Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mietin täs et ku vähä koitan laihuttaa vaikka imetän. Syön kyllä monipuolisesti mutta olen jättänyt herkut pois ja syön kevyesti. Vältän rasvoja ja olen jo muutaman viikon lenkkeilly jokapäivä 5-10km lenkin sit joka toinen päivä lihas treeniä.

Voiko vaikuttaa maidon tuotantoon? Olen imettänyt 1kk 10pv ilman lisämaitoa, nyt yksi ilta rinnat oli kertakaikkisen tyhjät ja oli pakko lämmittää lisä maitoa. Sitten ku yksi yö joutu imettämään tunnin välein ni aamupäivästä oli jokin puutos tila heikotti ja ahisti, sit se vaan meni ohi ku söi hyvin ja kävi pitkällä lenkillä.

Olenki kyllä onnistunut laihutuksessa. Ensimmäisen jälkeen laihdutin 20kg ja nyt jäi onneksi vähä vähäemmän. Pitäs laihduttaa 10 kg.

Niin se vaan mulla on et jos joutuu lopettaa urheilun ja treenin ni heti alkaa kiloja kertyy. Mutta onneksi nautin urheilusta. Nytten jo saanu pudotettua 5kg reilu kuukaudessa. Kunto on jo palautunut ihan ok.

Mietityttää vaan et vaikuttaako se tohon maidon tuloon? Harmittaa jos se loppuu kokonaan ja joutuu turvautuun jatkossakin tutteliin.

Mielipiteitä.

Kommentit (4)

Seksi ja kahvi. Olen todennut hyväksi. Toimii aika hyvin. Liika kahvin juonti vaan aiheuttaa ressiä vauvaan ja äitiin myön ku en ole voinut juoda kahvi odotus aikana. Oli muutes aika makeet orkut ku parinkuukauden tauko niistä. Olin jo unohtanut mitä " tykkäily" voi olla parhaimmillaan:)

Tajusin vasta alkuperäisen viestin etteise liity seksiin ku olin sen jo laittanut. Nyt ku seksi elämä sujuu ok. synnytyksen jälkeen ni voikin tosiaan vaihtaa palstaa.

Yks vahus sano mulle ku näki vauvan kans et" muista tyttö juoda kahvia että maito riittää" oon kuullu siitä muiltaki vanhemmilta ihmisiltä. Ehkä pitää joo paikkansa. Kokeilkaa vähä tuottoiset, sitten tuotanto vois tulla kohilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyllä vaikuttaa maidon tuloon. Ja kuulemma elimistössä lähtee jotkut myrkyt liikkeelle jos kovasti paastoaa, ja tulee maidon mukana vauvaan. Nyt vaan syöt terveellisesti mutta paljon, juot paljon, liikut sopivasti niin kylläse siitä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat