Seuraa 

Olen tässä tikuttanut ovista kp 9 lähtien, Pikkuhiljaa alkoi tulle tikkuun haalea viiva, sitten vähän tummempi. Kertaakaan ei ollut samanlainen, kuin kontrolliviiva. Nyt eilen ilalla kun tein testin, se oli ihan puhdas valkoinen, siis oli kontrolliviiva kumminkin. Nyt meneillään kp 16. Oliko minulla ovista ollenkaan, vai enkö osunut tikulle justiin silloin? Testasin aina illalla, kun pääsin töistä kotiin.

-westie-

Kommentit (1)

mutta luin tällaiselta sivulta http://www.peeonastick.com/opkfaq.html#12, että ovis voi jäädä huomaamatta, vaikka testaa joka päivä. LH-huippu voi kai kestää alle 24 tuntia, jolloin se voi olla päällä testausten välissä eikä sitten näy tikuissa. Noin sen ymmärsin, oli englanniksi se teksti. Aloitan itse myös tikuttelun ensi kuussa, mutta kokeilin eilen illalla jo huvin vuoksi vaikka kp oli jo 36! Sain jostain kumman syystä lähes yhtä vahvat viivat, en osaa edes sanoa olivatko ne saman väriset vai ei. Kummastuttaa voiko ovis olla niin myöhään. Kierrot on mulla kyllä venynyt jopa 45, 50 päivään eli silloin asia vois olla näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat