Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

onko kellään kokemuksia Emma-merkkisestä rintapumpusta? Ei viittis ostaa kun ei tiedä toimiiko hyvin. Näyttää kyllä hyvältä ja on edullinen mielestäni.

Kommentit (5)

Emma rintapumppu ja olen kyllä ollut ihan tyytyväinen. Yhdellä kädellä pumppaaminen on tosin hieman hankalaa mutta muuten on ihan jees.

Mulla on Emman rintapumppu. Tykkäsin kovasti, koska oli helppokäyttöinen, mutta nyt 5 kk käytön jälkeen pumppu meni rikki. Pumppuun ei tule enään painetta, joten maitoa ei rinnasta heru. En tiedä, mikä on vialla, mutta en saa sitä enään toimimaan. Enkä tiedä, että menevätkö yleensä helposti rikki, mutta minulla meni. Kuulusi minusta kuitenkin pumpun toimia normaalikäytösäs kauemmin kuin tuon 5 kk.

pesukarhu ja poika 5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hajosi jo noin kuukauden käytön jälkeen eikä mulla enää siinä vaiheessa tietty mitään kuittia ollut tallessa, et ois voinut liikkeeseen palauttaa...

Toiminut erittäin hyvin ja todella helppo käyttöinen. Sain pumpun käytettynä tutultani, joten kestävä on.

Pumpun perusteellinen puhdistaminen parantaa painetta. Samalla voi tarkastaa onko kahvan sisällä oleva tiiviste kunnossa, vaikuttaa paineeseen samoin kuin pullon sisälle tuleva kumiosa. Kokoaminen on haastavaa. =)

Joka tapauksessa, olen kuullut pumpusta vain hyvää ennen tätä viestiketjua.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat