Vierailija

Eli poika touhuaa ulkona tosi paljon, joten kestävyyttä ja kunnon kosteussuojaa tarvitaan. Aion tänä vuonna panostaa kunnon kaksiosaiseen haalariin, ja mietinkin missä merkissä olisi paras hinta/laatusuhde.

Vaihtoehtoja, joita meidän pikkukaupungista löytyy on ainakin Reima ja Travalle (onko Remu sama?!).. Suositelkaa! Rahaa olen valmis sijoittamaan n 100¿ (tarvittaessa enemmänkin).

Kommentit (16)

En mäkään ymmärrän, mutta yhdellä hoitolapsellani päiväkodissa on aina Rasavil-rukkaset. Ilmeisesti niiden pinta kastuu ulkona ja sit kun ne tuo sisälle lämpöön ne kosteus pääsee läpi. Olen koittanut niitä pakkasella ulkona, eivät olleet sisältä märät eli ei johdu hikoilusta. Mutta kun tulemme sisälle ja puolen tunnin päästä koittaa rukkasia sisältä ne on aivan märät ja käänsit tai et niitä niin ne ei kuivu iltapäiväulkoiluun mennessä tai kotiin lähtöön mennessä, seuraavana aamuna ovat sit kuivat. En mäkään tätä ymmärrä, mutta näin on ollut ja hänellä on ollut useammat rukkaset ja aina sama juttu eli ei ole kyse yksien valmistus virheestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ollu sekä kaksiosaiset (koulukäytössä lähinnä) ja sit ihan kunnon haalarit lumimöyrintään, ulkoiluun ja koviin pakkasiin ja ovat olleet kovassa käytössä. reimatecit olen ostanut, mutta varmaan jotkut muutkin on hyviä...

Reimatec ei ole kuitenkaan hajoamatonta kangasta eli jos laskee mäkeä asfaltilla, varmasti saa hajoamaan. Meillä koululaisella on reimatec-housut ja goretex-kengät koska ne ovat muuten aina märät. Takki ei tarvitse kosteussuojaa (sateella sadetakki), mutta hanskat tarvii.

Mä oon ostanut tuon ikäiselle jo takin ja housut. Ne olen hankkinut urheiluliikkeestä, siellä on todella hyvin kulutusta ja kosteutta kestäviä vaatteita paljon esim. Raiski.

Rasavilit taas kastuu talvella, kun ne tuo ulkoa sisälle eikä kuivu saman päivän aikana, ulkoilun ajan pysyvät kuivina kyllä sisäpuolelta.

varmaan semmoinen cordurapintainen on paras, mutta se on kamalan kallis. Itse olen tyytynyt heikompiin ja halvempiin rasaviliin ja travallen remuun. Ei ne ole kestäviä kuulemma, mutta rauhallisen tyttömme ne kestävät.

Rasavil oli yksi merkki, jota en ollut muistanutkaan. Mikä kauppa myy Jonathania? Mulla on mielikuva, että Rasavil ja Travalle ovat lähes yhtä hyviä kuin Reima mutta edullisempia. Kun taas esim cittarin omat merkit on halpoja, mutta ei-niin-hyviä.. En harkitse lassieta tai cirafia ym. Mutta en toisaalta mitään megakalliitakaan...

Kertokaa mikä teillä on ollut käytössä hyväksi havaittu!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat