Vierailija

Oliko tää nyt loukkaus vai kohteliaisuus? Itse loukkaanniub vaikka en viitsinyt miehelle sanoa.

Kommentit (4)

" Sinun pitäisi kouluttautua fiksumpaan ammattiin, kun sinulla olisi kykyjä enempäänkin. Nyt kykysi menevät hukkaan. Sinulla olisi maailmalle niin paljon enemmän annettavaa."

Ei kukaan ehkä noin kaunopuheisesti oikeasti puhu, mutta sisältö voisi olla tuon tyyppistä ihan positiivisessa mielessä sanottuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siivooja, tarjoilija... Vai onko koulutuksesi se mikä on miehestä huono (lähihoitaja,hitsari)?

Ei se mitään. Minusta parempi tehdä työtä, kun lenua kotona, joten näytä arvostelijoille pitkää nenää.

Mulla on yks kaveri, joka on tosi duunari, mutta puheet on ihan akateemista tasoa. Kyllä mä oon aina rohkaissut sitä opiskelemaan lisää, jotta pääsis siistimpään työhön. Ihan sillä, että kun ei tää kaveri tykkää työstään, ja sit toisaalta lahjoja lukemiseen ja kiinnostusta kaikenlaiseen riittää, niin miksi ei!

Juttele miehen kanssa asiasta joskus uudelleen. Siinähän sulle olis upea tilaisuus, jos miehesi haluaa tukea sinua opinnoissa. Onko mies valmis olemaan ainoa rahan tuoja perheeheen? Onko mies valmis hoitamaan lapsia, jotta saat iltaisin lukea? Onko mies valmis luopumaan jostain harrastuksesta, jotta sinulle jää enemmän lukuaikaa? Onko mies valmis laittamaan iltaruuan? Ja niin edelleen. Kysy mieheltäsi, että tätäkö hän tarkoitti. Ja jos vastaus on kyllä, niin sinulla on ainutlaatuisen ihana mies.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat