Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Ikinä en olisi kuvitellut moista tekeväni, olen luottanut mieheen 100 %. Jostakin syystä tuli vaan sellainen tunne, että halusin varmistaa kaiken olevan ok. En tiedä edes miksi, koska meillä on mennyt todella hyvin. Tyhmä, tyhmä kun olin niin vilkaisin kännykästä pari viestiä. Ei olisi pitänyt, tuli tosi inhottava olo. Jonkun naisen/naisten kanssa on viestien vaihtoa käyty ja kovin oli herkkää tekstiä. Kaverit ei käsittääkseni toisilleen pusuja lähettele, joten jotakin muuta on kyseessä. Ongelma nyt onkin, että miten asian voisi ottaa puheeksi? Enhän voi mennä suoraan sanomaan, että olen ratsannut kännykän. Tuntuu todella pahalta.

Sivut

Kommentit (25)

siis kysehän ei nyt ole siitä onko mitään tapahtunut edes. Vaan kyse on siitä, että yritystä sinun pettämiseen on jo. Miksi siis jäisit roikkumaan tuohon tilanteeseen, näytä että sinua pitää kunnoittaa ja osoita ovea.

Minulle kuulostaa silta, kuin harson mies olisi juurikin se patologinen valehtelija/pettaja kuin mista mainitsin aiemmassa viestissani. Olen varsin lahelta todistanut yhden tallaisen apinan temppuilua vuosia sitten ja edelleen ajatuskin tuosta miehesta isukkina mutta kas niin perverssina aviomiehena puistattaa. En todella tieda, mika tuollaisia miehia riivaa, kun vaikka kuin jaisi kiinni, niin peli jatkuu. Peli kaiketi ei paaty kuin vasta avioeroon ja siihen, etta paperissa lukee tapaamisoikeudet lapsiin. Kulissin romahtamista ei ainakaan tama mainitsemani apina kestaisi (ties vaikka onkin jo eronnut mies, parempi olisi itse kullekin).

Viis ja kuus muusta, mutta jos mies pelailee seksilla naisten kanssa ympariinsa ja kaiken kukkuraksi ilman kondomia, se on mielestani riittava syy potkaista mies pitkalle pellolle.

Jos epailisin miestani pelailusta, passittaisin mieheni saman tien sukupuolitautitesteihin. Hanen vastauksensa olisi vallan selva; jos on jauhot puhtaat pussissa, ei vastahankaa varmasti ole. Jos taas on pelailtu, niin alkaa vimmattu selittaminen, syyttely vainoharhaisuudesta jne.

Jotkut miehet vain pelaavat pelaamistaan eivatka koskaan lopeta. Onneksi naita miehia ei tiettavasti ole liian montaa tusinassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on todella hyvä miespuolinen työkaveri, jonka kanssa tekstitellään päivittäin. Olen joskus miettinyt, mitäköhän hänen vaimonsa ajattelee näistä viesteistä? Vai tietääkö? Viestit on välillä tosi henkilökohtaisia ja niistä saattaisi saada vaikutelman, että meillä on jotain enemmänkin. Mutta ei ole. On työpaikkoja, joissa harrastetaan aika reipastakin flirttailua ja saatetaan sanoa jotain vaikka kullaksi ihan huvikseen vain. Jos ei tunne asiayhteyttä on vaikea ulkopuolelta ihan oikeasti arvioida asiaa. Jos mies jättää viestit poistamatta (ei kukaan ole niin tyhmä, että jättäisi oikean suhteen viestit kännykään tänä päivänä):

- kyse on vilpittömästi ystävyydestä, josta ei tarvitse olla huolissaan

- mies haluaa " jäädä" kiinni, jotta vaimo heittäisi pihalle ja saisi muuttaa uuden naisen luokse.

että haluat katsoa jonkun " unohtamasi" numeron tai muuta vastaavaa. Tai laita vaik tekstari joka muka vahingossa menee sun miehes puhelimeen ja ryntää sitä sit muka hihitteleen ja muka lukemaan ja poistamaan . Sulla on sit aihetta kummastella miksei miehen kännyä sais katsoa.

viestit?

Lähetettyjen viestien laatu on mielestäni ratkaisevampi (jos ne vielä kännystä löytyvät).

Jos et halua tunnustaa ratsanneesi kännykkää niin ota asia puheeksi muuten, kysele vaikka haikaileeko miehesi koskaan muiden perään, tai kysy haluaisiko miehesi tietää, jos sinä pettäisit tai keskustelkaa siitä mitä pidätte pettämisenä... ehkä sitä kautta saat tiedon viestien luonteesta kertomatta tutkimusretkistäsi. Ja jos et saa niin on varmaan parempi nostaa kissa pöydälle kuin antaa sen hiertää suhdettanne.

Epäilit ja teit niin kuin teit. Voit pyytää anteeksi tekoasi, mutta se on sivuseikka äläkä anna siitä tulla pääasiaa. Pyydät miestäsi kertomaan mistä on kyse ja missä mennään.

Tuo naisen vaisto on sitten ihmeellinen... Ja puhun omasta kokemuksta.

itselläni oli samanlainen selkärangaton valehtelija, joka jopa kiinnijäätyään kielsi. Tuli niin epätodellinen olo kun toinen elää ihme fantasia maailmassa, rupeaa epäilemään omaa täysjärkisyyttään. n. 15 minuuttia jaagattiin asiaa ns. totuuden etsimisessä, kunnes sanoin että juon nyt tämän kupin teetä loppuun, ja sitten lähtee kamat ulos ellei ala kieli laulamaan. Tulihan se tunnustus vihdoin sieltä, kun viimeisen kulauksen jälkeen lähdin hakemaan kasseja.

Ja jos ei ala sanainen arkku avautumaan, alat pakkaamaan niitä kamoja ilman mitään huutoa tai kohtausta, sanot vaan että omapahan on elämäs, mene valehtelemaan jollekkin muulle.

Seuraavalla kerralla valkkaat paremman, ei siinä muuta, kiertoon vaan. Yritys ja erehdys tekniikalla täällä mennään. ja ps. minä en todellakaan hätiköinyt, vaan se oli sitten se vuosien valehtelun ja salailun viimeinen tippa. itse tiedät mihin rajasi vedät. onnea matkaan

ps. voitaisko koota joku tunnistelista miten tunnistaa munaton/selkärangaton mies päivässä, niitä kun kuitenkin tulee vastaan säännöllisesti ja itse olen kyllästynyt moisiin tunteita ja energiaa syöviin nössöihin.

tai oikeastaan paljonkin. Voi olla ettei asia ole vakava, mutta voi olla että on. Ainakaan se ei saa enää toistua. Oletko selvittänyt toisen osapuolen henkilöllisyyden?

Yhden tai kaksi tsoukkitekstaria voi vielä olla totta, mutta päälle vielä puhelut niin... Luottamus on varmasti mennyt ja niin pitääkin. Mutta toisaalta, toiselle pitää antaa mahdollisuus ansaita luottamus takaisin.

Yritä selvittää miten tilanteeseen päädyttiin (eli jos mies puhuu totta niin miksi hän vastasi viesteihin ja puheluihin, muttei kertonut sinulle... aika mielenkiintoinen yhtälö kieltämättä).

Ja mieti, miten luottamuksen voisi palauttaa. Ja keskustele sitten tästä luottamuksen palauttamisesta miehesi kanssa.

...sekä saapuneita että lähetettyjä. Kyllä oli ikävää tekstiä minun kannaltani.

Otin asian puheeksi. Paloi päreet, kun oli viestittely jatkunut aina vaan, ja oli siinä soiteltukin puolin ja toisin. Mies vakuutteli kovasti, että mitään ei oo tapahtunut, ei oo ketään muuta, ei tiedä mistä ko. nainen on saanut päähänsä hänelle ruveta viestittelemään. Ei osannut kertoa syytä, miksi oli lähtenyt touhuun mukaan ja vastaillut vieläpä sillä tyylillä. Itkua väänsi, kuinka vain minua rakastaa.

Luottamus on mennyt, en usko hänen selitystään. Sattuu.

Kiitos kaikille vastanneille tuestanne!

Päivä kerrallaan mennään eteenpäin, vaikkakin tuntuu että sumussa taivaltaa. Välillä on parempia ja välillä taas huonompia päiviä. Joku pikku juttu saattaa tuoda kaiken elävästi mieleen ja sitten taas masennus valtaa alaa.

En ole halunnut tehdä hätiköityjä päätöksiä asian suhteen, jotta ei tarvitsisi myöhemmin katua. Rakastan miestä mielettömästi, enkä voi ymmärtää miksi hän on minua näin loukannut ja satuttanut pahasti. Uskoisin, että hän itsekin katuu typeriä tekojaan. Sitä en tiedä enkä siitä koskaan varmuutta saakaan, tuleeko tämä toistumaan. Pelonsekaisin tuntein elän elämää eteenpäin.

Ero ei ole aina se paras ratkaisu. Olen kerran avioliitosta eronnut, mutta se oli pitkällisen harkinnan tulos vaikkakaan ei silloinkaan helppoa ollut. Sitä en ole katunut, sillä muut vaihtoehdot oli kokeiltu eikä ulospääsyä tilanteesta muutoin ollut. Taustalla mm. miehen sairaalloista perusteetonta mustasukkaisuutta ja lopulta ainakin hän myös petti minua.

Eroh...vetin läpikäyneenä todella tiedän mitä se on ja mitä se tekee lapsille ja itsellekin. Jos sen voi välttää niin siihen pyritään, mikäli edellytyksiä yhteiselämän jatkolle on yhä olemassa. Rakkautta ainakin on, vaikka eihän se aina riitä.

Nyt omat fiilikset ovat sekavat. Olen surullinen ja pettynyt, sillä aidosti luulin tämän suhteen olevan terveellä pohjalla. Tällaista rakkauden ja yhteenkuuluvuuden tunnetta en ole aikaisemmin kokenut kenekään kanssa. Tavallaan olen iloinen, että sain asian selville mutta toisaalta, jos en tietäisi ei se myöskään satuttaisi. Toki jos en olisi saanut asiaa selville voisi touhu jatkua edelleen ja ties mihin saakka se olisi edennyt.

Joka tapauksessa suhde on muuttunut eikä varmasti tule koskaan palaamaan entiselleen. Minusta on tullut mustasukkainen ja epäluuloinen kaikesta mahdollisesta. On siinä miehellä kestämistä, mutta itsepähän on asiantilan aiheuttanut. Kovasti kaipaan häneltä huomiota, hellyyttä ja rakkaudenosoituksia. En kyllä tiedä, mikä olisi riittävä osoitus, kenties suhteen vakinaistaminen tai sitten ei.

Meillä kiinni jäämisestä on nyt, kaksi vuotta, kait. Olin moneen kertaan aiemminkin tsekannut mieheni puhelinta ja kerran sieltä sitten löytyikin jotain " väärää" . Suukkoja oli jonnekin lähetelty. Pistin heti tilille ja kovasti hän väitti ettei ollut kyse muusta kuin flirttailusta. No samapa tuo kun itse sitä kuvittelee pahinta. Minä olin muutenkin voinut pahoin henkisesti ja tämä oli sitten viimeinen niitti. Pakkasin kamani ja lähdin tyttäremme kanssa vanhempieni luo, jotka asuvat pitkän välimatkan päässä. Sanoin että tarvitsen mietintä aikaa. Olin jo aika varma että siihen jäi se suhde.

Mies meni ihan tolaltaan. Joutui jopa turvautumaan lääkärin apuun pahan olonsa vuoksi.

Moneen kertaan asiaa tenttasin ja hän vakuutteli että ei ole sänkyyn mennyt. Olimme erillämme noin 3 kuukautta jonka jälkeen palasin ja olemme edelleen yhdessä. Monesti jälkikäteen kun olen jotain menoja tentannut hän on sanonut ettei toiste samaa virhettä tee! Ja jotenkin minä uskon sen, tai haluan uskoa. ;) Mutta vielä tänäkin päivänä kyttään ja tsekkaan kaiken. En tiedä miksi, kai se vaan on tapa. Hirveäähän se olisi jos jotain vielä löytyisi. En varmaan koskaan voi luottaa häneen niin kuin aiemmin. En koskaan ole ollut ihmisten suhteen luottavainen vaan epäilen aina ns. pahinta siksi kai sitä tuli silloinkin tsekattua puhelinta. Totesin vain itselleni erossa olon aikana että haluan vielä kokeilla kun mieskin noin voimakkaasti reagoi lähtöömme, että jos tämän shokkiterapian jälkeen vielä haluaa toiste saman testata, niin sitten joutaa kiertoon. Kait ;) asiat on aina mietittävä tapauskohtaisesti.

En siis myöskään suosittele heti eropapereita eteenpäin viemään. Jos tuntuu että tarvit etäisyyttä asiaan, ota sitä. Usein sekin auttaa. Meillä se oli ainakin miehelle kova shokki kun tajusi mitä olisi menettänyt!

Haleja kovasti ja toivottavasti selviätte sotkusta.

Toisaalta voi olla vaan ihan ihastumisesta kyse ja siitä että miehestäsi tuntuu hyvältä kun saa huomiota muiltakin kun vain omalta vaimoltaan.

Itsekin tapasin kerran baarissa suloisen miehen jonka kanssa tekstailtiin ehkä 5 viestiä kaiken kaikkiaan puolin ja toisin. Kerroin asiasta heti miehelleni ja hän ei pahastunut. Itselle jäi vain tosi hyvä mieli siitä että komea itseäni vähän nuorempi mies tekstaili mulle baari-illan jälkeen ja kiitti mukavasta seurasta! (ja huom tälle baarituttavuudellekin kerroin heti olevani naimisissa ja kolmen lapsen äiti)

Ystävättäreni mies saa jatkuvasti pusipusi viestejä työkaveriltaan, mutta väittää kaiken olevan yksipuolista. Eli siis selittänyt kotona että työkaveri on häneen ihastunut.. Kuitenkin huomasin että kun he perheenä kävivät meillä kylässä (yön yli reissu) niin tekstareita ukko näppäili vähän väliä jonnekin ja aina ulkon tupakilla käydessä hän soitti jollekin... Eipä siinä muuten mitään mut jos oli asiaa jollekin kamulleen niin miksi ei voinut soittaa muiden kuullen ja sitten kun joku muu meni ulos niin puhelun lopetti samantien..

Suosittelen että jatkat tenttausta ja pyydät selityksen. Ja tietenkin selvität että kenen kanssa hän on tekstaillut.

ihmisten - erityisesti naisten - naiviutta ja hyväuskoisuutta! Mies ja nainen voivat varmasti olla keskenään vain kavereita, mutta kaverit eivät todellakaan esim. kirjoittele toisilleen eroottisia tai hellitteleviä tekstiviestejä. Vaikka varmasti aitoa naiviuttakin esiintyy, väitän useimmissa tapauksissa kuitenkin syyn olevan siinä, että oikeasti ei haluta/voida lähteä suhteesta, mutta ei myöskään haluta tunnustaa itselleen periaatteistaan luopumista.

Omien kokemuksteni mukaan pettäminen on puolisoiden välillä valitettavan tavallista. Omassa tuttavapiirissäni karkeasti puolet " kunnollisista perheenisistä" pettävät kumppaniaan joko satunnaisilla tai säännöllisillä suhteilla. Mitä uskomattomampia selityksiä on - ainakin muodollisesti - mennyt puolisoille läpi. Eräskin mies oli tuonut mökilleen naisen, mutta unohtanut käytetyn kondomin yöpöydälle. Vaimo löytää kondomin ja vaatii selitystä, sillä he eivät yhdessä kondomia käytä. Mies kertoi runkanneensa kondomiin, kun ei viitsinyt käydä pesulla. Siitä viis, että kondomi tuoksui sillille ja mies ei osannut kertoa hyvää syytä yllättävään mökkireissuun, vaimo nieli selityksen. Hiukan rutisi siitä, että mies runkkaa mieluummin kun panee vaimoaan. Kysymyksessä täytyy olla itsesuggestio, jolla kumppani - tässä tapauksessa nainen - perustelee itselleen mukamas järkevästi suhteen jatkamisen. Tämäkin nainen on ihan fiksu, joten ei (kai sentään) hän oikeasti voi uskoa miehen selitykseen.

Itse olen sitä mieltä, että petetty kumppani toimii tässä tilanteessa ihan oikein: vaikka kuinka melskataan keskustelupalstoilla ja kaveriporukoissa, että kumppani jätetään heti jos jää pettämisestä kiinni, niin harvemmin kukaan niin ehdoton kuitenkaan on. Suhteesta on harvoin helppo lähteä. Varsinkin sellaisesta suhteesta, jossa on yhteisiä lapsia ja yhteiselo toimii vähintäänkin tyydyttävästi. Jos pettämisen kanssa pystyy elämään, vaikka vain karkean itsepetoksen kautta, voi ratkaisu olla kaikkien osapuolten kannalta - erityisesti lapsien - paras mahdollinen.

...tuli tutkailtua. En löytänyt merkkejä samasta naisesta, jonka kanss näitä intiimejä viestejä oli lähetelty. Sen sijaan uusia naisia on ilmaantunut iso liuta! Näiden kanssa on soitellut, ollut itse se soittava osapuoli. Justiinsa, kun olin jo pääsemäisilläni yli siitä edellisestä jutusta siten, että pystyin jo syömään ja elämään lähes normaalisti.

Yritin kautta rantain udella aiheesta, mutta kieltää muiden naisten olemassaolon ja suuttuu kun edes epäilen! Kyllä mua sapettaa, kun valehdellaan päin naamaa.

Mistäköhän se näitä naisia bongailee edes. Jostain deitistä kenties. Baarissa tuo ei ole käynyt aikoihin, viimeksi oltiin yhdessä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat