Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mä en tajua, mikä siinä on kun kuvitellaan, että toisen sukupuolen kanssa ei vois nauttia. Mulla on kaksi poikaa ja olen vallan onnellinen niistä, en haikaile tyttöä.

Kommentit (10)

Onhan se ihmismieli haluavainen muissakin asioissa, miksi ei lapsen sukupuolen suhteen? se että toivoo jompaa kumpaa ei tarkoita etteikö vois rakastaa lastaan silti. Myönnetään että toivon itse tyttöä, mutta saa se poikakin tulla jos on tullakseen.

Minulle tämä asia on se vanha tuttu: vauvat eivät ole tilaustavaraa. Tiedän sen omasta kokemuksesta. Ja kyllä joskus ärsyttää, kun toisille tuo lause on vain sanahelinää, eivätkä ole aivan oikeasti tajunneet, mitä se tarkoittaa.

Mutta on minullakin tuttu, joka ei keksinyt, mitä hyvää siinä on, että perheessä on tyttö ja poika. Oli ilmeisesti sitä mieltä, että tyttö ja poika eivät olisi niin kavereita keskenään kuin kaksi tyttöä olisivat. Aivan vieras ajattelutapa tuokin on minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihminen joka on henkisesti kehittynyt ja kasvanut, ei varmasti ajattele tämmösiä juttuja. Ei ole mitenkään " hienoa" mollata toista sukupuolta tai se, ettei osaa olla toisen sukupuolen edustajan kanssa. Se on vaan henkistä vajaavuutta.

Mutta se ei tarkoita ettenkö olisi rakastanut vaikka olisi toinen tullutkin.

Ekaa odottaessa halusin poikaa ja sain. Toista odottaessa halusin tyttöä kun poika jo oli ja taas kävi onni - tyttö tuli. Ainoastaa viimeinen oli sitten sellainen etten halunnut kumpaakaan kun tiesin että molemmissa on omat hyvät ja huonot puolet. Poika tuli ja siihen olen erittäin tyytyväinen :)

ystäväni sanoi minulle esim. että voi, kun sinulle tuli tyttö (ekan pojan jälkeen), kun tytöille on niin ihania vaatteita, ei pojille vaan! Eikä tämä edes pidä minusta paikkaansa. Pikkupojille löytyy ihania poikamaisia vaatteita vaikka kuinka paljon. Itse en ole röyhelötyyppiä.

Vierailija:

Lainaus:

Mä en tajua, mikä siinä on kun kuvitellaan, että toisen sukupuolen kanssa ei vois nauttia. Mulla on kaksi poikaa ja olen vallan onnellinen niistä, en haikaile tyttöä.

Mitäköhän siis meinasit? Sinulla on kaksi samaa sukupuolta olevaa, ystäväsi olisi halunnut myös... Että mistä ei voi nauttia?

Mutta eihän se kuitenkaan tarkoita, ettei ystäväsi olisi onnellinen pojastaan. Varmasti häntä rakastetaan ihan yhtä lailla kuin tyttöäkin! Miksi vanhemmat ei saisi sanoa (ääneen!) toivetta lapsen sukupuolesta?

Mulla oli tosi vahva tyttöolo koko raskauden ajan ja kaikki toitottivat myös, että meille tulee tyttö. Noh, ultrassa aivan viime viikoilla sitten selvisi, että poika tuleekin. Mun eka tunne oli " minne se tyttö on hävinnyt, eihän meille pitänyt poikaa tulla" . Ja kun lapsi syntyi, tuntui silloinkin vielä hieman vieraalta. Mutta nyt en voisi kuvitellakaan meille muuta kuin tuon ihanan yksivuotiaan! *ampukaa mut nyt*

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat