Vierailija

esikoisen hoitoon laittamiselle??? Tähän päivään mennessä av:lla on oltu sitä mieltä, ettei esikoista saa ikuna ikuna laittaa hoitoon vaikka ois mikä.

Kommentit (24)

masennus on sairaus, jossa aivojen serotoniinituotanto on vähän niin ja näin. Stressi ja valvominen sekoittavat serotoniinintuotantoa.

Vierailija:

Lainaus:

ja vastaan itse elämästäni. En maksata omaa kypsymättömyyttäni lapsillani, enkä tarvitse av-palstaa päätöksentekooni. Teidän kannattaisi vähän katsoa peiliin.

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minua ihmetyttää jonkun aikuisen ihmisen tarve ilkeillä muille ihmisille. Tokihan nyt kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta luulisi aikuisen ihmisen osaavan ilmaista asiansa asiallisesti, ilman ilkeilyä.

Mulla on uupumusoireita mutta hoidan silti lapseni kotona. Kunhan saan muksut muutamaksi päiväksi mummille ja saan univajeen pois sillävälin, jaksan taas jonkin aikaa paremmin.

Itsetunto kunnossa. Poika vaan valvottaa (herättää useamman kerran yössä) ja yöuneni ovat olleet katkonaisia jo 2,5 vuotta...

Masennuksesta ylös rämmin omin voimin, ilman terapiaa tai lääkkeitä, pelkällä omalla tahdolla ja asennemuutoksilla. Tästä kyllä aikaa jokunen vuosi jo. Jatkossa osaan jo tunnistaa uupumuksen oireet ja tehdä asioille jotain ennen kuin on liian myöhäistä.

AP: oikea ratkaisu.

ja vastaan itse elämästäni. En maksata omaa kypsymättömyyttäni lapsillani, enkä tarvitse av-palstaa päätöksentekooni. Teidän kannattaisi vähän katsoa peiliin.

3

Vierailija:

Lainaus:

kun esikoisen kippaa lopullisesti päiväkotiin? Eikö sairaudet hoideta lääkkeillä, sairauslomilla ja henkiset sairaudet terapialla?

3

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat