Seuraa 

Ajattelin tehdä töitä 1-2pv/vk nyt kun vauva on 9kk. Paljonko kotiin tuleva hoitaja yleensä veloittaa/h, jos hoitaa vauvaa ja päikkäreiden aikaan siivoaisi / tekisi ruokaa?

Saakohan mll:sta jatkuvaan tarpeeseen hoitajaa hintaan 4,2¿?

Kommentit (5)

Ja itse sai sopia perheiden kanssa onko jatkuvaa/vakituista hoitoa vai tilapäistä. Kävin itse monissa perheissä ihan säännöllisesti. Eli sieltä saattaisi onnistaa, jos hoitajalle vaan sopii. Ellei käytäntö ole sitten muuttunut, mutten usko.

emmariina:

Lainaus:

MLL ei tarjoa vakituista vaan satunnaista palvelua. Onnea etsintään.

hukka-79:

Lainaus:

Ajattelin tehdä töitä 1-2pv/vk nyt kun vauva on 9kk. Paljonko kotiin tuleva hoitaja yleensä veloittaa/h, jos hoitaa vauvaa ja päikkäreiden aikaan siivoaisi / tekisi ruokaa?

Saakohan mll:sta jatkuvaan tarpeeseen hoitajaa hintaan 4,2¿?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tiedoksesi, että alle 17-vuotiaasta lastenhoitajasta ei tarvitse maksaa mitään sivukuluja, ainoastaan lakisääteinen tapaturmavakuutus (n.90e/kalenterivuosi) ja hoitajan palkka on vähennyskelpoinen. Olen itse kahden lapsen kotiäiti ja meillä käy hoitaja 3-4 kertaa viikossa n.10 tunnin ajan leikittämässä ja ulkoiluttamassa esikoista. Olen oikein tyytyväinen tähän järjestelyyn ja loppujen lopuksi itse maksettava osuus jää todella pieneksi. Hoitajan tuntipalkka on 6e.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat