Seuraa 

Eikö meidän naisten kroppa olekin ihmeellinen.

Tässä kuussa kun oli pitkästä aikaa jopa jonkin asteinen " mahdollisuus" että oviksen aikaan olisi jotain merkittävää tapahtunut, kroppani kehitti heti oviksen jälkeen kaikenlaisia fyysisiä oireita:

" pahimpina" olivat ne tuikkaukset ja kipuilut nivusiin ja alavatsaan ja selkään. Lisäksi rinnat ovat arkana vieläkin, vaikka tätikin jo vähän tiputteli jälkiään. Lämmöt on koholla vieläkin 37,3 ja nyt on jo kp 28-29/28-29 (tämä näin, koska en oikein voi sanoa, että mikä päivä on kk alkupäivä kun eka päivän vuoto on aina melko niukkaa). Hajut tuntuivat erityisen voimakkaina nenään ja huippaski muutamana päivänä tällä viikolla. No, testit näytti eilen ja toissapäivänä negaa, joten selvä tapaushan tämä on, mutta käsittämätöntä, kuinka kroppa toimii ihan " omin päin" . Väsyttikin ihan tajuttomasti muutaman päivän jopa 9 tunnin yöunien jälkeen ja vatsa turpos ja ruoka maistui. Lisäksi oli sellainen hengenahdistus+närästys rintakehässä, joka on edellisessä raskaudessakin ollut oireena. Ok, kaikkihan nämä ovat myös pms oireita, mutta herravarjele, toivottavasti eivät joka kk tule jo heti oviksen jälkeen, sillä erityisesti nuo kipuilut eivät todellakaan olleet kivoja ja eipä oikein uskaltanut lääkkeitäkään ottaa kun tietty kuvitteli, että ois vaikka tärppäillyt... (panadol ei vaikuta mitään, sitä on turha minun popsia).

Meitä on varmaan monia, joilla on ihan samanlaiset oireet, harva se kuukausi?

Millaisia oireita teillä on kroppa tuottanut pelkän tahdon voiman avulla?

Tsemiä ja iloa!

Kommentit (3)

Ja mina en viela edes virallisesti kuumeile! Kun ekalla on viela huonot younet (on kohta jo kaksi), ja vaikka haluasimmekin jo toisen (mies ois ihan valmis), niin mua huolettaa oma jaksaminen.

Mutta siis viime kuussa jatin pois pillerit, mutta ajattelin " olla varovainen" nyt viela toistaiseksi. Ja tietty sitten vahtaa hulluna kaikkia mahdollisia oireita, lasken paivia, mietin ovulaatioata jne. Siis ihan hullun hummaa! ;-))

Mulla on ollut narasysta nyt monta paivaa (eika ole juuri koskaan elamassani oollut), alavatsakipuja, vasymysta (noh, sita nyt on aina...), ruokahaluttomuuta ja haluja... Niin oli myos kuukausi enne kuin tulin raskaaksi ekasta lapsesta: oli oireita vaikka muille jakaa: nenaverenvuoto (ei ollut ollut siksi lapsuuden!), huimausta, viiltoja, pahaa oloa, jne. Mutta en siis ollut raskaana. Seuraavassa kuussa ei ollut oireita, ja kappas, raskaan olin!

Keho on ihmeellinen kapistus kylla!

Moi K!

" Kuukautisia edeltävästä oireyhtymästä käytetään yleisesti lyhennettä PMS, joka johtuu englannin kielisestä termistä " Premenstrual Syndrome" ."

Tuossapa selitys. www.antioxidant.fi/art_pms.html tuolta sivulta löytyy lisää tietoa, ja todellakin- ärsyttävää kyllä moni oire on myös samanlainen kuin raskausoireet, joten valitettavasti itse ainakin alan tämän oireiluruljanssin jälkeen totuttautua ajatukseen, että mikäli kk eivät ole myöhässä, en ole raskaana :o) kunnes toisin tieteellisesti todistetaan :o)

Tsemppiä yritykseen sinulle.

Ovisbongailua, pupuilua kovasti siinä tietämillä ja greippimehuu... Siinä ois mun konstit, muuta en kauheesti voi vinkiksi antaa.

Jatketaan odottelua ja haaveilua :o)

Plussaonnea sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli ensin haluan kysyä, että mikä tuo mainitsemasi pms on? me yritämme myös toista ensimmäinen raskaus oli melko oireeton mutta jotain oireita kuitenkin oli ja niinpä havaitsin samoja oireita myös viime kirrossa vaikka raskaana en ollutkaan. Minulla alkuraskauden aikana poltteli selkää aina jonkin verran ja närästi. Nämä oireet minulla oli myös viime kierrossa vaikka en raskaan ollutkaan! hassua!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat