Ja ei, karkkipäivästä ei tarvitse luopua. Liikuntaa lisäämällä tulokset alkaa näkymään pikemmin.

Tsemppiä!

Alakarppajat eivät varmaan yhdy tähän, mutta ihan simppeleitä perusohjeita on seuraavissa teoksissa:



Manninen ym.: Tehokiinteytys

Manninen ym.: Sinä onnistut

Partanen: Olet mitä syöt



Näissä teoksissa esiintyy mahdollisimman laajoihin tutkimuksiin perustuvaa helposti omaksuttavaa tietoa ja varmasti turvallisia ja terveellisiä ohjeita.

Salmenkaita-Tavi





Laihtuu nälkää näkemättä ja pääsee eroon mm. selluliitistä, iho-ongelmista, jopa astmasta, pukamista yms. kiusallisista ilmiöistä, kuten väsymys ja turvotus sekä ilmavaivat.

LEIPÄ lihottaa, ei leivänpäälliset.



Juustoa, kermaa, rasvaa, tummaa suklaata ja pähkinöitäkin voi syödä ja laihtua kun jättää



pastat, perunat, riisit, vehnäjauhot ja sokerit pois



tai vaihtaa pastan ja riisin tummaan ja syö vain täysruista!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat