Vierailija

Että taas kiehuttaa ton naapuruston " astetta paremman ja fiksumman" mamman kommentoinnit puistossa. Tännän selitti miten kokee onnistuneensa vanhempana, koska hänellä on sekä tyttö että poika (mulla 2 tyttöä, joten taisi olla mulle suunnattu piikki). Samoin hän on mielestään hyvä kasvattaja, koska hänen lapsensa osaavat käyttäytyä julkisilla paikoilla: Esimerkkinä mainitsi miten hänen 2-vuotias poikansa nytkin istuu sylissä (oltiin puistossa) eikä ole kuin apina kuten muut pojat. Tyttökin istuu kauniisti hiekkalaatikolla (4 v katsoi muita ja muiden leikkiä).

Ei mene tätin jakeluun, että hänen lapsensa ovat yhtä vilkkaita kuin tohvelieläimet. Lasten sanavarastoon ei kuulu kuitenkaan kiitos, olehyvä, hei tms. Meille erehdyin kerran kutsumaan ja lapset availivat kaappeja. Kyllä mun saman ikäiset " kauhukakarat" osaavat olla kohteliaita, eivät availe toisten kaappeja jne vaikka puistossa " riehuvatkin" .

Huh, johan helpotti taas vähän!

Kommentit (15)

Mua korpeaa myös se, jos ihmiset eivät pysty näkemään omia lapsiaan ihan normaaleina ihmisinä vikoineen ja kykyineen. Tämän lisäksi jotkut ihan oikeasti uskovat, että he ovat vaan superlahjakkaita kasvattajia kun omat lapset ovat NIIN rauhallisia. Tosiasia on, että temperamentikkaan lapsen kasvatuksessa on ammattikasvattajakin helisemässä.

Kerran mm. ärsyynnyin yhden äidin julistaessa kuinka ihana isosisko hänen esikoisensa on kun ei koskaan viereisen äidin esikoisen tavalla kiusaa pikkusisarustaan. Että hän on jotenkin onnistunut kasvatuksessaan kun mustasukkaisuutta ei näy. Muutaman kuukauden kuluttua kertoikin, että nyt on isosiskokin alkanut hiiltyä kun pikkusisko alkoi liikkua... Oliko se kasvatus nyt alkanut mennä pieleen? Olisikohan syyt jossain muualla kuin kasvatuksessa, esim. ihan normaalissa lapsen kehityksessä???

Vaikka rakastankin lapsiani yli kaiken, niin pyrin näkemään heidät objektiivisesti. En elä missään harhamaailmassa koskien lasteni kykyjä tai omia kykyjäni kasvattajana. Tietenkin olen sitä mieltä, että omat lapseni ovat puiston suloisimmat ja ihanimmat, mutta kyllä kaikissa lapsissa on paljon hyvää! Ja ne huonot asiat eivät aina ole vanhempien syy.

mitä olet hänestä mieltä! Nyt se saattaa pian luulla sinua ystäväkseen eikä arvaa että selän takana haukut häntä. Sääliksi käy tämä naapurisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olenko mä nyt missannut jonkun uuden lääketieteellisen läpimurron??

Voiko nykyään vaikuttaa siihen, mitä sukupuolta lapset on?

Mä olen luullut, että tulee tyttö tai poika. Miten voi kokea itsensä onnistuneen asiassa johin ei voi vaikuttaa???

Ihan sekopäinen tätsy... :)

Lahopäitä on niin paljon, kannattaako jättää omaan arvoonsa? Tai sanoa sille jotain, että onko tuo tyttösi jotenkin epäsosiaalinen, kun katsoo vaan muiden juttuja tai eikö poikasi osaa juosta, kun vain istuu tuossa? Jos siis v********

Kokemuksesta voin kertoa ettei se niin mene kuitenkaan :D Ainahan on 50% mahdollisuus onnistua siinä oikean sukupuolen aikaansaamisessa, joten...

mutta pitää muistaa että kaikki kaikilla miehillä ei ole riittävästi molempia aineksia.

t: 6, jolla kolme lasta, joista kakkonen (poika) ja kolmonen (tyttö) tehty tekemällä

Vierailija:

Lainaus:

Lahopäitä on niin paljon, kannattaako jättää omaan arvoonsa? Tai sanoa sille jotain, että onko tuo tyttösi jotenkin epäsosiaalinen, kun katsoo vaan muiden juttuja tai eikö poikasi osaa juosta, kun vain istuu tuossa? Jos siis v********

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat