Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

http: // www . huuto . net/fi/showitem . php3?itemid=38615624

Kommentit (21)

Jotakin olen häneltä ostanut, ja legot oli hyviä. Itse olen olettanut, että hän on ostanut leegoja halvalla ja kokoaa niistä sitten paketteja.

Jos myisi pienempinä paketteina, niin voisihan noita ostaakin.

Onko tämä olevinaan joku vitsi? Vaikka jollain oikeasti olisikin tuollainen vuori legoja niin voiko kuvitella että joku todella ostaisi noin järkyttävällä summalla niitä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ihmiset rupeaa katsomaan etta mika tama tyyppi oikein on. Jos siella kerran on sitte pienempiakin maaria halvemmalla, voi moni ostaakin eika huomaa etta maksaa silti liikaa.

Meilla pakattiin just valtavat maarat Legoja vintille, ei niinkaan niita peruspalikoita vaan kaikenlaisia mallin mukaan rakennettavia juttuja. Niita oli varmaan sata laatikkoa (osa tosin niita ihan pienia muutaman palikan juttuja). Meinataan saastaa mahd. lapsenlapsille. Lego Technic' ejakin oli yli 10 erilaista, vanhin poika tykkasi niista.

Meidän perhe on tilannut edullisia Legoja ihan valmistajan omasta nettikaupasta, kun kaupassa nuo valikoimat ovat sen verran rajalliset ja eivätpä nuo shipping-kulut olleet täkäläisiä postikuluja isommat:) Siis varmasti saa uusia ja käyttömättömiä Legoja Huutonettiä edullisemmin.

oletteko koskaan kuulleet siitä että on ihmisiä jotka ihan oikeasti keräävät Legoja??

Ja saahan niitä Legoja vähän muualtakin kun nämä suppeat Suomen valikoimat.....

En oikein tajua mikä siinä on ideana.

On sillä kyllä yksittäisinäkin legoja ollut myynnissä vaikka kuinka paljon mutta huonosti nekin ovat kauppansa tehneet kun hinnat on aika kovat käytetyille muovipalikoille.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat