Seuraa 

Mietin tässä että miten lapsenne nukkuvat. Oma tytär herää monta kertaa yöllä ja huuta äiti ja sitten nukahtaa taas uudestaan. Yleensä siinä 3-4 välissä. Pelkään että tästä on tullut tapa että äidin pitää silitellä pari kertaa ja sitten voi nukahtaa taas.

Hän nukahtaa siinä 21.30-maissa ja herää 8 aamulla. Päiväunet ovat 1,5-2,5 tuntiin. Hänellä on myöskin vaikeata nukahtaa, makaa yleensä 40 min sängyssä ennen nukahtamista 21.30. Näin on aina ollut. Pitäisikö minun vähentää tuota päiväunta?

Hän alotti päiväkodin 4 h/päivä 3 vko sitten ja minulla on sellainen olo että hän tarvitsee sen päiväunen. Paitsi että on uusi paikka, siellä myöskin puhutaan vierasta kieltä mitä hän ymmärtää mutta ei osaa itse vielä käyttää (asumme ulkomailla). Hän viihtyy siellä tosi hyvin eikä koskaan itke lähtiessäni ja sanoo ylpeänä että tänään menen päiväkotiin aamulla.

Vinkkejä täällä kaipailen.

Astra

Kommentit (1)

eli on pikemminkin sääntö kuin poikkeus, että lapsi herää yöllä ja tulee meidän väliin ihan itse nukkumaan. viime yönä tosin piti mennä hakemaan kun huusi niin hirveästi, taisi nähdä painajaisia. yleensä siis herää vain joskus klo 2-4 ja tulee meidän viereen ja nukkuu siinä sitten jomman kumman kainalossa...hankalaahan tuo on, mutta onneksi on välillä niitä öitä että menee aamuun asti täysillä unilla.

Päiväunia meillä nukutaan vaihtelevasti, joskus nukkuu, yleensä ei. jos nukahtaa autoon niin kannan omaan sänkyynsä ja nukkuu sellaiset 2 tuntia, se on aika sopivasti, enkä huomaa että vaikuttaisi yöuniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat