Vierailija

Lupasin hänen tulevalle vauvalleen meidän lasten vanhoja vaatteita ja tarvikkeita. ' Rakkaimpia' en myy, korkeintaan lainaan, koska oma lapsilukumme ei ehkä ihan vielä ole täynnä... ;)

Kaverin raskaus nyt puolessa välissä ja jatkuvasti hoputtaa, että olenko jo kaivellut niitä vaatteita ja olenko jo päättänyt mitä hälle annan. Kiva luopua niistä mitä ei enää tarvitse (vaikka yksi lapsi tulisikin vielä), mutta ärsyttää tollanen vaahtoominen. Sanoinkin hänelle, että ethä sinä toivottavasti vielä niitä tarvitse...

Kiitos että sain purkautua :)

Kommentit (5)

Ne mitä lainaan, lainaan tietoisella riskillä että niille saattaa tapahtua jotain. Ja mitä en todellakaan itse tarvitse, myyn kirppishinnalla pois.

ap

Mulla taas on kolme pientä lasta kotona, joten aika on aika kortilla (mies paljon töissä). Etsin niitä vaatteita kyllä heti kun ehdin, olen niin hänelle sanonutkin. Riepuja meillä ei ole, tai jos on menevät roskikseen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä meinasi tulla ihan välirikko yhden ystäväni kanssa, kun hän lainasi meille asun, jossa vauva oli tullut kotiin ja se meillä käytössä kului. Olihan hän joskus maininnut, että vauva oli siinä kotiutettu, mutta ei erikseen varoittanut siitä ja kun minulle nuo kotiutusvaatteet ei olleet muutenkaan erikoisen tärkeitä, niin en osannut yhtään arvata että voisi mielen pahoittaa :( Tosin enpä varmaan olis sitten käyttänyt ollenkaan tai ottanut edes lainaan, jos hän olisi sanonut että on rakas asu.

Onneksi välit kuitenkin kuntoutuivat siitä pian. Minä vaan oletan, että jos lastenvaatteita lainaa niin oletusarvo on että ne kuluu, voi tulla tahroja tai mennä jopa rikki. Ei saa lainata sellaista mikä pitää palauttaa priimana.

Jos ahdistaa antaa niin sano sitten suoraan niin ystäväsi voi mennä kauppaan. Ei se niitä just SUN riepuja niin malttamattomana odota.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat