Vierailija

Sivut

Kommentit (53)

Sehän pitää mitata nimen omaan KAPEIMMALTA kohdalta. Sillä, mihin housujen vyötärö osuu ei ole MITÄÄN merkitystä mittauspaikan kanssa. Vai mittaako lantiohousuja käyttävät vyötärönsä lanteiden kohdalta...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli siis on ihan sama oletko 155 cm vai 185 cm pitkä, vyötärö vaan ei voi olla 80 senttiä isompi. Näinkö on? Kyllähän tuo lyhyempi on saman mittaisella vyötäröllä paljon lihavampi.

Paitojeni koko on 38 ja housujen 40, mutta housujen isompi koko johtuu lantiosta, EI vyötäröstä. Esim. useimmat farkut ovat minulle vyötäröltä aivan liian löysät.

27

Multa joku jätkä kysyi joskus kai ihan kohteliaisuuksissaan baarissa, olenko uimari, ja loukkaannuin tosi pahasti :( Haluaisin olla hento, mutta ei onnistu tällä yläkropalla, joka on ihan perinnöllinen ns. ongelma. Lantio on kapea, peppu pyöreä ja jalat hyvät, pitäisi varmaan osata vain iloita niistä.

Vierailija:

Lainaus:

Mä en sais itselleni tiimalasivartaloa, vaikka tekisin mitä. Kiitos kylkiluiden.

Minulle menee 38 housut, riippuu tietty valmistajasta. Mutta harvoin kuitenkin ostan tuota kokoa, koska lahkeet jäävät lyhyeksi. Paidan pitää olla kyllä vähintään 40, koska hartiani ovat niin leveät.

14

Asia ottaa mua pannuun, koska mulla on sama tilanne kuin ap:lla. Tuntuu ettei vyötäröä saa millään noihin suositeltuihin mittoihin. Haluaisin päästä niihin koska suvussani on muutenkin rasitetta diabetekselle.

Ihan oikeasti, tuntuu satumaiselta ajatuskin! Mulla oli nuorena painoa jotain 50-52 kg, pituus 172, ja silti vyötärö oli 68 cm. Siis huomatkaa - alipainoisena. Taidan olla tasapaksu :(

Olen 177 cm ja 64 kg. Mittani ovat 96-81-99. Bmi on normaali.

Parikymppisenä ja ennen lapsia, olin tosi, tosi ulkonäkötietoinen. Olin jatkuvalla dieetillä, jotta sain pidettyä painoni alta 61 kilon. Silloin vyötärönymnpärykseni oli hoikimmillaan 74 cm.

Eli täytyy sanoa, että tuo kolme kiloa on ilmeisesti juuri vyötäröllä. Mutta en haluaisi siihen kalorien mittaamiseen, mitä silloin tein....

omanlaisensa rakenteensa. Sen vuoksi on vaikea uskoa, että voidaan normittaa noin tiukkaan tuo vatsaläski asia. Uskon myös tuohon luuston koon vaikutukseen.

Voi nyt heesus, kun terveen järjen käyttö on edelleen tässä maailmassa sallittua. Pakkoko niitä lukuja on tuijottaa kuin piru raamattua? On aika yksinkertaista kuvitella ettei maailmaan mahdu muunlaisia ihmisvartalotyyppejä kuin juuri ne kirjoissa ja papereissa mainitut ihannevartalot!

Kertakaikkiaan raivostuttavaa. Sitten ei uskota (=TAJUTA!), että esim. ihmisten luusto ja luuranko on eripainoinen ja erilainen. Hennon näköisellä naisella voi olla raavaan miehen luusto ja se kyllä näkyy siinä painossa, vaikkei läskiä olekaan.

Jos ette usko, niin menkää luuston mittaukseen, se nimittäin voidaan tehdä. Ja ihan terveydenhuollon ammattilaisilta olen nämä kuullut.

Että elä huoli, ap. Olet ihan varmasti hoikka, ihan oikeesti.

Itselläni vyötärö on 88 cm,vaikka muuten olen 175cm/64 kg eli hoikassa kunnossa, painoindeksi normaalin alarajoilla. Mutta teen paljon sivuttaisille vatsalihaksille harjoittelua, siinä voi olla yksi syy, mutta jos tosiaan vyötäröni olisi alle 80 cm niin paljon pitäisi painoa vielä pudottaa

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat