Vierailija

Meillä minä (äiti) olen välittäjänä heidän välillään, koska mun mies ei todellakaan tajua tätä murkkuikäistä tytärtään. Komentaa mun mielestä silleen ilkeästi, että jopa minä välillä kurtistan kulmiani, että ei noin. Itsekin kylä välillä joutuu korottamaan ääntä, mutta ehkä osaan paremmin käsitellä tyttöä, kun olen itsekin nainen.

Kommentit (5)

äiti, isä ja 2 teini-ikäistä tytärtä... Isä oli pulassa siinä vaiheessa kun mulle ja siskolle alkoi kasvaa tissit. Se ei enää tiennyt kuinka kohdella naiseksi muuttuvia lapsiaan! Epävarmuus sai isän joskus huutamaan, kun ei se muutakaan keinoa osannut. Se komensi syömisestä (ei sallinnut liikaa syömistä koska ei halunnut lihottaa meitä) ja siitä miten meidän tulisi hyödyntää vapaa-aikamme. Se rakasti meitä hyvin paljon, mutta ei osannut ainakaan siskoni kanssa kommunikoida. Sanoinkin isälle että sen pitäisi lähestyä siskoa hyväksyvällä asenteella, koska huutamisella oli päinvastainen vaikutus kuin mihin isä pyrki. Isän tulisi olla kärsivällinen ja kunniottaa tytärtään yksilönä, säännöistään huolimatta. Jokainen tarvitsee tilaa itsenäistyäkseen, eikä itsenäistyminen tarkoita pelkästään eroa vanhemmista vaan se alkaa jo lapsuudessa.

mutta en tule kyllä minäkään tytön kanssa. Likka ärsyttää meitä molempia ihan tahallaan koko ajan. Ylilyöntejä tulee molemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niin on minullakin. Kyllähän tuo neiti välillä on aika itsepäinen, osoittaa mieltään jne. mutta sehän nyt vaan kuuluu tuohon ikään. Enemmän olisin huolissani jos ei mitään kriisinpoikasia ikinä ilmenisi...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat