Seuraa 

Uskalsinpas aloittaa pinon!

Viikko on mennyt palautuessa edellisen viikon mässäilyistä. Alkuviikosta tuntui, että maidontulokin loppuu kokonaan, kun siirtyi rasvaisemmasta ruuasta normaaliin. Keskiviikkona pääsi vihdoinki jumppaamaan, ekaa kertaa synnytyksen jälkeen!

Mites teillä muilla on viikko mennyt?

Tässäpä minun saldo. Alkaa selkeesti olla tiukemmassa noi kilot, kun lähestytään sitä lopullista painotavoitetta.

16.8./-500g/-2,5kg/5kg/marraskuun loppu

Jipii! Puolessa välissä ollaan!

Kommentit (6)

Jihuuu!!!!!!!

Vihdoinkin jokin järkevä tulos! - 1000g !

En nyt muista sitä hankalaa " ilmoitus-rimpsua" joten tyydyn ilmoittamaan tälläkertaa vain näin!

Ehkä on vielä toivoa tässä KVM -projektissa :)

Tässä rivini:

17.7./(-800g)-4,8/-10kg/tammikuu 07

Tavoitteen puoliväli lähestyy. Nyt viimein lähti paino taas laskuun junnattuaan jo pitkään paikallaan. Ehkä nyt ei enää treenin jälkeen kerää niin paljon nestettä kuin aiemmin. Lonkka vaan alkanut vihoittelemaan, joten kävelyä ja juoksua olen joutunut rajoittamaan.

Hienoja tuloksia edellisillä! Tuo plussa varsinkin! ;)

Hoikempana ensiviikkoon naiset!

Mirju

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täällä suunnalla puhaltavat vähän muutoksen tuulet... :)

Joudun " valitettavasti" jättämään tämän KVM-ryhmän, sillä viime sunnuntaina sain tietää odottavani vauvaa. Raskaanahan ei saa laihduttaa... Minulla se kadonneen vyötärön metsästys jatkuu sitten joskus hamassa tulevaisuudessa.

Aion kyllä edelleen tarkkailla syömisiäni ja rajoittaa herkkujen popsimista. Edellisen raskauden aikana kiloja tuli melkein 20 ja tavoitteena on, että nyt ei tule niin paljoa. Toivottavasti terveellisen ruokavalion linja pitää ja herkkuja syödään kohtuudella.

Tsemppiä teille kaikille laihdutukseen ja mukavaa syksyn jatkoa!

-Niiskuneiti78-

Siis liikaa herkkuja ja tulos on taas nolla... :/

Mutta tähän asti on mennyt ihan ok, joten välillä nollaviikko ei haittaa. Siis rivi:

14.8/-/3,2kg/-7,5kg/(12/06)

On siis keskimäärin lähtenyt n. 500g/viikko ja tuo tahtihan se takaisi pysyvämmän tuloksen. Pitää tsempata taas seuraavalla viikolla!

- Salsatar

Heips!

Mun viikko oli vähän huonompi kuin aikaisemmat. Herkuttelua koko viikonloppu mökillä, omat synttärit ja liikuntaa vähän kun mies oli reissussa etten päässy salille...

Tässä rivi:

18.8./(-100g)/-2kg/-3,6kg/1.12.

Hyvää ensi viikkoa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat