Seuraa 

Onko paha asia että vuoto on ruskeaa? Olisiko parempaa jos punaista? Näin olen joskus kuullut että jos ruskea ja pieniä klönttejä niin paha asia.

Onko kellään ollut rusketa vuoto ja muutama pieni klöntti (niukkaa vielä tässä vaiheessa, eikä kipuja) ja raskua kuitenkin mennyt hyvin?

Minulla on kaksi km rv 10 ja rv5-6 ja yksi onnellisesti päätynyt kaksoisraskaus. Kaksoisraskaudesa en vuotanut olleenkaan.

Enna rv noin 7

Kommentit (5)

Ja kaikki mennyt hyvin. Tuota tuhrua tuli vain päivä-pari ja oli todella vähäistä. Osui ehkä reilu rv6, eli kuukautisten aikaan (minulla hitusen pitkä kierto ja toisesta näistä raskauksista laskettu aika heitti kuukautisista eteenpäin).

Sitten minulla on ollut yksi raskaus jossa oli myös ruskeaa tuhrua, mutta muuttui veriseksi ja tuli keskenmeno. Tämä oli hitusen myöhäisemmillä viikoilla.

Lisäksi minulla on yksi raskaus takana jossa ei mitään vuotoja ollut, edes tuhru sellaisia.

Jotenkin omien raskauksieni kohdalla en pitäisi tuota ruskeaa tuhrua niin pahana (tai riippuu tietenkin määrästä ja siitä kauanko jatkuu), vaan verinen vuoto sitten säikähdyttäisi.

Neljä raskauttani:

1. Rv 6+ ruskeaa ja sitten punaista vuotoa, km.

2. Ei vuotoja. Poika.

3. Rv 7 ruskeaa vuotoa, samoin rv 9+ ja PALJON. Toinen poika.

4. Ei vuotoa, mutta rv 8 uä-lääkärin mukaan ns. kiinnittymishematooma näkyi, eli vanhaa verta pakkautuneena ja saattasi vuotaa. Ei vuotanut. Kolmas poika.

Joskus kuulemma on kaavittu ihan normaali raskaus pois, siis männävuosina, kun ei ole tiedetty vuodon syytä. Voi siis normaalissa raskaudessa tulla runsaastikin vuotoa. Itse kävin tarkistuttamassa tilanteen 3. raskaudessani, kaikki oli hyvin.

Hyvää jatkoa Sinulle! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ekassa raskaudessa, alussa n. rv 6-8, ruskeaa vuotoa, seassa pari kertaa veriviiruja. Runsasta, tiilenpunaista vuotoa gynekäynnin jälkeen, ajoittain seksiä harrastettaessa vaalenapunaista vuotoa. Raskaus meni kuitenkin hyvin loppuun asti.

Toka raskaus rv 5-9 aika lailla samanlaista kuin ekassa raskaudessa, mutta välillä tuli pari ihan pientä klimppiä. Oli tuulimuna.

Itselläni on samanlaista vuotoa....vähän niinkuin vanhaa verta? Edellisessä raskaudessa keväällä oli niukkaa tälläistä vuotoa, no alkuraskauden ultrassa todettiin vk8 tuulimuna. Sitä hieman osasin epäillä koska minkäänlaisia raskausoireita ei ollut. Silloin tehtiin kemiallinen tyhjennys.

Puolenvuoden jälkeen, olen uudelleen raskaana ja tuota samanlaista vuotoa on nyt ollut päivittäin yli viikon ajan. Itse olen miettinyt samaa, toisaalta jos raskaus on tässä vaiheessa menossa kesken sille ei varmaan voi mitään tehdä. Äitini sanoi että odottaessaan pikkuveljeäni hänellä oli kahdet menkat vaikka olikin raskaana. Minä ajattelisin että kun tämä vuotoni alkoi sen jälkeen kun piti menkat olla niin olisiko tämä vuoto siihen liittyvää. Minulla on alkuraskauden ultra puolentoista viikon päästä sitten tiedän lisää, on kyllä tuskatuttavaa olla pelko persiissä...se kesä vauva olisi niin ihana =)

JB72 rv 7+1

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat