Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hei,

Siis otsikko on ehkä harhaanjohtava, mutta, olen nyt pari kk ollut töissä kolmen hengen tiimissä, missä nämä kaksi muuta ovat tehneet kummatkin tätä työtä toinen yli 10-v toinen ainakin 5-v. Eivät pysty jakamaan tietoa eteenpäin minulle. Huomasin sen taas tässäkin kuussa, kun asiakkaat olivat saaneet kirjeet koteihinsa. Kukaan ei ollut huomannut kertoa minulle, miten homma toimii. Ja koska olen uusi en huomaa kysyä...tosi pattitilanne...vituttaa tehdä hommia, kun aina tulee joku uusi juttu vastaan, mikä on näille itsestään selvyys, mutta minulle ei tietenkää. Teen tosi paljon turhaa työtä tämän puhumattomuuden takia.

Tosi vaikea ottaa asiaa puheeksikaan, ovat molemmat sellaisen herkkänahkaisen oloisia...mitä mä teen?

Tässä kuussa kävin kyselemässä, miten hoitavat jonkun tietyn homman ja todella ympäripyöreitä vastauksia sain. Nyt kun sitten ovat molemmat lomilla, oli pakko kurkkia heidän papereitaan, miten homma oli tehty...

Kertokaa mitä tehdä?

Kommentit (1)

tietojen panttaaminen työyhteisössä sillä tavalla, että se haittaa jonkun työn suorittamista, on eräänlainen työpaikkakiusaamisen muoto. Todella.

Ota puheeksi pomosi kanssa ja vaadi saada perusteellisempi opastus työhösi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat