Vierailija

Pyysin nimittäin että rukoilisit sen puolesta, että tulisin raskaaksi, pinossa oli joku toinenkin joka lupautui rukoilemaan. Nyt olen raskaana ja haluan kiittää teitä esirukouksestanne, rukouksessa ON voimaa!

Kaikkea hyvää teille!

Kommentit (19)

ja olen muistanut heitä rukouksissani aina välillä. Saivat lapsen (toiselle pariskunnalle on jo kolmaskin tulossa)

Totesin, että olen muistanut heitä rukouksissani (kun ilmoittivat raskaudestaan) ja sanoivat että niin on moni muukin sanonut.

Tuotti siis tulosta.

Eihän me ihmiset aina tiedetä mikä on loppujen lopuksi meille hyväksi. Voimme luulla, että olisi tosi hyvä saada milloin mitäkin tavaraa tms mutta Jumala tietää ettei näin oikeasti olekaan. Tämä ei suoranaisesti tarkoita sitä, että on hyvä että joku elää lapsettomuuden tuskassa. Siihenkin on joku syy mitä ei voi tietää.

Valitettavasti tämä maailma ei ole oikeudenmukainen mutta eihän tämä mikään paratiisi olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä olen sen verran röyhkeä, että tulen pyytämään tähän ketjuun rukouksia myös minulle ja perheelleni.

Meillekin se perheenlisäys olisi todella tervetullut, mutta ei ole ilmoitellut tulostaan, siihen löytyy lääketieteellinen peruste.

Pyytäisin rukoilemaan minulle ja perheelleni voimia kestää tulevat koettelemukset (hedelmöityshoidot, jos siihen asti pakko mennä).

Olisi kovin hienoa, jos joku rukoilisi myös meidän puolesta.

Kiitos!

Olen kyllä hieman eri mieltä asiasta; pyydän ihan suoraan Jumalalta jotain; apua vaikeaan tilanteeseen, viisautta päätöksentekoon, voimia, rohkeutta, jotain aineellista hyvää tms. ja lisään vielä että " tapahtukoon Sinun tahtosi, ei minun" . Minusta Taivaalliselle Isälle voi esittää pyyntöjä ihan suoraan, haluaahan Hän muutenkin että puhumme Hänelle suoraan. Mutta ihan samaa mieltä olen kanssasi siitä, että on hyvä pyytää ymmärrystä siihen että Jumalan tahto tapahtuu eikä ihmisen.

Siunausta!

Ap

Vierailija:

Lainaus:

mitään asiaa. Siis sitä, että saisi tahtomansa. Sellainen rukous tuntuu jotenkin järjettömältä, sillä Jumala tietää parhaiten, mitä kenenkin sopii saada ja milloin. Rukoilen ainoastaan voimia ja kykyä sopeutua siihen, minkä Jumala hyväksi näkee. Samoin rukoilen, että ihminen ymmärtäisi, miksi ei voi saada jotain haluamaansa. Näin taisin rukoilla aikanaan ap:nkin puolesta.

Onnea sinulle!

toisella on vajaa 1-v lapsi ja toinen on raskaana. Rukousvastauksia löytyy lähipiiristä enemmänkin. Myös netissä toimii rukouspalvelu jota lämpimästi suosittelen.

Ap

mitään asiaa. Siis sitä, että saisi tahtomansa. Sellainen rukous tuntuu jotenkin järjettömältä, sillä Jumala tietää parhaiten, mitä kenenkin sopii saada ja milloin. Rukoilen ainoastaan voimia ja kykyä sopeutua siihen, minkä Jumala hyväksi näkee. Samoin rukoilen, että ihminen ymmärtäisi, miksi ei voi saada jotain haluamaansa. Näin taisin rukoilla aikanaan ap:nkin puolesta.

Onnea sinulle!

Nro 3, vanha vitsi:) Arvasin että kuitenkin joku vastaa tyylilläsi. Eli ihan RAKASTELEMALLA raskaaksi tulin. Sen sijaan kun esittää pyynön jostain Taivaan Isälle ja kun muutkin rukoilevat asian puolesta, on suurempi todennäköisyys että pyyntö toteutuu. Ei tietysti aina.

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat