Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

*Huoh* Maksoinpa taas laskuja ja rahaa jäi tilille 250¿. Sillä pitäisi elää lapsilisiin asti. Perheessä kaksi vaippapeppua (pienemmällä kestot), todella suuriruokainen mies ja minä...Lisäksi viikonloppuisin kaksi koululaista. Pärjätäänkö me?

Kommentit (6)

ja käytettävissä n. 350 ¿ lapsilisiin asti. Ja se ihan varmasti riitää. Jos on mahdollista, leivo leivät ja sämpylät itse. Tee tarkka ruokalista ja osta vaan se mitä tarvitset.

Tee alusta asti ruoat itse.

Makaronit, riisi, peruna, jauhoja - lisäksi edulliset kauden vihannekset (kukkakaali esim) yms.

ja hyvin toimiva vinkki: käy vaan yhden kerran viikossa kaupassa!

uskon, että pärjäätte! Suunnittele kahden viikon ruokalista etukäteen ja käy kaupassa vain lapun kanssa. Älä osta MITÄÄN ylimääräistä.

Onko teillä mummolaa, joissa voisi viikonloppuna vierailla ruoka-aikaan? ;) Meidän mummot ainakin täpinöissään, jos sovimme ruokavierailusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ette osta mitään ylimääräistä ja teet valmiin kauppalistan. Itse pyrin käymään 2 kertaa viikossa kaupassa. Teette yksinkertaisia perus ruokia. Myös pakastin ja ruokakaappi on hyvä hyödyntää. Samalla tulee tehtyä " inventaario" .

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat