Seuraa 

Hyvää huomenta. Mies töissä, lapset tarhassa ja mä kärsin kauheasta korvakivusta. Saan vetää paracetamolia kun karkkia.

Ihan pöhnä olo.

Asunnosta kirjotettiin eilen soppari :D Ja kohta käy monia kateeksi :)

Omakotitalon ihanuudet, ilman sen suurempia vastuita! Vuokraisäntä aivan superloistava, hoitaa jätemaksut, jätekaivontyhjennykset, takan nuohoukset :) Omasta grillikatoksesta(jossa myös kotakeittiö) ihana näkymä omalle lammelle, jossa PLUSSANA käy sillointällöin hirviä juomassa. Varmasti upea näkymä kun aamukahvia siinä juo ja katselee luontoa.

Koirat tulee varmasti nauttimaan myös, 20 000m2 maata, eikä rajat ole niin justiinsa kun naapurin tontit omistaa vuokranantajan veli.

Tämä veli myös hoitaa talvella aurauksen, joten sekään ei ongelma.

Nyt pitää hoitaa asioita, jään lasten kanssa kh-tuelle lokakuusta. Onhan siellä perhepäivähoito 14km päästä, ettei noi muksut ihan erakoidu. Ja naapurissa asuu kanssa muutamia muksuja.

Ihanaa!

Nyt jotenkin tuntuu etten olis raskaana, voikohan käydä tervarissa kysymässä jos sydänääniä kuunneltais. Huoletta tuo kun olen tosiaan syönyt 3-4pvää n.3tabl. paracetamolia päivässä, kun korva on niin kipeä, että itku tulee.

Kommentit (18)

Tämä ihanan viileä keli on mennyt siihen pisteeseen, että mua palelee koko ajan ja toiseksi mua huimaa useinkin. Oiskohan tuo verenpaine lähtenyt laskemaan tai hemoglobiini, vaikea sanoa... huomasin aamulla, että paino on laskenut, eikä suinkaan noussut niinkuin pelkäsin.

Tuohon edelliseen taas voisi varmaankin olla syynä se kun en yksinkertaisesti voi syödä kuin vähän ja senkin pitää olla " oikeaa ruokaa" , makeasta tulee kuvottava olo. Suklaata söin ennen aika useastikin, mutta nyt ei edes haluta kun tulee niin paha olo. Toisaalta muutaman tunnin välein on pakko syödä, kun maha ystävällisesti ilmoittaa tyhjymisestään sellaisilla oudoilla röyhtäisyillä. Siis ihan vain tyhjä röyhtäys :/

En aio ottaa äitiyspakkausta, saan niin paljon vaatteita ja muut tavaraa. Ensimmäisen kanssa se oli kuitenkin ihan hyvä.

Nyt syömään ja sitten.... alan pakkaamaan !

t.punkeli ja taitaa vaihtua jo viikolle 14

Aurinko paistaa monen sateisen päivän jälkeen. Kivaa, kun pääsee poikien kanssa ulos möyryämään.

Tappert; Ihan normaalia, että helpottaa. Tämä on sitä keskiraskauden ihanaa aikaa, kun voi hyvin ja jaksaa. Kun päästään tuonne viimeiselle kolmannekselle, niin väsymys palaa ja maha on niin iso, että on aina tiellä, raskas. Nyt siis nauti raskaudesta ja hyvästä energisestä olosta :))

Dharma; Ihanalta kuulostaa, nauttikaa täysin rinnoin!

Joku kyseli äitiyspakkauksesta. Itse otin ekalle ja toiselle lapselle, koska tuo 140 euroa on NIIN pieni korvaus, verrattuna pakkaukseen. Nyt kuitenkin otan rahan, koska pakkaus on jo kahteen kertaan, niin ei sitä enää kertakaikkiaan tarvitse, vaikka ihanaa olisikin taas hypistellä uusia pieniä vaatteita :))

Vointi täälläkin hyvä. Muutama päivä sitten olin tuntevinani liikkeitä illalla sängyssä. SEn kooommin en ole tuntenut, joten eipä auta kun odotella! Vaan pian luulisi tuntuvan. Esikoisesta tunsin rv 17 ja kuopuksesta rv 16+. Minua yhä kyllä väsyttää kovasti, ja kotityöt eivät maita (raskauden piikkiin ...heh) muuten vointi oikein hyvä. Energiseksi en kyllä voi sanoa :)

Kuulumisiin; Caius ja Ilona rv 15+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sun oireet tai siis oireettomuus kuuluu juuri tähän vaiheeseen, usko pois! Nää on niitä viikkoja kun olo alkaa olla ihan mainio. Juuri sanoin kun pomo kyseli vointia, että aivan loistava, ihan siis kuin ei raskaana oliskaan ja se tuntuu toisaalta oudoltakin. Vielä noin 2 vkoa sitten en pystynyt edes kauppakassia nostaan kun tuntui että mahanpohja oli niin raskas ja kipeä ja oli sellainen kauhea painontunne, ihan kuin tiiliskivi olis painanut alavatsassa. Kirjoittelinkin varmaan tänne että onko nää jo supistuksia vai miten näin raihnainen voi olla. Mutta varmaan kohtu silloin kasvoi lujasti ja nyt on taas hyvä vaihe menossa. Usko pois siis, kaikki on hyvin!

Onko kenelläkään ollut tosi huonoja päiviä? Minä räjähdin aamulla yhdelle opiskelu toverille kun se puhui vitsillä jotain mun viikonlopusta... suutuin niin lujaa että itku tirahti silmään kaiken kansan nähden... Nyt hävettää.... noh saipahan tämäkin kaveri tietää että meilläpä odotetaan vauvaa... Anteeksi pyynnön sain aika nopeasti ja sitten pillahdin uudestaan itkuun... Muutenkin oon ihan kamalan herkkä kaikelle. en voi edes esikoisen kanssa katsoa Disneyn piirrettyjä kun itken jo niistäkin... mielialan vaihtelut on niin kamalat että välillä harmittaa jo pelkästään se että kun jotain minkä ennen on saanut sanottua ihan selvällä suomen kielellä tulee nyt itku puurona ulos.

Munkin vatsa näkyy jo kun makaa selällään sängyssä.... muuten on sitä jo niin paljon omasta takaa ettei se taida näkyä ennen kun ihan lopussa...

Mutta jatkoja kaikille...

-Careless- rv 14+1

DHARMA;

Älä kuvittlekaan, mä en aio olla yhtään kade *hitto kun silmissä vihertää*..kuulostaa mahtavalta.

Mulla on ihan sellanen olo etten raskaana olekaan. Ruoka maistuu, ei oo kuvotusta ei jomotusta, ei rintojen kivistystä, ei väsymystä,..ei mitään!! Maksaisin mansikoita jos pääsisin kuulemaan Puksun sydänäänet, onko ne siellä vielä..en vaan kehtaa soittaa neuvolaan ja häiritä. Maltan kenties odotella pari vkoa. Ainoa minkä huomaan, on " edessä" oleva pömppö alavatsa..pikku-vauva-masun alku.

Mun ei tee edes mieli ruokaa, johtuneeko siitä että vatsa tyhjenee niin hitaasti, ettei nälän tunnetta ehdi tulla. Aamupalan jälkeen tajuan syödä vasta iltapäivällä, aiemmin on äklön täysi olo..sitten illalla vähän jos maistuu. Painokin on laskenut yloi kilon viime nlasta, eli reilussa parissa vkossa!! Tosi kummaa.

Navetalla ämpäreiden kantaminenkaan ei tunnu missään, aiemmin se tuntu ikävältä aina välillä, mut nykyään en huomaa mitään eroa aikaan ennen plussaa..kuuluuko KAIKKIEN oireiden kadota vai onkohan Puksulle käynyt jotain?? *vähän kyllä pelottaa*

Tappert ja Puksu 14+1

Torstaina tultiin suomeen ja eilen kotiuduttiin. Reissu meni hyvin, aurinkoa riitti ja ruokakin maistui.

Nyt sitten kuitenkin karmea vesiripuli, toivottavasti ei mitään vakavaa. Tänään olisi ollut ensimmäinen työpäivä uudessa työpaikassa, mutta oli pakko soittaa et on salmonella epäily. Kauhea huoli vauvan hyvin voinnista ja pelko työpaikan menetyksestä :(. Miksi mulla ei voi mennä mikään putkeen.

Huomenna onneksi ultra ja neuvolalääkäri, jospa se rauhoittaisi hieman mieltä.

Osa tuntee jo liikkeitä, voi kun täälläkin alkaisi nuo pikku sipaisut tuntua!

möhkis ja tiitiäinen 12+1

ihana aamu:P likka kiekuu vieressä,miehellä vp ja kahvia nassuun=)

pitkii aikoihin ei ole taas kerenny kirjottelee vointeja eikä ees lukemassa muiden=/

vkonloppu meni risteilessä,lauantaina käytii tukholmassa tuhlaamassa rahaa ja olihan se hauskaa kattoa selvinpäin ku muut nolaa ittensä kännissä xD isoveljen 30v synttäreitä oltii siis juhlimassa 6hengen porukalla...ihan hauskaa oli,ei ois uskonu et jaksan koko vkonlopun kattella sitä ryyppäämistä mut siinä se meni=)

mieski " kehu" mua kun ihmetteli kuin jaksan heitä=)

noniin ja sitte omavointi napaan:

maha on kasvanu jo vauvamasun näköseksi,toiset mammahousut otetaa kohta käyttöön=) rinnat on todella kipeät,arat ja pinkeät ja kasvaneet jo b:stä c-kuppiin:P rinnanpäihin ilmestyy jokapäivä kuivuneet maitotipat,liekö kohta sitä maitoa alkais tursuamaan..ei kyl tarvis..esikoisesta sitä tuli suihkuamalla loppuu saakka=(

pienen pieniä liikkeitä oon tuntenu muutaman päivän ajan,vielä ehkä pitää kuiteki miettiä onko ne sittenki suolistonliikkeitä mutta en usko...

ehkä ei ite vaa meinaa uskoa et hentosia potkuja ne oikeasti ovat :)

hirveän kivaa.

seksi alkaa pikkuhiljaa maistumaan jälleen,mutta väsymys ja veto pois-olo jatkuu,niinpä alotin ladyvitat jos sais niistä lisätempoa elämään.

oman osan voimista vie tuon tytön jumppauttaminen joka päivä: korjaa istuma-asento,korjaa seisoma-asento jne jne ja voitte uskoa et on aika rankkaa koko päivä korjailla toisen asentoja ku yks mennä viipottaa vaan ympäri huushollia..no ei auta,pitäähä jalat saada tyttöseltä kuntoon..

hmm,olikohan muuta...ei varmaankaan...

onko muilla jo liikkeitä tuntunu? en jaksa lähtee selaamaan vanhoja pinoja,laiska kun olen:P

miimuli+papunen rv 14+3

Hermostuttaa huominen ultra niin vietävästi että pinna kireällä kaiken aikaa.Päivän tunnit matelee..

Myös täällä oireet hävinneet kokonaan.Noin viikon olen " ihmetellyt" oireettomuutta,jäljellä ei ole kuin pieni pyöreä alavatsa ja ilta-päivä väsy.

Tuntuu kuin olisi muutamassa päivässä kiloja tullut 10,niin raskas olo.Ei niitä kyllä ole tullut mutta kummallinen " tukeva olo" on ja pysyy.

Naama kukkii kuin kesäinen kukkaniitty parhaimillaan.Isoja kipeitä finnejä.Ihan kamalaa.

Yritän nyt lakata katselemasta kellon viisareiden matelua ja laitan vaikka pyykit!Jospa tämä päivä tästä kuluisi joskus!

Ihan täysin oma napainen viesti,sallinette?

Leanna ja kersat sekä sissi rv 12+

Niin ne viikot vain vilahtelevat ohitse, tänään ollaan jo rv-12+1, mutta moni maaliskuinen on jo hurjasti pidemmällä. Odottelen jännityksellä ensiviikon neuvolalääk. ja kättärin ensimmäistä ultraa. Olen ollut nelisen päivää paremmassa voinnissa, eli en ole oksentanut tai ei oikeastaan ole edes närästänyt, vaikka happamia marjoja, omenoita ja aplareita menee kilokaupalla. Yksi uusi herkku on tullut joukkoon ' porkkana' siis en ole eläissäni syönnyt näin terveellisesti, kuin nyt raskauden aikana ja se onkin iso mysteeri, koska mikään ei terveellinen ei maistu. Aikaisemmin tykkäsin kovasti kunnon hampparista/lihapiirakasta grilliltä ostettuna, ja nyt pelkkä ajatus etoo, ja samoin olen ollut oikea karkkihai, mutta nyt no thnx .. Välillä oikein koitan ajatella jotakin herkkua niin heti tulee stoppi päälle.

Dharma: Aivan ihanalta kuullostaa tuo teidän uusi koti. Olen todella kade, koska itse pitää asua betonikasassa, vaikkakin tämä alue on ihana, on luotoa jne, mutta omaa taloa ja tonttia kaipailisin. Jos sitten joskus uskaltaisi lähteä vähän syrjemmälle nauttimaan elämästä. Ensi kesää olen jo suunnitellut. Asutaan kesäkuukaudet maalla vanhempieni kanssa, siellä, kun on kaksi taloa, molemmille sukupolville. Sieltä ajaa vain n. tunnin tänne pääkaupunkiseudulle, joten töissäkin sieltä voi käydä, mutta saa samalla kokeilla tuota maalla asumista.

Toiset on tunteneet pienoisia liikkeitä, ihanaa-odotan vain sitä hetkeä, että jotakin tuntee .. Nyt viikonloppuna, oli hieman sellaista kipuilua tuolla nivusissa. Ei oikein kovaa kipua, mutta sellaista inhaa ..

Eilen sainkin sylitellä sellaista kaksi viikkoista tyttöä .. Aivan ihana oli, ja niin rauhallinen ja tyytyväinen. Voi voi ..

Nyt päivän askareisiin. Maanantait kaikille t. emmi rv-12+1

Täälläkin on alkanut taas puhti palaamaan ja tuo kamala väsymys ja kuvotus on taakse jäänyttä elämää. Ihanaa! Nyt on siis 16 raskausviikko menossa. Monet asiat saavat silmät vettymään ja tuntuu, että herkistyn melkein mistä vain. Iloisista ja surullisista asioista. Tunne-elämä ei ole kuitenkaan sellaista vuoristorataa kuin ekan raskauden aikana.. Ja mies parka on ollut seksittä 3 kk ja se jos kuka tahtoo sitä koko ajan, jotenki se nyt on kuitenki hyväksyny tilanteen, että nyt on vähän niiku kuiva kausi. Pitäisi päästää miesparka pälkähästä, armahtaa.

Ulos tekisi kovasti mieli kävelemään, mutta muuton vuoksi kotona on vielä paljon tehtävää ja laiteltavaa. Nyt on viel ihanan aurinkoisia, lämpimiä mutta kuitenkin pikkuisen kirpakoita syyspäiviä. Rannalla olisi tosi ihana kävellä ja nukuttaa esikoista ulkona. Pojun kanssa aloitettiin viime viikolla perhekerhokin, kun se kaipaa niin kovasti lapsikontakteja eikä meillä niitä juurikaan ole =(

Odottelen rakenneultraan pääsyä, mutta se on vast lokakuun ekalla viikolla ja sitä ennen on parin viikon päästä neuvola.. Jotenki tuntuu että asiat ovat kaikin puolin mainiosti.

Kenties rv 15+3

Taas pienen hiljaisuuden jälkeen..

Dharma kuullostaa ihanalta tuo teidän uusi koti, itsekkin oppinut arvostamaan tuota pihaa ja omaa rauhaa tässä ok-talossa vaikka alkuun niin kovin olinkin ok-taloa vastaan..en tiedä miks..kait ajattelin et kauhee taakka kaikki pihatyöt mut ei ne ole.

Omassa olossa ei muutoksia, parmepi olo ollut nyt muutaman päivän siis sillain ettei edes illalla ole etonut ja jos ruoka ei ole heti nenän edessä niin ei tule enää niin huonovointiseksi. Ainut että toi pää on särkenyt neljä päivää. panadol auttaa mut sit se tulee taas takas kipeeksi.

Mulla kans tunteet aika herkässä ja pillittäisin millon mistäkin, ei kannata lukea surullisia uutisia :/

Rakenneultraan pitäis se aika varata.. menee meillä noin rv21 tietämille kuulemma..

Sinna 14+3

Pitäähän tätä testata..serkku suositteli.Mä ootan ensimmäistä ja viikkoja 14+4 ja vointi mitä erinomaisin :) Ei ole tarvinnut edes oksentaa,ainoana haittana väsymys eli nukuttu on.Töissä vertaillaan vatsoja kun meitä on jo kolme jotka saa maaliskuussa :D Tosin tää mun ikä taitaa olla hiukan korkea (34v) ensimmäiselle mut parempi myöhään kun ei milloinkaan...vaikka nyt vasta tunnen olevani kypsä kantamaan vastuun pienestä.

Oonkin miettinyt et kanttaisko kysyä kumpi tulee?Mieheni ei haluais vielä tietää mut mun uteliaisuuteni on siinä rajoilla.No,jokatapauksessa en malttaisi odottaa et vatsa kunnolla näkyisi,taidan olla malttamaton?Mut hyvää odotusta kaikille!! :)

T:sane72

Täällä kans oireet hävinneet. Rinnat on kipeenä ja siinä se sitten onkin. Ruoka maistuu taas, paitsi kokoliha ja rasvaiset ruuat. Eilen oltiin pizzalla ja puolikkaan pystyin syömään, sitten olikin koko loppuillan huono olo.

Mä myös itken kaikesta, tänään Hesarissa oli sen rauhanturvaajan hautajaisista juttu ja meitsi vollotti ihan täysillä (onneks olin yksin hereillä, muuten olis mies ihmetellyt).

Dharma: kateellinen en osaa olla, mutta täysillä iloitsen puolestanne. Kuullostaa todella paratiisille tuo teidän uusi koti. Ihanaa, että ihmiset uskaltaa tehdä tollasia elämänmuutoksia. Hurjasti onnea uuteen kotiin. Koskas pääsette muuttamaan?

Äitiyspakkauksesta: en taida ottaa, kun kuopuksen on vielä niin hyvässä kunnossa ja muutenkin tuota tavaraa on kertynyt riittävästi.

Liikkeistä: siinä vauva -kirjasessa oli että liikkeet tuntuu vasta n.16 (toivottavasti muistan oikein) siis uudelleensynn. mutta kyllä mä mielestäni jo olen liikkeitä tuntenut ja kuopuksestakin tunsin tässä vaiheessa.

Hauskaa alkavaa viikkoa maaliksille.

-m- rv 15 (enää 5 vk puoliväliin)

tämä päivä on mennyt kotona flunssaa potien. lämpöä ei juurikaan ole ollut, mutta nuhaa sitäkin enemmän. parit kunnon nokoset olen tänään nukkunut. toivottavasti ne auttavat tähän olotilaan.

työkaverit järjestivät perjantaina mulle kakkukahvit. olivat keränneet mulle " eväitä terveelliseen ja onnelliseen odotukseen" . Eli sain herkkukorin, jossa oli puurohiutaleita, useampaa eri teetä, näkkileipää, hapankorppuja, omenoita, omenoita, hunajaa, elovena-keksejä.

kiitos viikonlopun aikana tulleista bora-merkkisten vaunujen kokemuksista. niitä saa laittaa vielä lisääkin, jos joillain kokemuksia on.

mutta minä taidan taas mennä teen juontiin...

ruusunpiikki 14+6 (ke neuvola + eka lääkäri - ne jo jännittää)

mitä mun piti kysyä. Lahopää mikä lahopää! Aiotteko te uudelleensynnyttäjät ottaa seuraavalle tulokkaallenne äitiyspakkauksen?? Vastauksia kaipailen... Mietin tässä juuri miten itse tekisin; taidan kallistua pakkaukseen kun se 140¿ on minusta aika mitätön summa...

Täynnä virtaa ollaan töissä! 3 viikkoa kestänyt flunssa on vihdoinkin täysin ohitse ja elämä alkaa tuntua muutenkin siltä, että jaksaa taas olla oma itsensä ja touhuta. Eilen olikin aika päivä, ensin siivosin, sitten paneloitiin eteinen loppuun ja laitettiin kirvesmiehille tavarat valmiiksi täksi aamuksi (meillä siis täydellinen remontti kesken ja elämme ihan kaaoksen keskellä... jos jouluksi saatais paikat kuntoon!) Sitte leivoin ja illalla poika 3v4kk teki myös vähän " remonttia" ja kun kiskoi naulaa irti seinästä, ote lipesi ja poika kaatui täysillä takaraivonsa kaapin kulmaan. Takaraivo auki ja verta tuli kuin härän kurkusta! Ei muuta kuin kipinkapin Mehiläisen päivystykseen kylmä pyyhe päässä. noin 2cm syvä haava päässä, liimattiin umpeen ja meno jatkui...... Huh mutta peläytti kun verta tuli ihan suihkuamalla!

dharman uusi koti kuulostaa todella IHANALTA!!!

Omaa napaa: on juuri nyt nämä viikot (14+1) kun muistan että viimeksikin tuntui kuin ei raskaana olisikaan. Suurin sellainen turha turvotus on häipynyt ja pieni vauvamasu vain pömpöttää. Kamalat vihlovat kohdunkasvukivut on hellittäneet ja ovat vain hetkittäisiä, ei edes joka päivä. Olo on hyvä ja kaikki ruoka maistuu, ainostaan kovin makea ja maustettu ei mene alas. Vointi on kerrassaan mainio. Viikon päästä on taas ultra, kun osallistuin täällä Tampereella sellaiseen Tommi Vimpelin tutkimukseen, en edes muista mitä tutkittiin, toinen oli raskausmyrkytykseen ja toinen istukan toimintaan liittyvä ja täten sain 3 ultraa veloituksetta ja ne on 3D laitteella. Aionpa kysäistä viikon päästä, joko vauvelista tietäisi kumpi on..... :-) Vielä kun seksihalut palaisi takaisin niin elämä olisi oikein mallillaan, en tajua, tällaista haluttomuutta ei viime raskaudessa ollut, ja päinvastoin keskiraskaus oli ihan villiä aikaa. nyt tuntuu että oikein inhottaa pelkkä ajatuskin. Toivottavasti pian helpottaa....

Joinain iltoina, ehkä 4 krt olen tuntenut pieniä hipsutuksia maatessani vasemmalla kyljellä, mutta nyt en moneen päivään. Kyllä ne sieltä sitten voimistuu aikaa myöten :-) Oikein hyvää päivää ja tulevaa viikkoa kaikille!

14+1

Hoh, nyt onkin veto pois! Vaikka eikö pitäisi olla maanataisin aina pirteänä kuin peipponen levätyn viikonlopun jälkeen?! Viime yö olikin aika kamala; esikoinen on alkanut liikkumaan kamalaa vauhtia. Vähän väliä sai käydä kääntämässä muksun sängyssään, kun oli kellahtanut mahalleen eikä sitten osannut kääntyä enää takaisin tai sitten hän oli sängyssään poikittain. Yhden aikaan alkoi kamala huutokonsertti. Ensimmäiset hampaat tekee tuloaan ja ikeniin varmaankin koski. Ikenet ovat todella turvoksissa ja punaiset! Yöllä ei kelvannut tutti, ei ollut nälkä. Itkua kesti puolitoista tuntia ja vihdoin ja viimein sain hänet syömään ja rauhoittumaan. Eipä ole aiemmin tollaista ollutkaan, hän on aina ollut todella kiltti, rauhallinen ja nukkunut yönsä hyvin. Niinhän sitä sanotaan että 8 kuukauden ikäisille lapsille saattaa tulla ns. levottomuutta. Heräilevät yöllä, saattavat olla kiukkuisia, saada ihmeellisiä raivonpuuskia ja vierastaa oikein tuttujakin ihmisiä. Ns. hurmuri/flirttiluonne saattaa hävitä ja muuttua hetkessä! No kai se sitten ohi jossain vaiheessa menee... :)

Nyt on kuitenkin vähän omaakin aikaa. Sain poitsun juuri päiviksille. On ihanaa vaan olla, tekemättä yhtään mitään. No oishan sitä vaikka mitä tkemistä, mutten nyt kertakaikkiaan jaksa!! Eipä nämä hommat täältä kotoa mihinkään katoa... Heh!

Te olette keskustelleet lempiruuista: Lemppari on tällähetkellä ihan perus kotiruoka. Yleensä pidän maustetuista itämaisen keittiön ruuista, joita kokkailinkin usein, nyt ne eivät vaan mene alas! Mausteet pistävät närästämään! Jota ei ollut esikoista odottaessa. Pyrin syömään terveellisesti. Pikaruoka on aika ällöttävää, jo rasvan hajukin saa voimaan pahoin. Mutta sehän on vaan hyvä juttu! Mikään makeakaan ei uppoa tällähetkellä, vaikka olenkin muuten mieletön herkkuhäntä. Suurinta herkkua on tällähetkellä porkkanat ja punajuuret. Lisäksi laitoin kesän alussa meille pienen kasvimaan ja sieltä on kiva keräillä pöydän antimia, kun ovat niin raikkaita ja hyviä! Esim. salaatinlehtiä, kesäsipuleita jne. Kiva kun ei ole enää paha olo ja voi syödä terveellisesti. Esikoista odottaessani ruokavalioni perustui viikolle 20 saakka tuoreista porkkanoista ja kukkakaalista. Lisäksi suurkulutuksella oli suolakurkut, punajuuret ja mehujäät! Hassua!

Lisäksi odotusaikana minulla tekee usein mieli kaalilaatikkoa (nimenomaan anopin tekemä), jota en muulloin voi sietää. Ihme mielitekoja!!

Tänne napaan ei siis kuulu mitään ihmeellistä. Päänsärky vaan jatkuu, mutta siihen nyt rupeaa jo tottumaan, kun on päivittäistä! Yksi ilta sohvalla makoillessa niin ihan kuin olisin tuntenut pienen pieniä liikkeitä, sellaista kuplintaa... Saa nähdä milloin muuttuvat selvemmiksi ja lujemmiksi!? Odotellaan!

Mulla oli teille uudelleensynnyttäjille jotain kysyttävää, nyt mä en vaan muista sitä! Kirjoittelen sitten kun muistuu mieleen... Niinhän se menee kun on lapsen kanssa kotona, niin aivot ovat narikassa. Mulle kävi juuri näin!

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille! Hanna

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat