Vierailija

.

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sinulla on oikeus olla poissa alle 10 v lapsen sairauden takia pois työstä vaikka oletkin koeajalla! Se ei saa vaikuttaa työsuhteeseen eikä vaikuta koska on laissa! Olen hyvä ihminen kotona sairaan lapsen kanssa, lapsi on tärkeämpi. Minulla ihan sama tilanne oli kun keväällä aloitin uudessa työssä, mutta aina jäin kotiin kun lapsi sairaana ja olen töissä vielä koeajan jälkeenkin! Työnantaja ei voi eikä saa purkaa työsuhdetta lapsen sairaudesta johtuvista poissaoloista!

tuomita ja soimata muita ÄITEJÄ ratkaisuistaan.

Emme aina voi tietää asioiden taustoja ja muuta.

Sitä paitsi, tiedämme miten työpaikoilla suhtaudutaan uuteen työntekijään, joka on heti alkajaisiksi pois töistä (jollakin verukkeella).

En ole ap enkä ole koskaan vienyt sairasta lasta päiväkotiin.

ei ole lopettanut oksenteluja vaikka olen aina toiminut lääkärin ohjeiden mukaan. Lääkärissä ollaan käyty oksentelujen takia varamaan 50-100 kertaa ja lopputulos on se että minulle on annettu diagnoosi se Muchausenin syndrooma tai jotain ja lapsi jatkaa edelleen oksenteluja.

Eli ei kiinnosta jos lapseni kerran tai kaksi viikossa oksentaa, koska lääkäritkään ei tiedä syytä vaikka kaikki mahdolliset tutkimukset on tehty. Minä jatkan nyt töitä, palaillaan illalla asiaan. ap

Älä odota päiväkodin soittoa vaan soita se etäisä hakemaan lapsi pois!!!!!!!! Ajattele lapses parasta jos sillä kerran isä on joka hoitaa (pakkohan sen on)

En halua ap syyllistää, mutta ajattelitko kuinka paha olla lapsellasi saattaa olla. Joskus tuntuu, että lapset esineellistetään. Mutta toivottavasti lapsi ei nyt ole oksentanut uudelleen ja sinä saat työsopimuksen. Muista pitää puoliasi työpaikalla, sinulla on oikeus hoitaa sairasta lasta.

Kertaakaan ei ole tauti tarttunut minuun eli ei ole tarttuvaa. ap ruokatunnilta. Eikä ne ole vieläkään päiväkodista soittaneet, eli oli vaan joku ohimenevä puklu

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat