Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kun mies vetää henat, niin sanotaan että pojat on poikia ja otatko lisää keittoo ja ketä pannaan.

" Pojat on poikia" - tyypit hajotkaa.

Naisella on luovuttamaton oikeus päättää itse, kenen kanssa ja milloin lähtee yhdyntään. Ei tarvitse suostua edes silloin, vaikka olisi suostunut ennenkin. Ja vaikka olisi jo lupakin annettu, mutta jos taju lähtee tai nukahtaa, pitää juttu siirtää toiseen päivään. Aito rakkaus odottaa, niinhän?

Kommentit (9)

sitä miten jengi ei pysty yhtään kontrolloimaan alkoholin käyttöään. sikamaista käytöstä yhtä kaikki. itse en vastaavassa tilanteessa uskaltaisi sillä en tuntisi muuta porukkaa, ja silloinhan joku voi tehdä sulle ihan mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tässä spekuloidaankin BB-mikan alhaisia aikeita ja toimia, joille niillekin löytyy rikosnimikkeistöä.

Yritetään nyt muistaa, että meillä tässä yhteiskunnassa on fyysiseen koskemattomuuteen liittyvää sääntelyä, mikä on historian saatossa nähty tarpeelliseksi miehillä hyvin yleisen impulssikontrollin vuoksi.

Toivottavasti näillä, jotka ovat eri mieltä, ei ole tyttöjä tai poikia.. koska pojista he kasvattavat raiskareita jotka saavat panna mm. nukkuvia/sammuneita naisia jne. koska pojat ovat poikia.

Tytöistä he kasvattavat raiskattavia. Heillä ei ole oikeutta valittaa jos ovat sammuneet ja joutuneet pantaviksi.

Vierailija:

Lainaus:

Kun mies vetää henat, niin sanotaan että pojat on poikia ja otatko lisää keittoo ja ketä pannaan.

" Pojat on poikia" - tyypit hajotkaa.

Naisella on luovuttamaton oikeus päättää itse, kenen kanssa ja milloin lähtee yhdyntään. Ei tarvitse suostua edes silloin, vaikka olisi suostunut ennenkin. Ja vaikka olisi jo lupakin annettu, mutta jos taju lähtee tai nukahtaa, pitää juttu siirtää toiseen päivään. Aito rakkaus odottaa, niinhän?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat