Vierailija

Eli kattilat meni jakoon, ei olla naimisissa ja yksi lapsi on. Otin jo yhteyttä lastenvalvojaan, sinne menen maanantaina tekemään selvää elatusmaksuista ja tapaamisoikeudesta.

Asuntopaperit olen vienyt, pienempään pitää hakea.

Onko jotain muuta mitä olen unohtanut?

Kommentit (9)

Mutta koeta silti ajatella lapsen etua. On lapsen etu, että hän tapaa isäänsä, saa olla tämän kanssa ja saa jopa tutustua tuohon uuteen naiseen. Ja mitä paremmin lapsesi hänen kanssaan toimeen tulee, sitä tasapainoisempaa ja onnellisempaa lapsen elämä jatkossa on.

Tehkää järkevä tapaamissopimus ja ennen muuta noudattakaa sitä!

me mentiin yhdessä vaikka ei iloisissa tunnelmissa... kun ne kysyy sellaisia et täytys kyl molemmat olla vastailemassa ettei mene tappeluksi myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

et voi päättää tapaamisoikeudesta yksin. jos se ei exälles sovi se voi alkaa käräjöimään ja sitten et pysty unohtaa sitä...tai yrittää unohtaa aikoihin. ja kukas se taas kärsii? sinä ja lapsi! vai onko sillä edes haluja nähdä lastansa eron jälkeen? voimia sinulle toivon = )

ainakin niin kauan kun tiedän että se suhde on vakavalla pohjalla.. eli ei kuukausiin mitään asiaa vaikka tiedän että varmasti näkevät esim tänä ensimmäisenä viikonloppuna minkä lapsi on isällään..

ap

saat hoitopaikka maksuihin tuntuvat alet yms. ja mikä tärkeintä jos ja kun muutat jonkun kanssa kimppaan ilm. myös siitä ettei tarvi myöh. maksaa!

Ja muista hakea tukea itsellesi, eroryhmät tms. Ei kannata katkeroitua, ei se ex-miestäsi kiusaa, sinua vain. Mun mies lähti kanssa toisen perään, jäin 4 lapsen kanssa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat