Vierailija

Väitetään, että ihminen, joka on tyytyväinen ja onnellinen tänään, on todennäköisemmin tyytyväinen myös parin kuukauden tai vuoden kuluttua kuin sellainen, joka on nyt tyytymätön. Onni ja tyyväisyys kun ovat osin elämänasenteesta kiinni.

No, testataan:

1. olitko tyyväinen ja onnellinen iihminen kymmenen vuotta sitten?

2. entä viisi vuotta sitten?

3. nyt

Kommentit (20)

1. olitko tyyväinen ja onnellinen ihminen kymmenen vuotta sitten?

- En niin onnellinen kuin oisin halunnut olla.

- En ollut, oli vaikea ihmissuhde ja lapsettomuutta

3. nyt

- Olen niin onnellinen kuin ikinä haluaisin! Ihana elämä!!!!

No, testataan:

3. nyt

1.Olin jännittynyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Tappaako isä todella itsensä ja mille alalle mahdan mennä opiskelemaan/töihin. Olin tavallaan onnellinen, mutta myös ahdistunut ja surullinen.

2.Olin edelleenkin huolissani isästä, muuten suht onnellinen.

3.Olen onnellinen. Isä on edelleenkin ailahtelevainen, mutta olen alkanut " elää omaa elämää" . En voi vaikuttaa hänen tapaansa elää ja keskityn nyt omaan perheeseeni. Olen erittäin onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Elin aikamoista vuoristorataa. Välillä oikein onnellinen, välillä ihan maassa.

Olin aika onneton

3. nyt

ONNELLINEN!!

[/quote]

Lainaus:

Olin, vaikka ei ollutkaan helppo vaihe elämässä sairauden takia.

Lainaus:

Hyvin onnellinen.

Lainaus:

3. nyt

Kyllä, vaikka tietenkin on niitä asioita elämässä, joista en ole onnellinen enkä tyytyväinen, niin pohjavire on se sama.

1. olin onnellinen, sillä olin juuri saanut 5. lapseni:)

2. olin

3.OLEN, erittäin onnellinen tälläkin hetkellä

Minäkin olen luonteeltani " peruspositiivinen" enkä ole koskaan kokenut elämääni " vaikeaksi" , joten olen kyllä ollut koko elämäni ajan onnellinen (toki pienten vastoinkäymisten rinnalla):)

toi asennejuttu on ihan bullshittiä. Mitään ei ole niin hankala muuttaa kuin asennetta, eli on älytöntä syyllistää ihmistä " huonosta asenteesta" ja ennen kaikkea kyvyttömyydestä muuttaa sitä yhtäkkiä suitsait. Ainoa keino muuttaa asennetta on pikku hiljaa muuttaa TEKOJA, sen myötä asennekin voi sitten aikaa myöten muuttua.

No, testataan:

1. olitko tyyväinen ja onnellinen iihminen kymmenen vuotta sitten? EN TÄYSIN,MUTTEN NYT IHAN TYYTYMÄTÖNKÄÄN

2. entä viisi vuotta sitten? EN

3. nyt

OLEN,TÄYSIN

En, vaan itsemurhan partaalla

No jonkunverran parempi

3. nyt

Toisinaan...

1. niin jä näin. minulla oli surua, josta olin toipumassa ja varovaisen toiveikkaasti katsoin tulevaisuuteen, sillä olin juuri valmistumassa

2. en onnetonkaan, en kuitenkaan olisi varmaan sanonut olevani onnellinen: olin sinkku ja haku päällä.. vähän sellaisia outoja sokkotreffejä yms muttei mitään mahdotonta.

olin kerrankin unelmieni työpaikassa (tosin vain määräaikainen sijaisuus)

3. sekä että: onnellinen parisuhteesta ja vauvasta, mutta surua (sisko kuollut vähän aikaa sitten). työttömyyden pelko kun hoitovapaa loppuu.

synnynnäinen ominaisuus, johon voi tietenkin vaikuttaa.

Uskon että teoilla voi muutta asennetta. Mutta niin voi ajatuksillakin! Vaikka kuulostaisi kuinka naivilta, niin tosiasia on, että ihminen valitsee itse omat ajatuksensa, näkökulmansa ja tulkintansa. Nämä valinnat vaikuttavat tyytyväisyyteen ja onnellisuuteen. Se mihin elämässä keskittyy, se lisääntyy.

ap

PS. Tämähän on vain leikkimielinen gallup ;)

Vierailija:

Lainaus:

Väitetään, että ihminen, joka on tyytyväinen ja onnellinen tänään, on todennäköisemmin tyytyväinen myös parin kuukauden tai vuoden kuluttua kuin sellainen, joka on nyt tyytymätön. Onni ja tyyväisyys kun ovat osin elämänasenteesta kiinni.

No, testataan:

3. nyt

1. kyllä taisin olla tyytyväinen ja suhteellisen onnellinen, olin juuri päässyt pois koulukiusaamisesta yläasteen loputtua

2. viisi vuotta sitten en ollut onnellinen

3. en ole onnellinen vieläkään.

1. EN

2. Vielä vähemmän

3. Erittäin tyytyväinen:) Ihana mies ja meillä yhteinen ihana tytär. Muutettiin alkukesästä uuteen kotiin ja sain ylennyksen töissä. Taloudellisestikin menee ihan ok. On varaa matkailla ja sisustaa kotia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat