Vierailija

Selasin tuossa Keltaisen pörssin kissailmoituksia ja näitä oli valitettavan paljon. Mikä syy se sellainen on??

Sivut

Kommentit (36)

joka on muuttamassa opiskeluiden takia vaikapa soluasuntoon... ja vanhemamt eivät suostu kissaa hoitamaan vaikkapa siksi että nuori on kissan ns. salaa kotiin ottanut...

Tallaisesta syytä meidän kissa muutti meille, kun 15v tyttö otti kissan salaa vanhemmiltaan itselleen ja kun tulikin muutto niin piti kissasta luopua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Monesti näissä ilmoituksissa ei edes sanota että miel. omakoti- / maalaistaloon ja vaikka sanottaisiinkin, niin kuka valvoo, että kissa tosiaan muuttaa sellaiseen eikä esim. kerrostaloon sisäkissaksi?

Ja voi myös miettiä, kumpi on kissalle suurempi rasitus; se että se muuttaa tuttujen ihmisten kanssa uuteen elinympäristöön vai se, että se muuttaa vieraiden ihmisten keskelle uuteen elinympäristöön!!??

Mä en kertakaikkiaan tajua näitä ilmoituksia!

ap

Olisiko se sun mielestä parempi sitten lopettaa ne kissat?

Mitä se kuuluu kenelekkään, miksi luopuu lemmikistään? Hyvähän se on, että yrittää etsiä kunnon kotia, eikä jätä esim. tuonne ulos.

Miten se on niin vaikea ottaa ne sinne uuteen kotipaikkaan mukaan?? Meidän kissat on muuttanut jo 3 kertaa, eikä mitään ongelmia ole ollut! Ja anopin kissa, joka oli ensimmäiset 10v elänyt omakotitalossa ja sai mennä ja tulla niinkuin halusi, sopeutui erittäin hyvin sisäkissaksi kerrostaloon!

ap

ja sit kyllästytään. Ei käsitä ei, ainoo miks luopuisin meidän lemmikeistä olis lasten allergia ja sillonkin koittais kysyy eka kaikki mahdolliset tutut läpi et tietäis mirrien saavan hyvän kodin.

jos syynä on se, että uudessa asunnossa ei ole " tilaa" kissalle. Jos muuttaa vaikka yksiöön. Itselläni ei ole kissaa, mutta kylläkin kani ja rottia. Häkit vievät aika paljon tilaa, ja jos nyt muutan poikaystäväni luokse en voisi ottaa kuin vain toisen häkillisen mukaani. Oon sitten varmaan kamala ihminen kun en voisi mahduttaa kaikkia pieneen asuntoon;)

Tai selitykset, että ottaisi kyllä koiran, mutta ei voi kun asuu kerostalossa!! Mitä helvettiä se siihen kuuluu? Sisälläkö sitä lenkitetään?

Tulehan sitten katsomaan, miten meidän kissat elää täällä meidän 50 neliön kaksiossa. Nehän suorastaan kärsivät! :) joopa joo!!

Kyllä ennemmin on rääkkäystä antaa kissan mennä vapaana ulkona, missä se voi jäädä auton alle tai jonkun toisen eläimen saaliiksi, saada jonkun taudin, tai sitten joku hullu tappaa kissan huvikseen.

Mietippä nyt uudestaan tuota kommenttiasi...

Vierailija:

Lainaus:

edelleen väitän, että meidän kissat maalla ovat onnellisimpia kuin teidän kissat sisällä/valjoissa ulkona. Kissa on petoeläin.

Kyllä meillä on hyvin tasapainoisia ja onnellisia kissoja, vaikka ihan täysin sisäkissoja ovatkin. Pääsevät kyllä toteuttamaan metsästysviettiään leikin muodossa. En uskaltaisi ikinä päästää kissaani vapaasti ulos, ihan jo pelkästään kissanvihaajien takia.

Vierailija:

Lainaus:

Tai siin tapaukses ehkä jotenki tajuun, jos muutetaan yhteen ja toinen on allerginen, mut mä en kyl luopuis silti... Lasten allergia on ainoo, miks mä joutuisin tuollaisen ilmoituksen laittamaan...

kun minun vaari kuoli muutti mummuni kerrostalokaksioon kun ei voinut huolehtia yksin omakotitalosta 15 vee kissan kanssa. Kissa tuli hulluksi... Hyppi pisin seiniä päivästä toiseen. Mummullani ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin antaa vanha kissa pois. Ei kyennyt katsomaan vanhan ystävänsä kärsimyksiä pienessä kerrostaloasunnossa, josta ei ulos päässyt.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat