Seuraa 

Mieheni päätti ilmoittaa tässä että ei halua jatkaa suhdettamme koska ei ole tunteita enään minua kohtaan. Olen itse raskaana (37+6) kyseiselle miehelle. Onko tämä nyt sitten ihan normaalia.? Synnytykseen on kuulemma tulossa mukaani ja hänen apunsa on kuulemma käytettävissä päivästä ja ajasta riippumatta. Mieheni on tässä jäänyt jo valheesta kiinni. Toisen naisen suhteen mutta edeleen väitää että toista naista ei ole olemassakaan ja tässä vaiheessa ei kuulemma tulis mieleenkään edes uusi eukko. Ja koko ajan epäilykseni kasvaa koska mieheni tarvarat ovat yhä luonani ja aina tilaisuuden tullen niitä tavaroita hieman voi katsella ja tutkia ja aina löytyy jotain epäilyttävää.... kuten lentolippuja helsinkiin vaikka tampereella olisi pitänyt olla... kyseinen "toinen nainen asuu järvenpäässä". Luottamus on nyt mieheeni aikas kortilla. Olisiko madollista että mieheni vielä epäröi "uutta suhdettaa" ja ei halua tuoda sitä julki. Jos vaikka kun lapsi syntyy nii sille tulee halu palata kotiin meidän luokse? Olen kyllä itse aika hölmö/pöljä kun uskottelen itselleni tuollaista mutta minkäs omille tunteilleen tekee... Ja pystyisinkö enään luottaan mieheeni koskaan ihan täysin.?

Kommentit (1)

spekulointiahan on monen sorttista sama mitä tohon nyt vastaisi saattaa olla ihan tuulesta tempastu. Kannattaa ottaa härkää sarvista kiinni ja puhua asia perusteellisesti , ilman mitään en tiedä vaan päätöksiä ja selkeitä vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat