Vierailija

Vai koskeeko tuo vain ulkomailla opiskelevien lapsia?

Noi KELA:n sivut on niin P:t.

Kommentit (11)

Yksityisessä hoidossa oleva voi saada siihen tukea ja se on muistaakseni isompi kuin kh tuki. Sillä mitä vanhemmat lasten hoidon lisäks tekee ei ole merkitystä.

Kelan sivuilla on tosiaan lause: " Opiskelijan lapsesta kotihoidontukea ei makseta." Mutta kuten arvelin, se onneksi koski ulkomailla opiskelevia. Mutta kyllä pitäisi yksiselitteisempää olla tuo teksti!!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaan vain isänä.

Ei halua työkkäriin siihen hullunmyllyyn. Kun ei kerran etsi töitäkään. Ongelmana se, että saisi kuitenkin töitä välittömästi ja haluaa nimenomaan olla lapsensa kanssa.

Tällöin miehesi työttömyyspäivärahasta vähennettäisiin sinun kotihoidontukesi eli tilanne olisi sama. Jos mies saa palkkaa niin silloin tuosta kotihoidontuesta on hyötyäkin.

Vierailija:

Lainaus:

Itse olin vuosi sitten positiivesti asiasta yllättynyt:-)

Mitkä on tulorajat korotettuun kotihoidontukeen??

Tämä vielä jäi mietityttämään. Sillä jos mies on kotona hoitamassa lasta ja minä opiskelen, niin tulot tulevat hetken olemaan varsin pienet. Mies kuitenkin mielellään tekisi kotoa käsin hieman töitä freelancerina. Mutta tosiaan vain ihan satunnaisesti.

Onko kokemusta.

Kiitos avustanne!!

ap

Mutta jos opiskelee ja aikoo saada kesäksi kotihoidontuen, on irtisanottava lapsen hoitopaikka ja näin voi saada kotihoidontukea... Eikös jokaisesta lapsesta joka ei ole hoidossa makseta kotihoidontukea?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat