Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Se on jotenkin terapeuttista. Olenko huono ihminen?

Sivut

Kommentit (21)

Se on omasta asenteestakin kiinni, että löytyykö lähipiiristä koko ajan jotain moitittavaa. Jos kääntäis ne aivonsa toisin päin ja yrittäis ajatella vähän positiivisemmin, niin ehkä tulis vähemmän haukkumisen tarvetta?

Sinulla ei selvästi ole oikeita ystäviä, koska jos olisi, et käyttäisi aikaasi heidän haukkumiseen. Otan osaa, toivottavasti edes miehesi jaksaa sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä voin tunnustaa olevani samanlainen..Kyllä meillä aina haukutaan kotona pomot, idiootit työkaverit ja joskus kaveritkin. Kai se on normaalia sanoa, jos ottaa päähän? Sitä paitsi miksei voisi kotona haukkua, kun tietää sataprosenttisesti että se pysyy kotiseinien sisäpuolella. Ihme teeskentelijöitä taas täällä!

sillä hetkellä ärsyttämään. Ja mies tietää, että seuraavana päivänä saatan ylistää tätä samaista ystävää. Itse koen, että kun ystävät eivät tiedä, en tee mitään pahaakaan.

ap

Mutta todella harvoin ja silloin on joku hyvä syy purkaa pahaa oloa.

Mun mielestä sulla on joku asenneongelma jos teet noin aina, niinkuin sanoit.

Parempi purkaa miehelle kuin ystäville jos joku vaivaa. Itse oon sellanen helposti ärsyyntyvä luonne että pienet asiat käy helposti nyppimään ja jos en pura niitä pois niin möläytän vielä ystäville ne, vaikka eivät ole mitään väärin tehneet ja vika on minussa!

Kyllä mullakin joskus joku juttu keittää yli ja saatan siitä sitten miehelleni napista. Mutta jos koko ajan on pakko haukkua muita, niin se jo kielii mun mielestä esim. aika huonosta itsetunnosta.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat