Vierailija

Mitäs olette mieltä tämmöisestä asiasta. Lapset ovat olleet jo 3 kuukautta hoidossa eikä ole tullut yhenainuttakaan päivähoitomaksua. En ala soittelemaan perään ja kyselemään. Minusta se on laskuttajien moka. Ja eräs työpaikallani oli vaan sitä mieltä ettei laskuja tarvitsisi maksaa vaikka tulisi nyt takautuvasti. Ainoostaa uusin lasku. Ja tiedän että laskujen pitäisi tulla kerran kuussa...tai niin ne tulevat muille hoidossa olevien vanhemmille..

Kommentit (2)

Hän siellä sanoi, että asiakkaan velvollisuuteen kuuluu huolehtia, että saa asianmukaiset laskut. Kun moka huomataaan, joudut laskut maksamaan takautuvasti koska olet kyseistä palvelua käyttänyt. Ilmoita laskuttajalle siis heti ja tee se sähköpostitse.

Meillä mies hoitaaa maksut. Huhtikuussa pamahti yllätys, koko kevään laskut maksamatta - huomautusmaksut monesta muistutuksesta jne. Melkoinen potti kerralla maksettavaksi.



Minä uskoin asian olevan järjestyksessä. Miestäkään ei voi syyttää, kun niin kiltisti maksaa KAIKKI laskut, mitkä meille tulee. Mutta kun näitä ei tullut, niin ei osannut siitä sitten huomauttaa... huokaus.



Itse kuuluu huolehtia tuo asia kuntoon. Et voi millään todistaa, ettei alkuperäisiä laskukja ole sinulle lähetetty. Meille ei tullut, eikä meidän sanaan uskottu. Se on iso potti maksaa kerralla noita maksuja, mieluummin kannattaa hoitaa joka kuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat