Vierailija

värjätyn vaalennus ei.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehkä tuolla värjäys määrällä ja vielä tulevalla värjäysellä olis jo maksanu kampaajalla käynnin, ainakin osaksi.Ei olis tuossakaan tapauksessa pitänyt mennä värjäämään kotona. Jos täytyy kotona värjätä, miksette osta kampaamosta kotivärin....? Saatte palvelut ja neuvot samaan hintaan.

En ole värjännyt 10 vuoteen hiuksiani, enkä tule värjäämäänkään itse tästä lähtien. Koitan saada huomenna kampaajalla a.) joko raidat mahdollisimman oman sävyisiksi b.) värjäytän koko tukan vähän tummemmaksi.

Se tummempi sävy vois olla ihan kiva kun olen ollut tällanen haalistunut kulta-kupari koko ikäni.

Laitoin itse kupariraitoja ja niistä tuli vähän liian voimakkaat. Poistin värinpoistolla ja tulos ei miellytä (oranssiin vivahtava sävy tuli. Mitä kannattais tehdä? Kokeilenko vielä värinpoistolla vai saanko jollain kevyt sävytteellä (millä?) peitettyä kaikki. En tiedä uskallanko kestovärillä enää värjäillä?

Lainaus:

Miksi menette värjäämään kotona....?

Typerä kysymys. Etkö oikeasti keksi vastausta.. Teetätkö itse aina kaiken (!!!) ammattilaisella? Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

Ap; tekevälle sattuu :-) Viisastelijat ovat joko itse kampaajia (oma lehmä ojassa) tai sitten uusavuttomia "en osaa, en voi, en uskalla" ihmisiä. Heidän on helppo viisastella ja leikkiä vähän parempaa. Heille ei satu mitään koska he eivät edes yritä mitään.

Kevytväri parempi vaihtoehto, sulkee hiusta ja on hoitavampi joten pigmentti pysyy paremmmin (tosin koskaanhan ei kaupanvärit ole hoitavia). Haet kampaajalta kotivärin. Siellä kampaaja osaa neuvoa oikean sävyn. Miksi menette värjäämään kotona....?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat