Vierailija

Ne klassiset kysymykset:

1. Lastesi lukumäärä?

2. Onko suunnitelmissa vielä lisää lapsia?

Minä:

1 lapsi, voipi olla että jää ainoaksi (omasta vapaasta tahdosta)

Kommentit (17)

Vierailija:

[quote]

Ne klassiset kysymykset:

1. Lastesi lukumäärä?

2. Onko suunnitelmissa vielä lisää lapsia?

Esikoinen tulossa

En tiedä, varmaankin vielä voisi toisenkin yrittää hankkia jos Luoja suo

nyt just alkaa helpottamaan, kun kuopus aloitti koulun. Ihan pikkuriikkisen vällillä vauvaa tekis mieli, mut kun aattelen sitä päiväkotirumbaa, josta just pääsin eroon, niin ei kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

1. Lastesi lukumäärä? neljä, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa, yhdet kaksoset

2. Onko suunnitelmissa vielä lisää lapsia? Ei ole, sterilisaatio tehtiin kaksosten synnytyksen yhteydessä

Yksi lapsi, 3-vuotias, jäänee ainoaksi. Mietteetkin ihan samat kuin ap:llä, paitsi että ei syyllisyyttä siitä, ettei lapsi saa sisarusta. Melkein kaikesta muusta syyllisyyttä onkin tullut kannettua, ja olen tullut siihen tulokseen, että parempi lapselle suht' koht järjissään oleva äiti kuin pikkusisarus!

Sama vika täällä. Syyllisyys, lapsen takia, vaikka tarvisko sitä oikeasti tuntea?! Meillä 4 v neiti on ihanalla pph:lla, viihtyy tosi hyvin. Ja on sosiaalinen tyyppi. Joskus juttelee, että hän toivoisi saavansa pikkusiskon tai -veljen. Meillä ei edes ole lapsia naapureissa... (asutaan maalla, ei taajama-alueella) Toisaalta ajatus vauvasta välillä houkuttaa, mutta sitten taas - aloittaa se koko projekti alusta, kun nyt pääsee jo niin helpolla. Elämä on hyvin, molemmilla työpaikka, ei olla rikkaita mut ei köyhiäkään, voidaan pitää kahta autoa jne... Entä jos uusi vauva ei olisikaan terve... Sitten taas toisaalta, tälle esikoiselle olisi ainakin vanhempana tukea ja turvaa sisaruksesta, elleivät sitten olisi koko ikäänsä huonoissa väleissä. Tällaisia ajatuksia pyörii mielessä, myös sen sata kertaa päivässä täällä.

t. ap

Toisesta lapsesta on puhetta ollut, mutta kiirettä pitää kun ikää jo tuon 36... mutta kaksi ihan pientä putkeen alkaa olla jo rankkaa.

En tiedä, olisinko ollut jotenkin jaksavaisempi esim. 10 vuotta sitten. Tämän yhden kanssa jaksaa kyllä oikein hyvin.

teidän lapsi jää ainoaksi. Mulla on kyllä päällä kova syyllisyys aiheesta ja pähkäilen asiaa sata kertaa päivässä. Lapsi on kyllä vielä kotihoidossa ja mielestäni tosi onnellinen. Höpöttelee ja lauleskelee päivät, missähän vaiheessa sitten mahtaa ruveta kärsimään sisaruksettomuudestaan?

Vierailija:

Lainaus:

Ne klassiset kysymykset:

1. Lastesi lukumäärä? 6

2. Onko suunnitelmissa vielä lisää lapsia? mahdollisesti kyllä

Minä:

1 lapsi, voipi olla että jää ainoaksi (omasta vapaasta tahdosta)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat