Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (16)

Vauvalle jotain kivaa vaatetta, ensipupu tai ensihelistin.. Vähän riippuu onko ensimmäinen lapsi..

Voi myös kysyä et tarvitko jotain kun olen tulossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vauvan mileipidettä en osaa sanoa, mut ainaskin ihan kiva terveellinen vauvan päälle ja se kauratyyny on sellainen lämmitettävä kauraa sisältävä pussi saacitymarketeista , auttaa niskasärkyyn, maidon tuloon lämmitettynä rinnan päälle, hyvä vauvan vaunuissa lämmitettynä

äidille syötävää :D Voi olla ettei heti tule lähdettyä kauppaan. Ite olisin toivonut, että joku toisi kassillisen syötävää ja vaikka vähän jotain vierasvaraa. Eli hedelmiä, leipää, pullaa, keksiä, juustoa, kakkua. Mutta tää on sit mun mielipide. Ite varmaan tiedät mistä pitää jne

Tässä muutamia sellaisia, mistä itse ainakin olisin ilahtunut.

Äitille onkin sitten vähän vaikeempi keksiä. Itse olisin ilahtunut vaikka rintakumeista tai liivinsuojuksista ;-)

Esim. hyvää tuoremehua, oikeaa ruokaa, suklaata, leivoksia tai herkkuleipää ja juustoa. Tuore äiti kaipaa hemmottelua. On ihanaa, jos satut tietämään mistä äiti pitää ja viet juuri sitä, oli se sitten oliiveja, savukalaa tai berliininmunkkeja. Imettäjällä on nälkä ja jano koko ajan ja varsinkin esikoisen kanssa kaupassa käynti, ruoanlaitto yms. arkinen voi aluksi olla vaikeaa.

Meille ihan ensimmäiset kotona kävijät toivat termospullossa kahvia ja valmiiksi tehtyjä voileipä ja pullaa, kattoivat pöydän ja pitelivät vauvaa kun söimme. Tämä siis kun olimme esikoisen kanssa ensimmäistä päivää kotona. Oli ihanaa!

Vauvalle ruskovillat on kivoja tai mikä tahansa nätti vaate, hyvä levy, laulu- tai lorukirja. Mutta sinä varmasti tunnet äidin parhaiten. Arvostaako hän käytännöllistä vaippapakettia, suloista ensilelua, kauniita vaatteita, pysyvää muistoa kuten valokuvakehystä vai vaikka kukkakimppua uuden vauvan syntymää juhlistamaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat