Seuraa 

Mukavaa viikonalkua kaikille kuumeilijoille!!

AIHA rv 4+2

Sivut

Kommentit (55)

Eli monsuunit alkoivat päivän myöhässä.. On se vaan jännä, miten sitä yhdessä päivässä kerkiää jo mielessään ihan synnytykseen asti ajattelemaan ja siitä ylikin jo. Tuleeko poika vai tyttö ja mikä nimeksi.. En ole ollenkaan niitä maltillisimpia ihmisiä ;)

Mutta kyllä nyt silti harmittaa. Meillä siirtyy nyt vuoden alkuun tämä aktiivisempi yrittäminen. Plääh!

Joka tapauksessa hirveästi plussaonnea Kisulille ja muille joilla piina lähestyy!! Itse siirryn vähäksi aikaa hieman taka-alalle kuumeilun kanssa.

Lukemassa käyn kuitenkin ahkerasti ja yritän saada jotain kuulumisia joskus kirjoitetuksikin.

Ansku78 kp2/28

esikoinen kun on syntynyt heinäkuussa... Niin siis jos se vauva sit syntyis heinäkuussa -07, eikä esim. -08!

Tätiä ei näy eikä alapääkään muistuta saharaa... Eli ainakaan pariin päivään en usko sen tulevan, toivottavasti on keksinyt lähteä vaikka maailmanympäri matkalle seuraavaksi vuodeksi.

Yksi menkkaoire oli aamulla naamassa, kaksi finniä, mutta voivat hyvin johtua eilisestä pizzan syönnistä... Yksi uusi raskausoirekkin on ollu ilmassa eilen ja tänään: Kahvi on PAHAA! Yleensä kun juon sitä monta mukia päivässä... Kuopusta oottaessa pystyin juomaan kahvia vasta joskus rv 14 ilman oksennusreagtiota, oli tosi kiva käydä kylässä... Nyt se ainakin vielä menee alas, mut en kyllä vapaaehtosesti sitä juo...

Kisu kp 34/33 (37?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

uskomukseen.. Meillä se tarkoittaisi vasta Maaliskuuta 2008. Eiköhän ennen sitä kuitenkin tärppää :)

MinttuRouvalla taisi olla saman ikäinen esikoinen kuin meillä? 2,5v? Olen itsekin välillä ihan poikki tahtojen taistossa :b Nyt on se pahin kausi meneillään...

Eipä tällä erää muuta :)

yk3 kp11/?(29-34)

testillä ei raskautta oo osotettu, mutta oireet on vahvat... Yritän huomisaamuun venyttää testaamisen, mies lupas käyä apteekissa kun tulee kotiin...

Tipun kyllä kovaa ja korkeelta, jossei oo tärpänny!

Kisu kp 36/33

huh, kaksi kamalaa päivää takana, tänään mennyt taas kivasti, onneksi. Päiviä ei ole yhtään helpottanut kun omaa päätä onsärkenyt montapäivää. Pakko oli taas ottaa vaan panadolia.

PikkuPilu, juu esikoinen 2v 7kk ja välillä tosi hankalaa....Mutta kait se tosiaan kuuluu ikään :) Meillä on taas aikas pätkä jätkä jotain 92cm ja 12-13kg. Toivottavasti kuopuksesi on jo parempaan päin! Meillä näyttäis myös orastavaa flunssan alkua molemmilla.

Välillä mietin, ollaanko ihan hulluja, kun kolmatta halutaan. Tuntuu, että kahdessakin on jo tarpeeksi jaksamista. Mutta vaikka ikää ei vielä ihan neljääkymmentä vielä kolmuttele, niin ollaan ajateltu ettei nuo yöheräämiset ainakaan iän myötä helpotu. Ja toisaaltaan kuopuskin jo 10kk. Ehkä olis tullut aika pieni ikäero jos olis heti tärpännyt kun alettiin yrittää eli silloin kuopus oli 5kk.

Niin, kyllähän se tyttö olis tervetullut meille kahden pojan seuraksi. Mutta olen vakaasti vakuuttunut, että meille suodaan poikia... Mutta kyllä poikakin käy. Kunhan on vaan kaikki ok!

Nyt tässä ov:tä odotellaan... kp 12/ 29-39

meillä vihdoin tänään ovis testi näytti plussaa ja inssi päästiin tekemään. ultralla nähtiinkin että munasolu oli 23mm pitkä... ja siittiöitä lähti 24miljoonaa matkaan. :)

toivotaan että niistä nyt sitten yksi onnistuisi....kaksi viikkoa nyt sitten ootellaan.

mitenkäs se lasketaan jos tietää varman hedelmöittymispäivän että koska on laskettua aika sen mukaan????

juu mutta nyt ruoan laittoon.

yk1 kp18/25-32

Eilen ovistikut näytti haaleeta viivaa (kahden vahvan viivan jälkeen). Kipuja tosiaan oli maanantaina ja tiistaina viimeks puuhailtu. Ovis sit olikin varmaan vasta eilen kun oli lievää jomottelua vatsassa, mut ei ehditty vuorotyöltä ajatustakaan asialle suomaan... :( Riittääköhän ne tiistain simpat sit mihkään... :/

kp ois nyt kai 22/20-50.

Limailutkin loppu jo, joten kipuihin ja niihin jos ois uskomista niin luulisin oviksen menneen, mut tikuttelu (ekaa kertaa) näyttäis et ovis ois vasta tuloillaan tms?

Miten jotkut tosiaankin voi tulla vahingossa raskaaks, kun tuntuu, et tää on kunnon salatiedettä?! :D

Poikaa mäkin toivoisin " vaihtelun vuoksi" . Tyttökin tottakai kelpaa. ;) Mies aina lasten leluosastolla mutisee et kyl me se poika vielä joskus tehään... x)

Esikoinen kyselee kauheesti miksei meillä oo kolmea lasta " ku muillakin on" ... Kuopus järkyttyis varmaan suuresti, koska on niin äidin vauva vaikkakin jo melko iso sellainen...

Pitipäs tulla ilmoittautumaan edes kerran viikkoon. Olen seuraillut päivittäin, jos olis plussanneita.

Niin, missäs Kisuli ja Ansku? Jännityksessä ainakin teitä on pidetty! Ilmoitelkaapas, missä mennään!

Täällä mietiskelen, et oliskohan kiinnittymistä tapahtunut, tänään olis dpo 7. Oireita ei kyllä ole minkäänlaisia, paitsi ehkä valkovuotoa on enemmän. Keskiviikkona oli vähän nipistelyä, mutta silloin vasta dpo 4, voiskohan kiinnittyminen tapahtua niin pian? Testaan kyllä vasta viikon päästä lauantaina, jos ei täti yllätä ennen sitä. Nyt on pidettävä itsekuria!!

vuma yk 2, kp 24/33 (oviksen mukaan 31)

meidät, ettei ihan hukuta..

Itselle ei kummempaa! Kuopusta lähden näyttämään lääkäriin yksityiselle. Valvoi taas koko yön ja oksensi, kun yskä on niin paha! Ja meillä on tietysti auto rikki, niin ei terkkariin asti jaksa kahden pienen kanssa kävellä, menisi varmaan lähemmäs tunti yhteen suuntaan! Yksityinen on lähellä, joten täytyy taas pulittaa, pääasia että jotain helpotusta saisi.

yk3 kp12/?(29-34)

...Että tosi nuorta porukkaa täällä 3-kuumeilijat palstallakin on! Itse olen vm 81 ja tuntuu että nuorempia on tosi paljon!

Kun ekaa kuumeilin 19-vuotiaana vuonna 2001, olin varmaan vauvakuumepalstan nuorin... Ja kaikki vanhemmat mammat kauhisteli. Asiat muuttuu ;-)

Buhahaaaaa....Olipas varsin virkistävää tekstiä, väkisinkin pistää naurattamaan. Annetaan vapaus meille kaikille kirjoittaa mitä haluamme, poistakoon " operaattori" sitten ne asiattomat. (Itseäni ärsyttää monetkin kirjoitukset), onneksi tälläkin sivustolla on lokeroitu asiat omiin karsinoihin joten uskonasioista voinee puhua sille tarkoitetulla sivulla????

Sitten taas limoihin jotka ovat ainakin minun mielestäni varsin sopivia tälle palstalle, tiedättekö että räkäkin on limaa joten siitä varmaan pitäsi sitten kirjoittaa tuolla sairaudet ja allergiat palstalla=). No joo asiallisia jos ollaan niin ainakin minä olen ymmärtänyt tämän 3-kuumeilijoiden alla kirjoittavien on tarkoitus kirjoittaa niistä tuntemuksista joita sillä hetkellä tuntee ja kokee, on se sitten mitä tahansa tähän elämän tilanteeseen liittyvää ja hyvä niin, minä ainakin olen saanut moniin asioihin vastauksen. Lisäksi se helpottaa etten ole tässäkään tilanteessa yksin. Kirjoitetaan edelleen rehellisesti ja asiasta.

Tänään on tuntunut kovia vihlaisuja alavatsasta!

JB72

yk7 kp22/30-32

Noooh, täti ponkaisi kylään sitten kp 27 eli sunnuntai iltana. En tajua, et miksi en ollut tämän pettyneempi. Tai voi olla että kun tämä touhuilu on nyt niin aluilaan että oikeestaan innolla odotan oviksen bongailua. Oon mietiskellyt, että mulla taitaa irrota munasolu vain joka toinen kuukausi, koska tuntemukset ovat aivan erilaiset oikealla irrotessa. Ja kummatkin pojat ovat saaneet tärpin sieltä oikeelta irronneesta. Eli nyt peukkuja että oikeelta irtoaisi. (jos kukaan tajuaa mitään mun höpinöistä =) )

Tämä oli pikainen omanapa, nyt siivoomaan!!

Miritli kp 3/27-28 ilmeisesti

meinaan ovis taitaakin olla käsillä vaikka vasta kp9.. en odottanut sitä vielä! Tänään on jomottanut samalla tavalla kun kahdessa edellisessä kierrossa oviksen aikaan ja vessassa käydessä pongasin limaakin. Täytyy siis saada mies tänään petipuuhiin :)

Kierto on kyllä aikas sekaisin, ovis tulee joka kierrossa vaan aikasemmin.. ekassa yrityskierrossa oli n.kp21(kierto 34) ja tokassa n.kp15(kierto 29) ja nyt sitten kolmannessa lähiaikoina, ainakin siis luultavasti, koska tikuttelemaan en ala. Ja taas edessä ne kaksi pitkää viikkoa :)

Plussatuulia! :) Ja piinailijoille malttia ja plussaonnea :)

yk3 kp9/?(29-34)

Meillä kuopus myös kamalassa räkätaudissa :( Esikoisellakin on, muttei ainakaan vielä kovin paha. Kuopus on tämän perheen pahin flunssailija, koska kun sillä on nenä tukossa, oksentaa helposti kaiken syömänsä ja juomansa! :( Niin onkin käynyt neljä kertaa eilisen ja tämän päivän aikana..huoh! Itsellä ei onneksi ole.

Ovisjomotukset vieläkin päällä! Täytynee tänäänkin saada mies kammettua sänkyyn, jotta olisi poikasimppoja koko ajan tarjolla :)

Kisulille plussatuulia! Liipelle peukutan myöskin, toivottavasti tärppää! :)

yk3 kp10/?(29-34)

Sintagma: kuulostaa erittäin tutulta :) Meidän vanhempi neiti on nyt 2v6kk ja myös iso ikäisekseen, saman metrin ja 17kg kuin teidän poika :) Ja kaikki aina ihmettelee ikää kysyessä, että oho! Vaikka on kyllä ikäisiään myös monessa asiassa edellä, ainakin neuvolan mukaan! Pahinta on ehkä kaikki valintatilanteet, kun ei itsekään tiedä mitä haluaa (haluaa ensin toista ja sitten alkaa huutamaan kun ei haluakaan) ja kun ei jotain voi saada tai ei voi mennä johonkin! Noh, joskos se tästä pikkuhiljaa menisi ohi, kun toinen sitten pääsee kuitenkin kohta tuohon ihanaan ikään :)

Täällä ihmettelen tätä uusinta kiertoa, kun TAAS jomottaa! Ja kun luulin että ovis ois jo ollu, mutta ehkä se sitten on vasta tuloillaan. En jaksa testeihin ruveta tuhlaamaan rahaa, kun mun tuurilla en saisi niihin viivoja kuitenkaan. On nuo kaksikin saanut alkunsa ilmaan mitään oviksen seurauluja tms.

Ainiin.. ja vielä siitä ' salaisesta' toiveesta :) Me toivotaan, että tulisi poika, ehkä ymmärrettävästä syystä ;) No, ehkä mies enemmän, mutta tietysti tyttö on yhtä tervetullut! Olisi se pientä vaihtelua näiden tyttöjen jälkeen, että saisi ostella poikinkin vaatteita ym. :) Ja miehelle se on tärkeää myös siksi, ettei hänen sukunimensä jatku välttämättä, jos meille ei tule poikaa.. ja naimisiin olisi siis tarkoitus mennä ennen kuin kolmas syntyy :)

Plussatuulia kaikille!

Hei vaan kaikille !!

Minä en kyllä suostu uskomaan tuohon uskomukseen, että kolmas syntyisi samassa kuussa kuin esikoinen....meillä se tarkoittaisi VASTA helmikuussa!!!!! Mulla on tapana uskoa vaan " hyviin" ennustuksiin/uskomuksiin...hiih, siis tämä ei uppoa minuun :)

Meillä ollut kamala aamupäivä, taistoa esikoisen kanssa...uh ihan olen poikki. Tahtoa löytyy.

Minusta on oikein mukava, kun on eri-ikäisiä kuumeilijoita! Ei se vauvakuume ikää katso.

Täällä odotellaan ov:tä, tosin en vielä kun vasta kp 9/29-39

MR

Aikani kuluks tein ovistestin (kp 24, oviksen bongasin viime tiistaina samoilla tikuilla) ja siihen tuli hailakka viiva. Kuuluuko niihin tullakin aina jonkinasteinen viiva?

Pitäis keksiä varmaan jotain tekemistä, ettei tulis tikuteltua ajan kuluks... Mut ainahan voi vedota siihen, että nää vois tavallaan sisältyä opintoihini... x)

Mies on niin ärsyttävän kärsivällinen kun usein puuskahdan, että mä en kestä tätä epätietoisuutta ennen menkkoja tai plussaa. " Kyllähän se sit selvii aikanaan" .

Esikoinen teki muovailuvahasta meille vauvan kun ei muuten oo tulossa... :D Lievää painostusta.

Jaahas se on kp 7 jo käsillä, kohta onkin aika ruveta harjoittelemaan tulevaa koitosta elikkäs uuden kuopuksen alkuunpanemista (kirjaimellisesti ;-) ) varten! Ovishan mulla on yleensä kp 12-14 välillä kun kierto yleensä 26-28 päivää. Ja kahden viikon kuluttua saa jo piinailla :-) hauska juttu!

Meillä kuopus on kans kaikesta riehumisesta huolimatta se mamman yksi ja ainoa sylkkyvauva ja esikoinen on aikoja sitten luovuttanut asemansa. Eli jos vauva pian tulis niin uskoisin että esikoinen vois olla aika OK asian kanssa, on tosi sopeutuvaista tyyppiäkin. Kuopus taas... Auts. Pelottaa ajatellakin! Tosin joka tapauksessa poika on täyttänyt jo 3 jos ja toivottavasti vauva ensi vuonna syntyisi. Ja meinaan jonkun kivan kerhon pojulle hankkia että on jotain tekemistä ja muuta ajateltavaa kun vaan vauva ja tyhmä äiti joka kokoajan pitää vauvaa sylkyssä.

Kaikille piinailijoille tsemppiä! Jokos sitä kohta rupeaisi plussia jo kesäkuulle näkymään!! :-) Perässä tullaan...!

Sintagma kp 7/n.26 yk2 ja tietysti noin 1+2 jos oikein lasken, eli n. 5pv ovikseen ;-) ;-) ;-)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat