Seuraa 

Muillakin ongelmia hempan kanssa..Mulla se on satasen kieppeillä ja viimeksi kun kävin neuvolassa,sanoi,että ihme että oot vielä pystys..Näytin kuulemma kaamealta!Ilmankos mulla olikin mustat silmät,väsytti,pyörrytti,huimasi.Myös verenpaine oli tosi alhaalla.Mähän siis syön sitä Obsidania (aina kun muistan!) mut se määräs mulle lisäksi jotain karmeen makusta rautapitoista litkua,jota luontaistuotekaupas myydään,kuukauden kuurin.Se on ihan hirveetä,mut on se kyllä tätä olotilaa helpottanut.Ja koska ei syödä kalaa,niin nyt mun pitää popsia niitä omega-3 systeemejä.Ja joka päivä otan kans maitohappobakteereja ja c-vitamiinia,ettei tulis hiivaa ja pissatulehduksia.Sillä viime neuvolakäynnillä kuulin myös EKAA KERTAA tämän vauvan sydänäänet!!! Ja rv oli 22jotain..Esikoisesta kuului ihan selkeästi jo sillon 12viikolla.Olen vielä hoikka,että ihan hädissäni olen koko ajan ollut,onko siellä mitään elämää,kun luulis niitten sitten paremmin kuuluvan.Kyllähän mä vauvan liikkeet tunnen,mutta just se kun ultrassakin sillon epäilivät,että sydämessä on jotain häikkää,niin kyllähän sitä sitten panikoi jo vaikka mitä.Onneksi sain ne nyt vihdoinkin kuulla! Ihan erilaiselta kuulosti kuin esikoisesta.Esikoisen sydämensyke oli kuin hevosenlaukkaa ja tämä kuulosti lähinnä junalta..Pääasia,että kaikki ok! :)

Mua vaivaa kamala hengästyminen.Mun ei tarvitse mennä kuin ovesta ulos ulkoilmaa haistelemaan,niin tuntuu kuin olisin juossut maratonin!Se on tosi kurjaa,vielä kun olisi muutama kuukausi jäljellä ja talvikausikin pikkuhiljaa tulossa.

Kiinnostaisi tietää,miten muilla tullut painoa?Mulla on tähän mennessä 7kg,mikä oli koko saldo esikoista odottaessani.Tosin siihen voi vaikuttaa se,että mulla oli silloin 10kg enemmän lähtöpainoa ja tätä kun aloin odottamaan,olin aika reippastikin alipainoinen.Toistaiseksi ei ole tarvinnut äitiysvaatteita vielä kauheasti päälleen pukea,kun on numeroa isompaa vaatetta laittanut.

Meillä alkoi toissaapäivänä perhevalmennus.Kyllä hävetti kun mies kiemurteli siinä paikalla ja haukotteli!No,ehkä se käytännössä vasta tajuaa koko homman jujun..

Mulla siellä neuvolassa viime kerralla ikävin uutinen oli se,että multa kiellettiin siivous!Mä kun joka perjantai olen imuroinut ja pessyt kaikki lattiat samalla siirrellen kaikki meidän raskaat sohvat.No,enää mä en sitä saa tehdä,kun se aiheuttaa mulle supistuksia.En ole todellakaan mikään siivousintoilija,vihaan koko hommaa,mutta olen tehny siitä itselleni joka perjantaisen ohjelmanumeron.Meillä kun on vielä kaksi kissaakin,että sitä karvaa ja pölyä riittää.No,mies meillä sitten viimeksi siivosi,mutta kun se vaan hutaisee ja pitää siinä samalla sohvalla tunnin luovia taukoja..Neuvolan täti mulle nauroikin,että ollaan me naiset hassuja,kun valitetaan,ettei mies auta missään ja sitten kun apua olis tarjolla,ei se meille kelpaakaan.Niinpä! Täytyy tosiaan ottaa tuosta onkeeni ja levätä,kun kerran pieni mahdollisuus on ja olla puuttumatta kauheasti sitten tulevaisuudessa niihin miehen vauvanhoitotuokioihin,ettei menetä heti innostustaan.Loppujen lopuksihan asia on niin,että mies pystyy kaikkeen mihin äitikin,paitsi tietysti imettämään.. ;)

Toivotan kaikille hyvää viikonloppua, ja jaksamista Kulti-Kutrille aivan erityisesti!

Minä ja TiiviTaavi rv24+jotain..

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat