Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oletko antanut pettämistä anteeksi ja jatkanut suhdetta?

Tai et ole antanut anteeksi mutta silti jatkanut?

mieheni jäi kiinni siitä että oli yrittänyt ihan selkeesti iskeä naista... joka oli vielä kaikenlisäksi mun kaveri... sanoi että oli niin humalassa ettei tajunnut mitä teki. Tiedän että kun hän joskus juo niin älli häviää mutta se ei ole minusta mikään puolustus...

Meillä 3 lasta yhdessä ja suhdekkin on ollut aina hyvä... jo 10 vuotta tiivistä oloa... ei olla esim. oltu erossa kuin silloin kun olen ollut sairaalassa

Nyt vaan tuntuu että kaikki on ollut turhaa jos hän ei musta sen vertaa enemmän välittänytkään että meni tollasta tekemään... se rikkoi koko kuvan siitä miehestä johon olen aina luottanut ja tukeutunut. luulin että meillä olisi ns. aitoa rakautta. en edes voinut kuvitella että mies haluaisi muita. Nyt sitten en tiedä mitä tälle asialle pitäisi tehdä? voiko jatkaa yhdessä jos luottamus on täysin mennyt? kertokaa mulle miten teillä muilla asita järjesty... vai järjestyikö ollenkaan?

Kommentit (4)

Tapauksesta on nyt 2 vuotta. Meillä meni silloin tosi huonosti, en tiedä onko se mikään selitys, mutta mielestäni se on kuitenkin " hyväksyttävämpi" syy kuin selitykset ettei ajatellut mitä teki/ oli niin humalassa ect.

Kesti kuitenkin vuoden, ennenkuin luottamus edes jossain määrin palasi ja nyt, vasta kahden vuoden jälkeen, asia ei tunnu enää niin kipeltä ja voi sanoa, että olen melkeimpä unohtanut sen.

Asumuserossa olimme kuukauden. Tapaus ei ole toistunut.

tuo mukanaan toiseen tottumisen... eli tavallaan toinen on itsestään selvyys ja silloin joillekkin saattaa tulla halu testata omaa iskukykyä. Varsinkin kun juovuksissa on hämärtyy tajunta...

Se sattuu silti.

Meillä oli yhteistä taivalta takana 13 vuotta kun miehen pettäminen selvisi. Pitkäaikainen salinen " ystävyys" toiseen naiseen. Muuta ei myönnä ja kun nainenkin sillävälin oli mennyt naimisiin epäilin...

Jokatapauksessa melkoinen kriisi siitä tuli mutta nyt taas jatkamme yhdessä.

Joka päivä tuo asia on mielessäni tavalla tai toisella, pelko pettämisestä läsnä, tosin vähämmän kuin ennen. Suhde ei enään ole samanlainen, se näkymätön yhdessä pitänyt lanka on hävinnyt.

Tämä on pakottanut minut ajattelemaan itsenäisemmin. Olemme alkaneet puhua enemmän tunteista ja kumpikin ottamaan selvää mikä toista painaa. Nyt tuntuu että elämä normalisoituu mutta satutettu minua on niin että lopun ikää sen muistan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yritetään yhdessä pelastaa, mitä pelastettavissa on. Nyt on pari kuukautta kulunut ja valoa alkaa näkyä tunnelin päässä. Kai tästä yli pääsee...

Tsemppiä!

13 vuotta, kun mies ' rakastui' nettituttavaansa. 3 vuotta meni edestakaisin soutamista ja huopaamista tämän nettitutun kanssa. Tapasivat 2-3 kertaa tänä aikana. Nainen oli toiselta puolelta Eurooppaa. Vuosi sitten mies vihdoin päätti, että perhe on tärkeämpi ja jätti nettituttunsa. Siihen aikaan mahtui paljon valheita ja perheen huonoa oloa. Olin välillä niin henkisesti lopussa, että makasin vain sängyssä ja itkin.

En tiedä voinko koskaan kokonaan antaa anteeksi. Olen oppinut ajattelemaan, että elän lasteni kanssa ja jos mies haluaa olla meidän kanssa, niin hyvä, sillä en ole enää siinä iässä, että jaksaisin ruveta toista miestä etsimään. Jos lähtee, niin lähtee. Suhde muuttui paljon. Ennen palvoin ja rakastin miestä tosi paljon, vieläkin rakastan, mutta jotain puuttuu. Kai se on luottamus ja ehdoton yhteenkuuluvuus mikä puuttuu suhteesta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat