Seuraa 

Hei kaikille! Olen täällä taustahenkenä lueskellut noin kaksi kuukautta käymäänne keskustelua. Nyt en enää löydä vastauksia pelkällä lukemisella, joten rohkenin kirjoittaa itse. Olen kolmekymmentä vuotias (huomenna) ja yritämme mieheni kanssa kolmatta. Yrityskuukausia on nyt 1 takana ja tämä on toinen. Tikutin oviksen 3.8 ja nyt on 23/28 menossa. Minulla on voimakkaita pahanolon/kuvotuskohtauksia ja oksennus meinaa tulla joka kerta kun esim. pesen hampaita. Hajuherkkyyttä en ole huomannut (flunssaakin hieman). Edellisestä raskudestani on viisi vuotta. Meillä on siis 02 syntynyt tyttö ja 04 syntynyt poika. Kärsein pojan raskaudesta pahoinvoinnista viikolle 20 saakka. Mutta sanotaan, että kaikki odotukset ovat erilaisia...

Kertokaahan hyvät kanssasisaret onko muilla alkanut raskaudet näin nopealla pahoinvoinnilla? Vai mitä tämä on. Oireet tuntuvat voimistuvan koko ajan.

Kommentit (2)

eräs ystäväni sanoi että hänellä on alkanut raskauspahoinvointi jo heti oviskesta seuraavana päivänä :)

tarkoitti sitä että ennen kuukautisten poisjääntiä on jo ollut hyvin huonovointinen aamulla.

Voihan se olla että sinulla on jo nyt sitä ihteä, eli raskauspahoinvointia!

Pidetään peukkuja että se on sitä :)

No ei se pahoinvointi ollut sitten sitä itseänsä, mikä sääli. Täti tuli, mutta kun minulla on aina ollut siis jo kahdeksantoista vuotta niin säännöllinen kierto (28), niin kuukautiset tulivat jo 26 päivä. Siis aivan puskista. Ja mieletön runsas vuoto, joka hiipui hyvin nopeasti tuhruvuodoksi. Olenkohan sekaisin vai stressaantunut vai mitä tämä on. Osaako joku suositella hyvää ja halpaa tikutusmerkkiä ja mistä niitä kannattaa ostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat