Vierailija

Punnitsin eilen itseni nukkumaan mennessä ja lukema näytti tasan 80 kg, mutta aamulla sitten olikin 78,6 kg. Onko normaalia? Voiko esim. yöllä hikoilla noin paljon?

Kommentit (15)

poistaa nesteet tehokkaasti... Mutta normaalistikin kyllä mulla on aina n. kilon vähemmän painoa aamuisin, minäkin pidän sitä "normaalipainonani".

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen tosin raskaana ja turvotusta voi olla, yön aikana sitten laskee.

Jos seuraa painoaan, kannattaa punnita aina aamuisin (vessakäyntien yms jälkeen mutta ennen syömistä ja juomista). Satunnaisvaihtelu on silloin pienintä ja tulokset parhaiten vertailukelpoisia.

Itselläni paino ei laske yön aikana vain jos olen valvonut ja syönyt yöllä tai olen jostakin syystä turvoksissa, esim. allergia-aikana voi joskus käydä niin. Tai jos on ummetusta. Kyllä se minusta kertoo että aineenvaihdunta ei toimi normaalisti. Jos itselläni tuo olisi pitkäaikaista niin menisin lääkäriin.

Aamulla paino on "oikea", illalla siinä on mukana päivän aikana juodut ja syödyt jutut. Tosin itse en kaki aamupissalla, joten ruoka ei minulla vaikuta tuohon.

joskus olen huvikseni käynyt vaa'alla ennen ja jälkeen ison pissahädän ja kyllä se jotain 600 g on helposti. Siihen lisäksi öinen hikoilu ja mahdollisesti suolen tyhjennys, niin kyllä se 1.5 kg voi olla. Aika yläkanttiin kylläkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat