Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tyttäreni, esikoiseni, syntyi 4.11.2005 eli täyttää pian vuoden. (Surettaa, kun ne kasvavat niin nopeasti! Oi, miksi!) Minulle asennettiin hormonikierukka kesäkuun alussa, sillä en ollut vakituisessa parisuhteessa enkä uskonut sellaiseen ryhtyvänikään enkä ainakaan ajatellut, että toinen vauva tulisi kyseeseen ainakaan viiteen vuoteen. Nyt seurustelen ja olen menossa kihloihin piakkoin.. Kaikki tapahtui kovin nopeasti, osin siksi että olen tuntenut mieheni lapsesta saakka. Toinen vauva on tullut puheeksi. Kuumeeni on valtava!

Väsyn tyttäreni kanssa nopeasti, sillä yöt ovat edelleen rikkonaisia enkä tiedä mitä teen väärin, kun tyttö ei suostu nukkumaan ilman minua. Tuntuu, että olen maailman ainoa äiti, joka oikeasti väsyy. Voinko kuvitella poistattavani kierukan jo näin lyhyen ajan jälkeen (lääkärit varmaan repivät hiukset päästään...) ja tekeväni uuden yövalvojan? Jaksanko kahden kanssa?

Kertokaa jotain...

Kommentit (5)

onnittelut uudesta suhteesta :)

Meidän esikoinen oli 9kk kun alettiin kakkosta yrittää. Esikko oli AINA nukkunut todella huonosti, yöt olivat järkyttävän rikkonaisia. Silti se haave toisesta lapsesta oli niin luja, että päätimme yrittää.

Mulla oli kolme keskenmenoa ennen kuin tärppäsi " kunnolla" , esikoinen oli silloin 1v4kk eikä edelleenkään nukkunut kovin hyvin. Ensimmäisen KOKONAISEN yön hän nukkui vähän alle puolitoistavuotiaana, ja senkin jälkeen oli niitä heräilyjä vielä melkeinpä joka yö.

Yhtäkkiä yöunet kuitenkin paranivat, toki sitten tuli uhman ja uuden vauvan syntymän myötä takapakkiakin, mutta kaikesta selvittiin ;)

Ikäeroa lapsille tuli melkeinpä päivälleen 2v, ja oikeastaan olen iloinen etten ehtinyt tottua sellaisiin kunnollisiin yöuniin. Olisi varmaan ollut vaikeaa, jos olisi muutaman vuoden saanut nukkua yöt läpeensä, ja sitten olisi tullut vauva taas valvottamaan. Tämä kun menee jo rutiinilla tämä yöheräily nykyään ;D

Minä sanoisin että anna palaa vaan!! Onhan sulla se mies, joka varmasti auttaa jaksamisen suhteen! Meillä kävi vauvan synnyttyä niin, että mies hoiti/hoitaa kaikki esikoisen yöheräilyt, niitä kun vieläkin saattaa toisinaan tulla. Ja mitä niihin lääkäreihin tulee, niin asiahan ei kuulu heille tippaakaan, jos joku haluaa kierukastaan eroon :)

Emppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla

:Emppu, tein tänään vilja testin ja NEGA tuli, joten ne se viime viikon haamu oli ihan jotain turhaa, mutta suuret kiitokset sinulle avusta! Toivotaan piakkoin uusia tuulia =9 vauvarintamalla kuitenkin =)

Heippa!

Sitä se vauvakuume teettää et sekottaa järjen ja ajatukset...

itsehän sinä tiiät mitä oot tekemässä, mutta mihin sitä valmiissa maailmassa kiire on..

jos oot vasta piakkoin tavannu rakkaan miehes ja uuteen suhteeseen ryhtyny, ni eikö ois ensin parempi tutustuu kumppaniin paremmin ja nauttia ajasta kolmisin, kun eihän tuo sinun esikoisesikaan iällä vielä pilattu ole...

kannattaisiko odotella suhteen ja tilanteen vakiintumista ja esikoisen kasvamista, ni helpottaa sitten kummasti uuden vauvan tullessa? ei oo tainnu lapsosesi vielä edes uhmaikäiseksi ehtiä, ni siinä sitä sitten on äiti ihmeissään kahen pienen kanssa ku toinen kiukkuaa ja komentaa ja vielä vauva rinnalla...ei se väsymys siinä varmaankaan helpota;)

kyllähän ne vauvat ihania on, mutta onhan teillä aikaa...

Ei ollu tarkotus paasata, sinun tai teijän elämä ja tulevaisuushan tässä on kyseessä:)

kivaa syksyä ja nauttikaa lapsen taaperoajasta...muksut on niin vähän aikaa pieniä:)

-Suski-

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat