Vierailija

Missä välissä tasa-arvoisesta miehestäni on tällainen tullut?! Olen maannut pari päivää lähes 40 asteen kuumeessa ja sinä aikana onneksi isoäidit ovat olleet kiitettävästi apuna. Mutta esim. eilen, kun makasin taju kankaalla sängyssä, ja mies on täällä illan huushollannut, on jättänyt lasten likaiset illallisastiat laittamatta koneeseen, pöytä puurossa, lattia leivänmuruissa ja ties missä, hellalla ylikiehunutta riisiä, roskis viemättä ja uusia roskia kasattu pussiin, joka on jätetty roikkumaan kaapin oveen. Eihän tämä mikään yllätys ole tässä miestä pidempään seuranneena, mutta jotenkin olisin toivonut, että edes nyt kun olen sairaana, olisi tsempannut. Tänään kuumetta on enää 37,6 ja saan aloittaa päiväni parin päivän sotkujen siivoamisella vaikka tuskin pysyn jaloillani.

Huomautin niistä illallisastioista ja mies sanoi olevansa väsynyt työpäivän jäljiltä. MIten väsynyt sitä voi terve mies ollakaan, jos ei paria kippoa saa tiskikoneeseen ja pöytää puhtaaksi?

Kommentit (5)

siitä että viitsiikö miehesi eikä siitä että olisi niin uupunut koska nuo hommat eivät vie paljon aikaa!

Miehesi on vain helppo vedota siihen ettei jaksa! tuo on kyllä törkeää jos miehesi odottaa sinun siivoavan heti kun olet terve nim.samantyylinen mies minulla.mutta aion nalkuttaa niin kauan että osallistuu kotitöihin,puoliso ja piika on kaksi asiaa erikseen ja piste

Siis astiat lojuivat siinä pöydällä edelleen.

Välillä vain uuvuttaa olla täällä joku muiden jälkienkorjausautomaatti vaikka olen ollut TODELLA sairas. Ruokki lapset toki, mutta ei ollut oikein vaihtoehtoa, koska itse makasin yli 39 asteen kuumeessa, enkä pystynyt oikein edes seisomaan, saati tekemään mitään.

En vain ymmärrä, että tarvitsee niin paljon lepoa, ettei pystyisi kahta minuuttia illastaan käyttämään siihen, että siirtäisi ne astiat siitä pöydältä edes jonnekin. Kun tämä on vain normi meidän perheessä, että mies ei ikinä siivoa jälkiään, eikä näköjään edes silloin kun vaimo on toinen jalka haudassa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuoko oli sun mielestä jotain kauheaa? Töissä käynti voi joskus olla tosi rankkaa ja henkisesti väsyttävää, ja silloin pitää saada kotona levätä sen minkä pystyy. Et viitsis nipottaa, lepää nyt sinäkin ennenkuin aloitat kotityöt! On sentään ilmeisesti ruokkinut lapset ja vienyt likaiset astiat pöydästä pois, siinä on jo paljon. Miten se sananlasku ellun kanoista menikään, jotenkin että tärkeät hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin ellun kanat ;). Sitten siivotaan kun voidaan paremmin ja jaksetaan. Pitää jossain välissä saada rentoutuakin hyvänen aika.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat