Kenellä luonnostaan laiha maha? Ihan huono omatunto ku lukee muiden pömpöistä.

Vierailija

Kommentit (9)

Minulla sellainen on ollut aina, eli maha pienenee/isonee suhteessa samanverran kuin muukin kroppa, jos vaikka laihduttaa tai lihoaa. Eli riippumatta siitä, olenko painanut alle 50kg tai 70kg, pömppö on näyttänyt aina " samalta" . Niisk.

Urheilullinen kroppa on kaunis! Eli sopivasti lihaksia, kiinteyttä ja hoikkuutta. Kyllä sen näkee ryhdistä, käsistä ja esim. jaloista harrastaako liikuntaa vai onko ns. laiha läski (=pieni bmi mutta suuri rasvaprosentti, löllö ei-kimmoisa kroppa)

taa, ainakaan mitään tietoista treeniä. Lisäksi kroppa on sellainen kaikin puolin hyvänmallinen: siro, kiinteähkö, kapeavyötäröinen, kapeasäärinen, lanteet ja kokoon nähden isot (c) rinnat kuitenkin löytyy. Monessa muussa asiassa onni ei ole minua suosinut, eikä asiat tulleet helpolla, mutta kropan eteen ei ole kyllä tarvinnut juuri mitään koskaan tehdä...Joskus ihan hävettää kun muut ravaa salilla treenaamassa heikkoja kohtiaan. Ikää 30v.

vaan siksi koska olen täysin riippuvainen säännöllisestä hikoilutuokiosta. Kroppa on mitä on kolmen muksun jälkeen, mahaa ei raskauksia lukuunottamatta ole kyllä koskaan ollut, lantio sen sijaan on aika leveä, mutta se onpi geneettistä eikä siihen oikein auta kuin nälkiintyminen.

mulla! 3 lasta, ikää mulla 29v. Ihan lättänä arveton vatsa. Ja painoa myös 48kg. Kropasta ei siis yhtään huomaa, että lapsia olen saanut. Paljon kehuttu kroppa, mutta silti en ole täysin tyytyväinen... :/

Kolmen ensimmäisen lapsen jälkeen palauduin täydellisesti entiselleni muutamassa viikossa.

Neljännen lapsen saatuani ei vatsa enää palautunutkaan. Ikä selittää osin asiaa.

vaikka.kroppaani.rakastankin

Suurin osa ei tätä ajatelle, mutta ne joilla on luonnostaan laiha maha (ainakin omalla kohdalla näin), niin niiden vatsa turpoo aina syömusen jälkeen, vaikka kyllähän se ilmapallo-olomuoto lähteekin. Ja ärsyttää kun jotkut haluavat olla laihoja kuin esimerkiksi minä, paljon parempi olla normikokoinen tai vähän sitä mallia suurempi, näyttää paaaaljon paremmalta, vaikka sitä ei aina uskoisikaan.

Siis se on ihan saakelin ärsyttävää kun on luonnostaan laiha, muistan kun nuorena tyttönä sovitin uutta ja upeaa rippikoulumekkoa, mutta heti peiliin katsoessani sisälläni vaan murtui jotain. Käsivarteni näyttivät ohuilta tangoilta siinä mekossa, ja koko olemukseni vaikutti 5-vuotiaalta. Heti kun muut lähtivät siitä ympäriltä, rojahdin maahan itkemään.

On se syntisen surullista kun käsivarret ja reidet on niin tikkulaihoja, liikkatunneillakin oli aina epämukavaa olla niissä ihonmyötäisissä liikkavaatteissa, kaikki kaverit tuijotti. Kerran yksi luokkalaiseni puhui kovaan ääneen siitä, miten Eevalla (minulla) ei ole lihaksia missään.
No voi vittu! Treenasin monta kertaa viikossa ja söin runsaita annoksia terveellistä kokojyvruokaa, mutta ei se kroppa muuttunut.

EI OLE HELPPOA OLLA LAIHA. SIINÄ EI OLE MITÄÄN KIVAA.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat