Vierailija

Mulla on ollut muutaman viikon ajan ajoittain pahoinvointia pitkällään ollessa, yhtäkkiä tulee sellainen öklö olo, joka menee äkkiä ohi. Nukkumaan mennessä huomaan, päivisin sitä ei ole.

Mistä vois johtua?? Mulla alkoi Clomifenit 4kk sitten; voisko sillä olla osuutta asiaan? En ole raskaana.

Kommentit (1)

mutta vastaan siltä varalta, että joku joskus etsii vastausta moiseen ongelmaan. Itselläni oli samaa vaivaa monta kuukautta, aina iltaisin kun menin nukkumaan, tuli paha olo. Kuvotti, öklötti, oksetti, mutta aina kun nousi ylös, se loppui.

Varmaan reilun kuukauden ramppasin jos jonkinmoisissa kokeissa. Otettiin verikoetta, ultraa jne. Alettiin jo harkita tähystystä. Mutta sitten lääkäri päätti viimeisenä oljenkortena testata laktoosin. Ja sieltähän se ongelma löytyikin, minulla todettiin laktosi-intoleranssi.

Pahoinvointi loppui tämän jälkeen heti kun aloitin oikeanlaisen ruokavalion, eikä ole enää sen jälkeen tätä ilmennyt muuta kuin silloin, kun olen jotain väärää syönyt.

Kukaan lääkäri ei osannut laktoosi-intoleranssia epäillä, kun kuulemma ei koskaan tällaisia oireita ilmene...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat